dan kun je denk ik beter foutjes makenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:40 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja god, ik leef mij in in dat wijf van hem
Dat zou wel goed lomp zijn. Als je een ring koopt en naar Parijs gaat dan vraag je haar toch gewoon ten huwelijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
Hoe lomp was je eigenlijk TS? Want dat wordt niet echt duidelijk.
Dit was dus het eerste wat ik dacht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:58 schreef _Michiel_ het volgende:
Stuur gewoon een keer een smsje tijdens het poepen.![]()
Niet zo sentimenteel man, is nergens voor nodig.
Ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef -Engel- het volgende:
wat heb je dan gezegd.... daar op die toren?
En wat heeft zij gezegd?
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee?Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
hmmmmm weet niet... maakt het wel af denk ik....quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Maar is een ring nou "verplicht" bij een aanzoek of hoe zit dat? Ik zou geen moord en brand schreeuwen bij geen ring, hoor. Vind een aanzoek op zich al heel bijzonder.
Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar welNa zo'n reactie zou de dame in kwestie er bij mij niet meer op hoeven rekenen
Ben ook benieuwd naar hoe dat gesprek ging. En dat laatste komt wel voor ja, helaas.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:05 schreef Fortitude het volgende:
Maar vertel is precies hoe dat gesprek ging. Je zegt dat je je aanzoek wel gedaan hebt. En toen zei ze nee?Ik snap het niet, je gaat toch niet nee zeggen puur omdat het aanzoek je niet aanstaat.
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze gewoon goed dom en egoïstisch. Maar dat wist TS neem ik aan al.
Misschien kan ze heel lekker koken, weet wij veel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Gezien het laatste deel van de OP niet. Nog steeds niet.
Ignorance is bliss
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Misschien kan ze heel lekker koken pijpen, weet wij veel.
En op haar bruiloft zelf de halve dag op de wc gaat zitten huilen omdat er wijnvlekken op haar jurk zittenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.
Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
één keer gezien, met m'n vriendin nota benequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:14 schreef Xennia het volgende:
Wat een dramaqueen. Ik zou nog maar eens goed nadenken of je nog wel met haar wilt trouwen.
Ken je die docu-serie over helse bruiden? Want zo een wordt het. Eentje die de dag tot in de kleinste perfecte puntjes geregeld wil hebben, maandenlang piekert, commandeert, huilt omdat alles zo moet verlopen als zij ooit als klein meisje droomde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |