Ben ook benieuwd naar hoe dat gesprek ging. En dat laatste komt wel voor ja, helaas.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee?Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
Misschien kan ze heel lekker koken, weet wij veel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.
Ignorance is bliss
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Misschien kan ze heel lekker koken pijpen, weet wij veel.
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zittenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.
Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
één keer gezien, met m'n vriendin nota benequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.
Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zitten
DIe komen er niet zomaar op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoor
Het gaat om het idee hè?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoor
Als je zo'n dochter hebt dan schaam je je toch verschrikkelijk dat je destijds niet voor abortus hebt gekozenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het gaat om het idee hè?
Of de wedding planner verrot schelden omdat de bloemen verlept zijn of qua geur niet bij elkaar passen of weet ik wat. Van die hysterica's die hun bruiloft in Utopia willen houden
Dat dus. Omdat ze in haar hoofd al had zitten hoe ze het haar ouders zou vertellen, hoe kinderachtigquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:01 schreef Chowi het volgende:
Dude, zij moet gewoon niet zo zeiken. Ik zou niet om kunnen gaan met vrouwen waarbij alles altijd maar perfect moet.
De perfectie zit hem ook in de imperfectie, niet waar? Als je een beetje stuntelt, laat je ook zien dat het je zenuwachtig maakt en dat is dan weer een bevestiging voor haar hoeveel jij erom geeft.
We leven niet in een film, dacht ik.
En iedere keer dat ze je pijpt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef FUFR het volgende:
en als ik mijn vrouw iedere keer moest vragen als we een keer een citytrip deden was ik nu 20x getrouwd.
Niet tijdens. Dan moet je het gelijk zelf afmaken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef FUFR het volgende:
ik zou ze vragen tijdens het pijpen, dan is het spontaan en echt lief bedoeld.
dan was ik nog vaker getrouwdquote:
Tja, inderdaad lomp. Ik zou het in dat geval gewoon gedaan hebben en het niet van tevoren gevraagd hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.
Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk.Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt.
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Maar dat is niet de vraag. Daar moet als het goed is nog wat achter komen. Maar toen was het zeker al gedaan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Ik vond het persoonlijk niet zo heel lomp, maar ik heb nou eenmaal nooit over een droomaanzoek/huwelijk gefantaseerd, zelfs niet toen ik klein was. Al vind ik Parijs met strak blauwe lucht en 22 graden celsius nou niet bepaald romantisch maar goed :pquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Er kwam geen vraag meer daarna, nee. Het 'kwaad' was al gedaan. Pas ergens halverwege op de Franse snelweg op weg naar huis kwam het verhaal naar buiten waarom ze boos was, gepaard met een "sorry".
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
Echt een goed idee dit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
misschien proberen de boel zo goed mogelijk na te maken thuis?
levensgrote fotos van de skyline van parijs op de ramen plakken, overal van die windwaaiers zetten en frans gemurmel uit de luidsprekers laten komen?
dat zou ik dan wel weer cute vinden
Als je op dat moment ook nog vanaf de Eiffeltoren naar beneden stond te pissen dan had ik het echt briljant gevonden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Inderdaad, maar als ik je verhaal verder zo lees had ik er niet zoveel moeite meer in gestoken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Ik zou het helemaal niks vinden. Echt te gemaakt, te cliche, te te... Dat andere idee: Parijs namaken zou ik zeker wel heel erg romantisch en lief vinden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
quote:Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed als ze bij het aanzoek al zo flipt , berg je maar als jullie zij jullie huwelijksdag gaat regelen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus.
Vraag haar de volgende keer mee uit eten, rij naar McDonald's en stop de ring in zo'n kindersurprisePffff, wat een zeikwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |