abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80551180
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
zelfde als diginoob
pi_80551281
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef diginoob2 het volgende:
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
Alsof dat ooit zou gebeuren bij dit soort types. Zelfs mij lijkt dat een beetje gaar.
pi_80551292
Vreemde reactie idd. Ze doet me denken aan die muts Cameron Diaz in Very Bad Things.
pi_80551300
Wat een triest wijf
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_80551303
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek. Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?

Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.

Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd

Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
  woensdag 21 april 2010 @ 10:29:15 #181
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80551438
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?

Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.

Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd

Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
Dat dus. Een relatie zonder humor lijkt mij persoonlijk niet gezond.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 21 april 2010 @ 10:32:49 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80551567
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
[..]

Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
Nou, ze was teleurgesteld en ze heeft dat op de terugweg al uitgelegd. Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent. Of heb ik nu gemist dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_80551674
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Lienekien het volgende:

Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent.
Nou:
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:

Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
pi_80551876
quote:
Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
pi_80551974
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:46:52 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552013
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nou:
[..]

Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:48:02 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552051
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!

Jemig.
pi_80552160
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
pi_80552169
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!

Jemig.
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.

Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
  woensdag 21 april 2010 @ 10:58:29 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552356
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:59:48 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552400
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.

Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
pi_80552454
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
OK, daar denken wij dus anders over.
pi_80552500
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje haar eigen schuld geweest door de heisa die ze eromheen heeft gemaakt.
pi_80552514
Ik vind haar reactie belachelijk hoor
pi_80552517
quote:

[..]

Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandig en dan lach je hem uit. Je maakt er een grapje van en je zegt ja en dan wordt het alsnog romantisch. Nu is ze ontmaskerd als een bridezilla from hell.

-edit- ik bedoel niet dat jij altijd maar boeketreeks leest hè!!
pi_80552525
Mag ik zeggen dat dit wel typisch vrouwelijk is? Enorme hoge overgefantaseerde verwachtingen scheppen voor zichzelf en dan achteraf huilen en klagen en teleurgesteld zijn omdat het niet precies gaat hoe ze het wilden hebben

nog wel ff zeggen dat het niet zo slim is dat als je een aanzoek wilt doen en dan de ring niet meenemen
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_80552536
quote:

[..]

Teleurgesteld om wat? Een ring?
pi_80552600
quote:

[..]

Wel erg ja, als je even meeneem wat voor rare hersenkronkels ze wel niet in haar hoofd moet hebben om tot de reactie te komen op een lomp huwelijksaanzoek. Maar TS wist dit neem ik aan al en accepteert dat gewoon. Hij liever dan ik.

Lieve schat is in ieder geval het laatste wat in mijn hoofd kom bij zo iemand.
pi_80552634
Amerikaanse taferelen daar op The Eiffeltower!
pi_80552652
Dat ze een beetje teleurgesteld was vind ik op zich nog best begrijpelijk. Het was een beetje een sullige actie van TS. Maar het gebaar wat hij maakt is toch prachtig?

Jemig hij doet het met de beste bedoeling en zal zich zelf al knap lullig hebben gevoeld. Daar helpt die ontzettend dramatische reactie van mevrouw prinses dan ook niet bepaald bij.

Voor mij zou de lol er nu wel vanaf zijn iniedergeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')