abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 09:05:15 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_80549265
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Dit dus.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 21 april 2010 @ 09:08:04 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_80549327
Desnoods hadden ze van een madeliefje een ring gemaakt of een nepring uit een snoepautomaat getrokken. Tot ze weer terug waren in het hotel en ze de echte ring om kon.

Achja, het had zo mooi kunnen zijn. Jammer dat je geen relaxte vriendin hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_80549691
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, wat een lef En dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
Inderdaad.

Volgens mij droomt deze dame ook van een huwelijk a la Shopaholic, waar de hoofdpersoon als assepoester in het Plaza in NY trouwt compleet met het weense orkest erbij.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_80549705
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?

Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor

maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig

[ Bericht 6% gewijzigd door rhubarbje op 21-04-2010 09:31:46 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 21 april 2010 @ 09:28:52 #130
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80549759
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.

Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.

Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?

En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk. Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt. Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.

Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_80549793
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.

Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt

In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijk
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:31:20 #132
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_80549815
ook een beetje haar eigen fout; Ze ging er zomaar vanuit dat omdat jij een ring gekocht had (hoe wist ze dat???) en dat jullie naar parijs gingen dat jij haar een aanzoek zou doen.....
pi_80549839
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.

Ik zou hier voor gaan:
pi_80549932
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.

Ik zou hier voor gaan:
Ik ben nog nooit ten huwelijk gevraagd, de vraag alleen al zou ik Heel Bijzonder vinden
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:40:24 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550059
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?

Ik ben het met jou eens, hoor!

Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:42:16 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_80550123
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:

Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
pi_80550125
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben
Hier hetzelfde, ik zou daar wel de humor van in kunnen zien .
  woensdag 21 april 2010 @ 09:42:26 #138
137079 Chowi
Lonerism.
pi_80550130
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens, hoor!

Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 21 april 2010 @ 09:44:15 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80550182
Ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken of je dit kinderachtige wicht wel wil huwen. Dat gaat gezellig worden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 april 2010 @ 09:44:36 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550199
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
pi_80550256
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
nee zo boos was ik ook niet geworden

maar goed, poging 2 dan maar he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:47:09 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_80550283
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt. Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
pi_80550297
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

nou opzich zij hij wat als ik zou zeggen ik wil mn leven met je delen? ')

En als ze daar zooo op zit te wachten dan kan dat wel over komen als maar ik doe het lekker niet
of: als ze ja zegt dan telt deze poging en als ze nee zegt dan zeg ik gewoon ik was het toch niet echt van plan! mwuahahha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:47:59 #144
30252 Soempie
Procreating
pi_80550301
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef rhubarbje het volgende:

maar goed, poging 2 dan maar he
Haar beurt om hem te vragen.
pi_80550361
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Haar beurt om hem te vragen.
wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:50:15 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550364
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt. Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!

Ik zou wel eens willen weten hoe het gesprek verder is gegaan na die 'lompe' start van hem, want er worden toch ook wel de nodige aannames gedaan over hoe dat gesprek zich verder ontspon.
pi_80550426
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef mirved het volgende:
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
En dan samen romantisch langs de EHBO voor de geperforeerde darm als ze niet oplet en de ring doorslikt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_80550427
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
Oooowwwww dat is toch niet romantisch man, want zo gebeurt het niet in de films!

JEzus wat ben jij dom!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:54:42 #149
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80550496
Dus omdat je vriendin heeft zitten neuzen en er achter is gekomen dat je een ring had is het verknald.. want toen is ze dit perfecte plaatje gaan verwachten...? Hoe moet jij dan in hemelsnaam tegen dat perfecte plaatje op gaan boksen?
Als ze niet had geweten dat je een ring had dan was het heel romantisch geweest om op de eifeltoren in haar oor te fluisteren.... maar je had daarna nog wel even op je knieën mogen gaan zitten ja (niet dat je daar de kans voor kreeg geloof ik..)
Knoei
pi_80550579
Zoals Seven al zei, volgens mij moet TS nu gewoon een tijdje wachten. Dit 2e verzoek wordt een afgeslapte versie van het eerste. Beter een paar maanden hell en dan een happy end. Zo gaat het ook in Disney films.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')