Alsof dat ooit zou gebeuren bij dit soort types.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef diginoob2 het volgende:
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek.Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.
Dat dus. Een relatie zonder humor lijkt mij persoonlijk niet gezond.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?
Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.
Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd![]()
Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
Nou, ze was teleurgesteld en ze heeft dat op de terugweg al uitgelegd. Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent. Of heb ik nu gemist dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
[..]
Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
Nou:quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:
Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.quote:Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.quote:
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!
Jemig.
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.
Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
OK, daar denken wij dus anders over.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
Dat is wel een beetje haar eigen schuld geweest door de heisa die ze eromheen heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!
Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandigquote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Teleurgesteld om wat? Een ring?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel erg ja, als je even meeneem wat voor rare hersenkronkels ze wel niet in haar hoofd moet hebben om tot de reactie te komen op een lomp huwelijksaanzoek. Maar TS wist dit neem ik aan al en accepteert dat gewoon. Hij liever dan ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |