abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80530543
Wát een zeikwijf zeg. Dat je daar nog mee wil trouwen is me een raadsel. Zulke ontevreden zeikerige reacties zijn je voorland jongen, run while you still can!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_80530672
Ik zou blij zijn als ik jou was dat het aanzoek mislukt is. Dit is je kans om nog weg te gaan jongen wat een aanstelleritis!
pi_80530710
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Ja god, ik leef mij in in dat wijf van hem
dan kun je denk ik beter foutjes maken
drama queens hebben graag wat om op los te kunnen gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_80530726
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
Hoe lomp was je eigenlijk TS? Want dat wordt niet echt duidelijk.
Dat zou wel goed lomp zijn. Als je een ring koopt en naar Parijs gaat dan vraag je haar toch gewoon ten huwelijk.

Ik snap wel dat ze het verwachten. Maar ze loopt wel te zeiken. Vraag iemand haar ten huwelijk en dan gaat ze janken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:56:38 #30
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80530868
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef _Michiel_ het volgende:
Stuur gewoon een keer een smsje tijdens het poepen.

Niet zo sentimenteel man, is nergens voor nodig.
Dit was dus het eerste wat ik dacht.
Gewoon vanaf de plee roepen.
Schat, het plee papier is op. En als ze komt, dan vraag je haar ten huwelijk.
Sorry maar eiffeltoren, bla bla is zo on-romantisch.

En nogmaals sorry, maar jouw vriendin moet niet pochen bij haar zus met een aanzoek dat helemaal niet heeft plaatsgevonden. Nou n ou wat bijzonder hoor. Ze stond vast me knikkende knietjes op die eiffeltoren. Had inderdaad al een heel beeld in haar hoofd gevormd. Dat is geen verrassing.

Mijn tip. Haal bij de blokker heel veel waxinelichtjes. Zet ze in de tuin met haar naam en de vraag. En zet haar geblindoekt voor het slaapkamerraam en laat haar naar beneden kijken.
  dinsdag 20 april 2010 @ 18:59:23 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80530995
Wel eerst die blinddoek afdoen.

Oh en verlovingsringen zijn voor watjes. Wat wil ze? Een dure verlovingsring en daarna ook nog een dure trouwring?
pi_80531030
wat heb je dan gezegd.... daar op die toren?

En wat heeft zij gezegd?
pi_80531042
Of een vliegtuig huren met de vraag er achter of ze met je wilt trouwens. Dat is ook lekker afgezaagd, kan ze vast wel waarderen.
pi_80531103
Vraag haar beste vriendin ten huwelijk! Wel zorgen dat zij erbij is, en iemand die het op film zet.

Filmen die grafbek en hier posten!
pi_80531228
Faaltopic. Faalwijf, ook nog eens. Het zoveelste popje met een zwaar geromantiseerd clichematig utopia van een mooiste dag van haar heeeeeele leven, incluis ring van een halve kilo. Dump die muts en zoek een leuke vrouw die wél de moeite waard is.

[ Bericht 0% gewijzigd door ikbeneenkiwi op 20-04-2010 19:09:25 ]
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80531258
Vraag me af hoe lomp.. lomp is..

Ik zou het wel lief vinden zown stotterend en nerveus ventje
I solemnly swear i'm up to no good
pi_80531303
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee? Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
  Moderator dinsdag 20 april 2010 @ 19:06:56 #38
236264 crew  capricia
pi_80531359
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
wat heb je dan gezegd.... daar op die toren?

En wat heeft zij gezegd?
Ben ook benieuwd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_80531407
Maar is een ring nou "verplicht" bij een aanzoek of hoe zit dat? Ik zou geen moord en brand schreeuwen bij geen ring, hoor. Vind een aanzoek op zich al heel bijzonder .
pi_80531454
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee? Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
Blijkbaar wel Na zo'n reactie zou de dame in kwestie er bij mij niet meer op hoeven rekenen
pi_80531493
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Maar is een ring nou "verplicht" bij een aanzoek of hoe zit dat? Ik zou geen moord en brand schreeuwen bij geen ring, hoor. Vind een aanzoek op zich al heel bijzonder .
hmmmmm weet niet... maakt het wel af denk ik....
maar als het echt echt een aanzoek is... waar je al op hoopte dan komt die ring toch gewoon later....
pi_80531495
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Blijkbaar wel Na zo'n reactie zou de dame in kwestie er bij mij niet meer op hoeven rekenen
Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
pi_80531617
Jij doet alle moeite, gaat even iets niet goed waardoor mevrouw niet aan haar droomwens werd voldaan. Iets waar ze helemaal niets van af had moeten weten en al helemaal niet had moeten doorvertellen en dan vind zij het ook nog gerechtvaardigd om boos op jou te worden....

Ik zeg dumpen die slet.
pi_80531639
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Ben ook benieuwd naar hoe dat gesprek ging. En dat laatste komt wel voor ja, helaas.
pi_80531655
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.

Ignorance is bliss
pi_80531705
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.

Ignorance is bliss
Misschien kan ze heel lekker koken, weet wij veel.
pi_80531711
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.

Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
pi_80531742
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Misschien kan ze heel lekker koken pijpen, weet wij veel.
pi_80531764
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.

Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zitten
pi_80531775
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:

één keer gezien, met m'n vriendin nota bene samen helemaal dubbel gelegen van het lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')