Ah ja, heb het topic heel globaal doorgelezen, dus die post heb ik gemistquote:
Adem in,adem uitquote:Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf..< knip vanwege de lange uitleg>
Ja hoor. Heb jij een nieuw nummer?quote:
hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:26 schreef vosss het volgende:
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde
Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
Die regelen het gewoon zelfquote:Op woensdag 21 april 2010 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
Mee eensquote:Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.
Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.
Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.
Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.
En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
Wat dus betekend dat je het nooit goed kunt doen... Begin maar vast aan die cursus gedachtenlezen want als het niet exact is wat ze in gedachten heeft gaat het de volgende keer, hoe perfect jíj ook denkt dat het is, weer in drama eindigen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben.
perfect? Cliché zul je bedoelen. Onorigineel, afgezaagd, afgelebberd en uitgespuugt. Kom op zeg, kun je dan echt niks zelf bedenken?quote:En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Biancavia het volgende:
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?
Wat een zeikwijf.
Boksquote:Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
Lomp? Ik vind het wel schattigquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.
Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt
Ik vind het wel een mooie 'inleiding' en anders hooguit wat onhandig geformuleerd. Maar jeetje, mag dat, het is ook best wel een 'eng' moment. Juist lief dat hij op dat moment besloot dat het HET moment was. Anders is het zo ingestudeerd, maar dat wil zijn vriendin blijkbaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.
Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt
Dit dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, wat een lefEn dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.
Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk.Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt.
Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.
Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijkquote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ten huwelijk gevraagd, de vraag alleen al zou ik Heel Bijzonder vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.
Ik zou hier voor gaan:![]()
![]()
![]()
Ik ben het met jou eens, hoor!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?
Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor
maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig
Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?
Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor
maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben![]()
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het met jou eens, hoor!
Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
nee zo boos was ik ook niet gewordenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
nou opzich zij hij wat als ik zou zeggen ik wil mn leven met je delen? ')quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
Haar beurt om hem te vragen.quote:
wat een goed idee!quote:
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt.Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
En dan samen romantisch langs de EHBO voor de geperforeerde darm als ze niet oplet en de ring doorslikt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef mirved het volgende:
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
Oooowwwww dat is toch niet romantisch man, want zo gebeurt het niet in de films!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!
Ik zou wel eens willen weten hoe het gesprek verder is gegaan na die 'lompe' start van hem, want er worden toch ook wel de nodige aannames gedaan over hoe dat gesprek zich verder ontspon.
Goede vraag. Ga je naar Parijs, stad bij uitstek, en dan niet meenemen?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:03 schreef Lienekien het volgende:
Maar waarom had je die ring nou niet bij je, want die had je toch wel gekocht?
Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Loqi het volgende:
Dus omdat je vriendin heeft zitten neuzen en er achter is gekomen dat je een ring had is het verknald.. want toen is ze dit perfecte plaatje gaan verwachten...?Hoe moet jij dan in hemelsnaam tegen dat perfecte plaatje op gaan boksen?
Als ze niet had geweten dat je een ring had dan was het heel romantisch geweest om op de eifeltoren in haar oor te fluisteren.... maar je had daarna nog wel even op je knieën mogen gaan zitten ja (niet dat je daar de kans voor kreeg geloof ik..)
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Fortitude het volgende:
Zoals Seven al zei, volgens mij moet TS nu gewoon een tijdje wachten. Dit 2e verzoek wordt een afgeslapte versie van het eerste. Beter een paar maanden hell en dan een happy end. Zo gaat het ook in Disney films.
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.
Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?
wat als al die andere dingen van te voren in openheid zijn besproken?
dan wek je wel wat verwachtingen
zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]laat een disney film maken! maar verander het eind in poppetjes die op jullie lijken en dat hij haar dan vraagt en dan denkt ze echt van
![]()
vreemde film...
en terwijl ze dus zonaar het beeld zit te staren ga jij stiekum naast haar op je knietjes met de ring!
zou dat haalbaar zijn?
Volgens mij best wel haar stijl
Als dat het geval is hebben ze het samen verpest.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?
wat als al die andere dingen van te voren in openheid zijn besproken?
dan wek je wel wat verwachtingen
zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.
Moeilijk gedoe.
Laat staan van die pakweg 40-50 jaar huwelijk ná die dag.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef _Arual_ het volgende:
Jee. Ik ben getrouwd en heb niet eens een trouwring. Boehoe.
Als het aanzoek al filmisch perfect moet, dan vraag ik me af wat ze van de dag zelf gaat eisen.
nee ik zou idd niet zo boos zijn... uren gaan zitten mokken is zelden een goed ideequote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?
Zeg dan gewoon: "Nou, dat ging niet zo soepeltjes he? Volgende keer wat beter voorbereiden hoor."
Daarom snap ik al die standaard manieren om aanzoeken te doen niet. Die zie je allemaal aankomen. Een ring in haar champagne glas halverwege een romantisch etentje wanneer het toch echt is tijd begint te worden om te trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het geval is hebben ze het samen verpest.Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
Klopt, maar als ze niet zo moeilijk had gedaan was dit topic niet geopend he. Dus blijkbaar heeft ze niet zo leuk gereageerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
sommige mensen wel...quote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als dat het geval is hebben ze het samen verpest.Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.
Het is natuurijk direct over als er bij de uitgang van het 14sterren restaurant met chocoladefontein, geen limonade limosine staat met blikjes aan de trekhaak en justmarried geschreven in scheerschuim op de achterruit die ze direct wegbrengt naar het vliegveld alwaar een privejet staat die ze vliegt naar een eiland wat hij speciaal gekocht heeft voor haar op dubai.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Laat staan van die pakweg 40-50 uur huwelijk ná die dag.
Denk het ook niet, omdat ze er niet leuk op reageerde. Het is toch superromantisch als iemand je zoiets in je oor fluistert. Als ze leuk had gereageerd was er vast wel zoiets gekomen. Maargoed, ik doe weer aannames.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.
Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.
Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.quote:
Alsof dat ooit zou gebeuren bij dit soort types.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef diginoob2 het volgende:
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek.Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.
Dat dus. Een relatie zonder humor lijkt mij persoonlijk niet gezond.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?
Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.
Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd![]()
Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
Nou, ze was teleurgesteld en ze heeft dat op de terugweg al uitgelegd. Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent. Of heb ik nu gemist dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
[..]
Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
Nou:quote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:
Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.quote:Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.quote:
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!
Jemig.
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!quote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.
Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
OK, daar denken wij dus anders over.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
Dat is wel een beetje haar eigen schuld geweest door de heisa die ze eromheen heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!
Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandigquote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Teleurgesteld om wat? Een ring?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wel erg ja, als je even meeneem wat voor rare hersenkronkels ze wel niet in haar hoofd moet hebben om tot de reactie te komen op een lomp huwelijksaanzoek. Maar TS wist dit neem ik aan al en accepteert dat gewoon. Hij liever dan ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |