Tuurlijk is dat haar WEL kwalijk te nemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:22 schreef CartWOman het volgende:
Amaranta, zij hem ten huwelijk vragen voldoet natuurlijk niet aan haar ideaalbeeld.
Scorp, 'denken dat ze overal mee weg kan komen'.... ik bedoel: je kán ook overdrijven, hoor. En eerst nadenken zit er bij zo'n ideaalbeeld nu eenmaal niet in. Dat beeld mag je haar kwalijk nemen maar er zijn zoveel die dit meisjesdroombeeld voor ogen hebben, dat zijn mi niet allemaal Bridezilla's. Naïef, wellicht. En voordat je je dan over je teleurstelling hebt heengezet kan ff duren.![]()
De mijne was er het type niet naar, ik heb hem na een avondje stappen (ja, dronken) op m'n knieën gevraagd, gewoon in de huiskamer.
De volgende ochtend dacht ik Nah dat was ook niet echt romantischtot ik besefte dat hij Ja had gezegd.
Waaruit concludeer jij die volgorde?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, nadat ze hem vergeven had. Vergeven had voor wat? Precies.
Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te jankenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet aan de vraag toegekomen, hoor.
Goh, en waar lees je dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee, omdat ze al meteen begon te zeiken en te janken![]()
Staat in de OP.quote:
Verrek, nou zie ik het ook!quote:
De OP + de rest van TS zijn verhaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij die volgorde?
Dat staat nergens letterlijk, alles is ook uit het perspectief van de TS. Alhoewel alles wel wijst op het bekende irrationele prinsessen beeld.quote:
Dus ze gaat meteen janken hierom en boos wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verrek, nou zie ik het ook!
Maar helaas geen ring bij me. Toch een poging tot een aanzoek gedaan. Maar het ging zo lomp (mede doordat ik geen ring had) dat ik het moment volledig heb verpest. Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig.
Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef Bengeltje het volgende:
Die arme mannen hebben het toch zo moeilijk. Een ring kopen en even door de knieën gaan, hoeveel makkelijker willen jullie het om je vrouwtje gelukkig te maken?
Vrouwen doen niets?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:52 schreef Fortitude het volgende:
Niks doen willen wij, precies wat jullie doen dus.
Hij was de ring vergeten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
De vrouw die TS beschrijft vind dat toch iets te min hoor en gaat dan huilen.
Niks dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen doen niets?![]()
En dat mooi zijn voor de mannen? Het liefjes doen en zwakke geslacht zijn? [ afbeelding ]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De OP + de rest van TS zijn verhaal.
Hij vraagt haar, zij wordt boos en teleurgesteld -> zij vergeeft hem -> ze gaan naar huis -> onderweg legt ze het hem uit en zegt even 'sorry'.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.
Geen idee wanneer ze hem vergeven heeft.
In de OP is hij vergeven, dus dat zal dan wel zijn voordat ze naar huis gingen en dus ook voordat ze sorry heeft gezegd. Anyway, de reactie van die vriendin is dus buiten alle proportie en slaat dus gewoon nergens op.quote:Op de juiste manier. Hoewel ze me vergeven heeft weet ik niet of ze het accepteert als ik het nu alsnog doe. Want de spontaniteit is wel een beetje weg natuurlijk.
Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:49 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus ze gaat meteen janken hierom en boos worden![]()
Dat bedoel ik dus.
Ben jij dat wijf in kwestie ofzo dat je dit soort wanstaltelijk gedrag probeerd goed te keuren?
In ieder geval te laat anders had TS dit topic niet gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij doet een poging tot een aanzoek, hij blijkt wel een ring te hebben maar niet bij zich -> zij wordt boos en verdrietig -> ze gaan naar huis en ze zegt uren niks -> dan legt ze uit waarom ze telergesteld was en ze zegt sorry.
Geen idee wanneer ze hem vergeven heeft.
Nee gelukkig niet. Anders zou ik ook overal om moeten janken en stampvoeten als dingen niet gaat zoals ik het precies wil.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet dat wijf in kwestie. Jij stond niet echt vooraan bij het uitdelen van de fijngevoeligheid, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |