Dit dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, wat een lefEn dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.
Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk.Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt.
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijkquote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.
Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt
Ik ben nog nooit ten huwelijk gevraagd, de vraag alleen al zou ik Heel Bijzonder vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.
Ik zou hier voor gaan:![]()
![]()
![]()
Ik ben het met jou eens, hoor!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?
Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor
maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig
Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?
Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor
maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben![]()
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens, hoor!
Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
nee zo boos was ik ook niet gewordenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
nou opzich zij hij wat als ik zou zeggen ik wil mn leven met je delen? ')quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
Haar beurt om hem te vragen.quote:
wat een goed idee!quote:
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt.Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
En dan samen romantisch langs de EHBO voor de geperforeerde darm als ze niet oplet en de ring doorslikt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef mirved het volgende:
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
Oooowwwww dat is toch niet romantisch man, want zo gebeurt het niet in de films!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |