abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80531639
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee? Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
Ben ook benieuwd naar hoe dat gesprek ging. En dat laatste komt wel voor ja, helaas.
pi_80531655
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.

Ignorance is bliss
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80531705
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.

Ignorance is bliss
Misschien kan ze heel lekker koken, weet wij veel.
pi_80531711
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.

Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
pi_80531742
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Misschien kan ze heel lekker koken pijpen, weet wij veel.
pi_80531764
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.

Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zitten
pi_80531775
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:

één keer gezien, met m'n vriendin nota bene samen helemaal dubbel gelegen van het lachen
pi_80531897
Ik zou haar gewoon op een romantische plek in Nederland ten huwelijk vragen
In Zaltbommel bijvoorbeeld
pi_80531935
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zitten
nou van wijnvlekken op mn jurk zou ik ook wel balen hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_80531975
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

DIe komen er niet zomaar op.
pi_80532006
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het gaat om het idee hè?

Of de wedding planner verrot schelden omdat de bloemen verlept zijn of qua geur niet bij elkaar passen of weet ik wat. Van die hysterica's die hun bruiloft in Utopia willen houden
pi_80532083
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Het gaat om het idee hè?

Of de wedding planner verrot schelden omdat de bloemen verlept zijn of qua geur niet bij elkaar passen of weet ik wat. Van die hysterica's die hun bruiloft in Utopia willen houden
Als je zo'n dochter hebt dan schaam je je toch verschrikkelijk dat je destijds niet voor abortus hebt gekozen
pi_80532194
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:01 schreef Chowi het volgende:
Dude, zij moet gewoon niet zo zeiken. Ik zou niet om kunnen gaan met vrouwen waarbij alles altijd maar perfect moet.

De perfectie zit hem ook in de imperfectie, niet waar? Als je een beetje stuntelt, laat je ook zien dat het je zenuwachtig maakt en dat is dan weer een bevestiging voor haar hoeveel jij erom geeft.

We leven niet in een film, dacht ik.
Dat dus. Omdat ze in haar hoofd al had zitten hoe ze het haar ouders zou vertellen, hoe kinderachtig
Ik ben benieuwd hoe ze dan gaat vertellen dat er gescheiden gaat worden over een poosje
pi_80532251
Remco beter trouw je wel met haar, strak lopen wij haar nog tegen het lijf.

Nee tegen een huwelijksaanzoek zeggen wanneer je wel met hem wilt trouwen...
pi_80532279
De vriendin van TS leeft blijkbaar wel in een film en hij houdt zich nu niet aan het script

Als man zijnde moet je toch ook niet weten waar je blijft met zo'n reactie??
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:29:40 #59
102387 FUFR
schwung!
pi_80532420
ik zou ze vragen tijdens het pijpen, dan is het spontaan en echt lief bedoeld.

TS vriendin is een aanstellerig jankwijf, maar dat terzijde
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:30:26 #60
102387 FUFR
schwung!
pi_80532467
en als ik mijn vrouw iedere keer moest vragen als we een keer een citytrip deden was ik nu 20x getrouwd.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:40:53 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80532918
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef FUFR het volgende:
en als ik mijn vrouw iedere keer moest vragen als we een keer een citytrip deden was ik nu 20x getrouwd.
En iedere keer dat ze je pijpt?
pi_80533006
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:29 schreef FUFR het volgende:
ik zou ze vragen tijdens het pijpen, dan is het spontaan en echt lief bedoeld.
Niet tijdens. Dan moet je het gelijk zelf afmaken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 19:43:56 #63
102387 FUFR
schwung!
pi_80533034
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef amaranta het volgende:

[..]

En iedere keer dat ze je pijpt?
dan was ik nog vaker getrouwd
pi_80533467
Wat is de reden dat je het verpest hebt dan, dat je geen ring bij je had?
pi_80533798
TS komt toch niet terug. Laffe haas.
pi_80536913
Wat heb je zo lomp gedaan dan? Struikelde en viel je plat op je gezicht ofzo? Of scheet er net een vogel op je hoofd? Ja sorry ik kan het me echt niet indenken wart er zó lomp zou kunnen zijn dat iemand waar je van houdt zo vreemd doet sowieso, heeft ze überhaupt antwoord gegeven of niet?
pi_80539975
Meeleespost voor het verhaal.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_80540876
Ik ben net als menigeen ander user nieuwsgierig hoe lomp TS wel niet moet zijn geweest.

Aan de andere kant lijkt de vrouw-to-be van TS me zo'n typje dat nooit tevreden is. Jezus zeg, je neemt haar al mee naar Parijs, gaat met d'r de Eifeltoren in en vraagt haar daar nota bene ten huwelijk. Hoe ongelooflijk bot en veeleisend moet dat mens dan wel niet zijn om stampij te gaan lopen maken. De vriendin van TS zou zich moeten schamen.
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:30:16 #69
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80541000
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.

Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.

Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?

En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk. Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt. Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.

Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
pi_80541222
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.

Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.

Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?

En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk. Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt. Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.

Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Tja, inderdaad lomp. Ik zou het in dat geval gewoon gedaan hebben en het niet van tevoren gevraagd hebben. Dan is dat suprise wtf bbq effect er al van af. Verder ben ik al bijna zo'n 6 jaren samen met mijn vriendin (waar het ook hartstikke goed mee gaat) en trouwplannen liggen ook op een niet al te lange termijn , we zijn beiden namelijk nog starters, nog aan de startpunt van onze carrière. Maar goed, ik zou het ongelofelijk bot en respectloos van mijn vriendin vinden, als zij boos op mij zou worden omdat mijn huwelijksaanzoek niet zo sprookjesachtig is als zij verwacht had.

Met nadruk op 'sprookjesachtig'. Vergeet niet dat veel vrouwen al van kinds af aan fantaseren over een droomhuwelijk, en sommige van deze vrouwen zelfs zo ver gaan om dit verwachte droomhuwelijk tot in het kleinste detail uit te plannen. Zo'n vrouwen moeten gewoon niet miepen als ze niet dat sprookjesachtige, véél te dure en onrealistische huwelijk waar ze hun hele leven al over fantaseren, krijgen. Ik bedoel maar, ik fantaseer ook maar al te graag dat ik later eigenaar van een grote multinational ben en constant de dikste scheurijzers onder mijn reet heb, maar ik ben me daar tegelijkertijd zeer goed van bewust dat dat er waarschijnlijk toch nooit in gaat zitten.
pi_80541226
quote:

Maar dat is niet de vraag. Daar moet als het goed is nog wat achter komen. Maar toen was het zeker al gedaan?
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:35:07 #72
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_80541243
Waarom nog trouwen als het niet hoeft????????
Snollebolt
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:42:31 #73
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80541632
Er kwam geen vraag meer daarna, nee. Het 'kwaad' was al gedaan. Pas ergens halverwege op de Franse snelweg op weg naar huis kwam het verhaal naar buiten waarom ze boos was, gepaard met een "sorry".

Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan ) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:46:01 #74
283365 OcmeRemco
Forum lurker
pi_80541794
@Calamares. Idd hebben veel vrouwen zo'n beeld van een sprookjeshuwelijk. Zo ook mijn vriendin. Ze droomt al hele leven van een huwelijksaanzoek in Parijs. Niks mis mee op zich.
pi_80541890
Heeft ze überhaupt haar excuses wel aangeboden?

Dat vrouwen vanaf jongs af aan hiervan dromen en dat ze zelf hoge verwachtingen creëer is hun eigen doen. Dit betekend niet dat dit alleen maar voor haar belangrijk is.
pi_80541914
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Er kwam geen vraag meer daarna, nee. Het 'kwaad' was al gedaan. Pas ergens halverwege op de Franse snelweg op weg naar huis kwam het verhaal naar buiten waarom ze boos was, gepaard met een "sorry".

Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan ) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben. En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
Ik vond het persoonlijk niet zo heel lomp, maar ik heb nou eenmaal nooit over een droomaanzoek/huwelijk gefantaseerd, zelfs niet toen ik klein was. Al vind ik Parijs met strak blauwe lucht en 22 graden celsius nou niet bepaald romantisch maar goed :p
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:52:14 #77
30252 Soempie
Procreating
pi_80542082
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:00 schreef rhubarbje het volgende:

misschien proberen de boel zo goed mogelijk na te maken thuis?
levensgrote fotos van de skyline van parijs op de ramen plakken, overal van die windwaaiers zetten en frans gemurmel uit de luidsprekers laten komen?
dat zou ik dan wel weer cute vinden
Echt een goed idee dit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_80542098
Ik snap het nog niet zo goed, TS. Was ze nou gepikeerd omdat je haar niet echt vroeg of omdat je geen ring bij je had?

Edit: niet goed gelezen. Wat een heisa om de afwezigheid van een metalen band om je vinger...

[ Bericht 30% gewijzigd door Jumping-Skippy op 20-04-2010 23:03:15 ]
pi_80542147
quote:
Als je op dat moment ook nog vanaf de Eiffeltoren naar beneden stond te pissen dan had ik het echt briljant gevonden.
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:55:50 #80
30252 Soempie
Procreating
pi_80542241
quote:

Inderdaad, maar als ik je verhaal verder zo lees had ik er niet zoveel moeite meer in gestoken. Vind je aanpak helemaal niet zo lomp. Jammer dat ze zo'n ideaalbeeld in haar hoofd heeft en nogal kinderachtig reageert.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 20 april 2010 @ 22:57:58 #81
30252 Soempie
Procreating
pi_80542342
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:

Ik zou het helemaal niks vinden. Echt te gemaakt, te cliche, te te... Dat andere idee: Parijs namaken zou ik zeker wel heel erg romantisch en lief vinden.

Jammer dat m'n vriend nooit mijn posts leest.
pi_80542373
Moet je ook nog met hangende pootjes bij haar pa langs voor toestemming?
pi_80542440
quote:
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Sorry hoor maar alleen maar om dat metalen ding om haar vinger.....
Jezus je had gewoon achter die opmerking gewoon gelijk moeten vragen van Lieve schat .....

Dat zij graag wil dat je met 100 rozen, op je knieën, in Parijs op de Eifeltoren, met een dikke ring , in drie delig kostuum + wit paard daar een huwelijksaanzoek gaat doen, want dat droomt ze al haar hele leven is wel erg kortzichtig en egoïstisch. Wees godver blij dat een man je wil hebben

Ik heb mijn vrouw in een romantisch klein Grieks restaurantje op vakantie in Griekenland ten huwelijk gevraagd (zonder ring en zelfs niet op mijn knieën). Het was dat een oude uitkijktoren aan zee waar we de eerste dag nog op konden die dag (en de rest van de vakantie) dicht was. Maar behalve een zooi blije tranen kreeg ik toch wel een luide JA hoor. Maar als je eenmaal getrouwd bent dan kun je het aanzoek maar vaagjes herinneren hoor.

Maar goed als ze bij het aanzoek al zo flipt , berg je maar als jullie zij jullie huwelijksdag gaat regelen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_80542726
  dinsdag 20 april 2010 @ 23:10:52 #85
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_80542980
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Maar goed als ze bij het aanzoek al zo flipt , berg je maar als jullie zij jullie huwelijksdag gaat regelen.
Dit dus.
Vraag haar de volgende keer mee uit eten, rij naar McDonald's en stop de ring in zo'n kindersurprise Pffff, wat een zeikwijf.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_80543024
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:10 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Dit dus.
Vraag haar de volgende keer mee uit eten, rij naar McDonald's en stop de ring in zo'n kindersurprise Pffff, wat een zeikwijf.
da's best wel humor.. dan wordt ze vast helemaal pissig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')