abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 01:24:17 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_80546901
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.

Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.

Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.

Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen .
Resistance is futile.
pi_80546938
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde

Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_80546947
Ow hoi Seven.,

Alles goed met jou?
vosss is de naam,
pi_80547000
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

[..]

Ah ja, heb het topic heel globaal doorgelezen, dus die post heb ik gemist .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_80547036
Gewoon een keer die ring aan dr geven, goedmaken tijdens de huwelijksreis.
  woensdag 21 april 2010 @ 01:37:34 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_80547067
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:27 schreef vosss het volgende:
Ow hoi Seven.,

Alles goed met jou?
Jazeker. Met jou?
Resistance is futile.
  woensdag 21 april 2010 @ 01:37:49 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80547070
Nou ja zeg, wat een lef En dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80547093
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf..< knip vanwege de lange uitleg>
Adem in,adem uit
75 topics = FIN
pi_80547101
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jazeker. Met jou?
Ja hoor. Heb jij een nieuw nummer?
vosss is de naam,
pi_80547119
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:26 schreef vosss het volgende:
Wat een ondankbaar zeikwijf zeg. dat je toevallig die ring niet bij had doet daar niets aan af.
WTF was er niet goed dan? Je hebt haar ten huwelijk gevraagd en ook nog eens in de stad die ze graag wilde

Bah bah, zoek een ander zou ik zeggen.
hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
De Puta Madre
  woensdag 21 april 2010 @ 01:48:17 #111
272454 Boepie
spannend!
pi_80547165
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

hoe bot ook, lachen. soortgelijke aanzoeken stammen uit de jaren 20, die moest je even doen voordat je eidelijk kon neuken. dik uit de tijd en hieruit blijkt dat je je vriendin niet echt kent.
vrouwen uit deze tijd staan daar allang niet meer op te wachten.
Die regelen het gewoon zelf
  woensdag 21 april 2010 @ 07:29:34 #112
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_80548050
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:24 schreef Seven. het volgende:
Je vriendin is een zeikwijf. Nee, sterker nog, een kutwijf. Boos worden omdat het toevallig niet strookt met het plaatje dat zij in d'r hoofd heeft, ondankbaar sekreet. Ze moet allang blij zijn dat je überhaupt met haar wil trouwen want zo geweldig klinkt ze ook weer niet.

Mijn ex zei 'ik denk dat we moeten trouwen' nadat hij een telefoontje kreeg dat hij naar Afghanistan zou vertrekken. Geen ring of niks, en eerlijk waar, dat was NIET hoe ik het me bedacht heb. We hebben gezellig samen ringen uitgezocht. Alleen van dat huwelijk is het gelukkig nooit gekomen.

Oh, en werkelijk, ze is vooral boos omdat ze het al aan d'r zus verteld heeft en nu moet ze zichzelf voor lul zetten door te zeggen dat het dus niet zo was. Maar ja, dáár kun jij niks aan doen.

Ik zou lekker afwachten, desnoods een paar maanden en niet speciaal omdat ze naar d'r familie gaat. En welgemeend: heel veel geluk samen .
Mee eens

En: verstop de ring, ergens waar ze hem niet verwacht, kom je vaak bij haar thuis? Zo ja, stop hem in een zakje van shirtje/broek/jurk die ze vaak draagt oid
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  woensdag 21 april 2010 @ 08:03:40 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548304
Maar waarom had je die ring nou niet bij je, want die had je toch wel gekocht?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:10:11 #114
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548363
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.

En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:20:01 #115
30252 Soempie
Procreating
pi_80548496
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het trouwens een nogal halfslachtige poging tot een aanzoek. Doe het dan gewoon een beetje behoorlijk.

En Parijs nabouwen vind ik zum kotsen. Ik moet het even zeggen want mijn vriendje leest wél mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_80548640
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef OcmeRemco het volgende:
Waarom nog trouwen? Omdat we dat beiden graag willen, met elkaar. Dus ja, ze wil ook met mij trouwen (nog steeds neem ik aan ) dus dat is het punt niet. Het punt is, ik wil het op de 'juiste' manier doen en zij wil het (ook) graag op een romantische manier hebben.
Wat dus betekend dat je het nooit goed kunt doen... Begin maar vast aan die cursus gedachtenlezen want als het niet exact is wat ze in gedachten heeft gaat het de volgende keer, hoe perfect jíj ook denkt dat het is, weer in drama eindigen.
Nog sterker; zelfs als je het wél perfect voor haar doet is iedere vorm van spontaniteit verdwenen. Ben je dus alleen nog maar een toneelstukje op aan het voeren. Wil je dat echt?!
quote:
En laten we eerlijk zijn, waar nu beter dan in Parijs met een strakke blauwe lucht en 22 graden Celsius zonder wind. Komt toch aardig in de buurt van perfect lijkt me?
perfect? Cliché zul je bedoelen. Onorigineel, afgezaagd, afgelebberd en uitgespuugt. Kom op zeg, kun je dan echt niks zelf bedenken?
Wil je nou echt dat als er later iemand aan jullie vraagt "En, hoe heeft ie het gevraagd?" dat je hetzelfde toneelstukje moet opdreunen wat 80% van de bevolking opdreunt? Of wil je liever een interessant verhaal te vertellen hebben wat niemand eerder gehoord heeft?

Nee, ook mijn huwelijksaanzoek was niet 100% zelf bedacht. Maar het was tenminste niet in Parijs en al helemaal niet op de Eifeltoren. Maar nog veel belangrijker: HET WAS NIET DOOR MIJN VROUW VERZONNEN.

Maar nee, Remco, blijf jij lekker burgerlijk. Aanzoek in Parijs, trouwen in een witte jurk, huisje in een buitenwijk van Almere waar jij met de trein naar kantoor in Amsterdam gaat terwijl je vrouw jullie 2,4 kinderen opvoed samen met de hond terwijl de stationwagon op de oprit staat naast de terracotta potten.
RED JEZELF, NU KAN HET NOG!
  woensdag 21 april 2010 @ 08:31:51 #117
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80548650
Bridezilla's
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80548767
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?

Wat een zeikwijf.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 21 april 2010 @ 08:39:06 #119
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_80548786
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
ga eens koffie halen
pi_80548917
De enige die het moment misschien heeft verpest is zij door haar ijzige behandeling + huilbui. Maargoed, ik zou gewoon nog even wachten en het op een moment doen die ze dit keer echt niet zag aankomen op een mooie plek.

Maar misschien moet je het toch even eerst samen met haar doornemen wat je precies gaat doen, en hoe je haar gaat vragen. Voor ze weer op je gaat lopen kiften
  woensdag 21 april 2010 @ 08:48:22 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80548955
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:38 schreef Biancavia het volgende:
Wat is nu het probleem? Je hébt het toch gevraagd, in Parijs?

Wat een zeikwijf.
Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.

Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt

pi_80548957
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:39 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
In dit topic moet ik hebben gereageerd, bij deze
Boks
  woensdag 21 april 2010 @ 08:58:06 #123
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80549132
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?
Lomp? Ik vind het wel schattig En dat je de ring niet bij je had, zou precies iets voor mij zijn.

Ik vind haar verwachtingen nogal lomp, eigenlijk
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80549243
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit is er gebeurd: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor.

Dat is toch slappehapperig. Ga dan op één knie met de ring die je gekocht hebt en waarvan zij wéét dat je hem hebt maar om één of andere vast domme reden niet bij je hebt

Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:05:01 #125
30252 Soempie
Procreating
pi_80549260
quote:

[..]

Ik vind het wel een mooie 'inleiding' en anders hooguit wat onhandig geformuleerd. Maar jeetje, mag dat, het is ook best wel een 'eng' moment. Juist lief dat hij op dat moment besloot dat het HET moment was. Anders is het zo ingestudeerd, maar dat wil zijn vriendin blijkbaar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 21 april 2010 @ 09:05:15 #126
30252 Soempie
Procreating
pi_80549265
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:04 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, cliché op je knie en dan zo'n doosje met een ring in je handen houden. Dat vind ik pas slappe hap.
Maar goed, dat was dus haar ideaal en nu moet ze zich maar realiseren dat het leven geen sprookje is.
Dit dus.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:08:04 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_80549327
Desnoods hadden ze van een madeliefje een ring gemaakt of een nepring uit een snoepautomaat getrokken. Tot ze weer terug waren in het hotel en ze de echte ring om kon.

Achja, het had zo mooi kunnen zijn. Jammer dat je geen relaxte vriendin hebt.
pi_80549691
quote:
Op woensdag 21 april 2010 01:37 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja zeg, wat een lef En dan ga jij je nog schuldig zitten voelen ook
Inderdaad.

Volgens mij droomt deze dame ook van een huwelijk a la Shopaholic, waar de hoofdpersoon als assepoester in het Plaza in NY trouwt compleet met het weense orkest erbij.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_80549705
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
want uiteindelijk heeft ie haar niet echt gevraagd
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?

Het was iig alles behalve duidelijk
Misschien als je daarna alsnog duidelijk de vraag had gesteld?
Maar ja daar is het nu sowieso te laat voor

maar zo boos had ik niet gereageerd hoor
dat is gewoon niet aardig

[ Bericht 6% gewijzigd door rhubarbje op 21-04-2010 09:31:46 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 21 april 2010 @ 09:28:52 #130
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80549759
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:30 schreef OcmeRemco het volgende:
Oké, de meningen zijn duidelijk niet verdeeld hier.

Ik ben achteraf ook aardig pissig op haar geworden, dat ik haar nooit heb beloofd/gezegd haar daar ten huwelijk te vragen. Dat haar verwachtingen niet realistisch zijn en het niet mijn schuld kan zijn dat ik er niet aan kan voldoen...tja dovemansoren enzo.

Hoe lomp ik was? Ehm...de volgende vraag letterlijk stellen: "wat als ik je nu ten huwelijk vraag?" fluisterend in haar oor. Lijkt me op een schaal van 1 tot 10 toch heel erg lomp. Niet?

En ja, ze heeft een heel romantisch beeld van zo'n huwelijksaanzoek. Traditioneel en romantisch. Kan ik wel waarderen. En ja, veel-eisend wellicht. Maar ik denk dat de helft van de respondenten in dit topic vrijgezel zijn met zo'n attitude. Of zo'n Sex-and-the-City vrouw hebben. Kan me vergissen natuurlijk. Aanzoek bij de Eifel toren is inderdaad cliché, maar nog steeds ook erg romantisch...mits je het goed aanpakt. Het ging haar niet om de waarde van de ring. Die had ze al ontdekt. Was niet bijster hoog. Het ging haar om de afwezigheid van simpelweg een ring.

Ik vind die tip om de kamer om te toveren in een Parijs omgeving wel briljant eigenlijk.
Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_80549793
quote:

[..]

In plaats van dat een vrouw zich gewoon geliefd en speciaal voelt omdat hij haar de moeite waard vindt om ten huwelijk te vragen.. gezeik over het aanzoek en de ring, sommige vrouwen zijn vreselijk
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:31:20 #132
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_80549815
ook een beetje haar eigen fout; Ze ging er zomaar vanuit dat omdat jij een ring gekocht had (hoe wist ze dat???) en dat jullie naar parijs gingen dat jij haar een aanzoek zou doen.....
pi_80549839
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.

Ik zou hier voor gaan:
pi_80549932
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zo'n standaard aanzoek als het perfect aanzoek zien. Dat komt toch veel teveel voor en heeft iedereen al 100x gezien op TV enzo. Iets origineels lijkt mij veel leuker.

Ik zou hier voor gaan:
Ik ben nog nooit ten huwelijk gevraagd, de vraag alleen al zou ik Heel Bijzonder vinden
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:40:24 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550059
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik durf het bijna niet meer te zeggen maar de manier waarop het gegaan is zou ik ook niet zo leuk vinden
ik maak er uit op dat het hele trouwen al vaker besproken is en als ie dan komt met "wat als... " dan zou ik dat opvatten als oh gaan we het er weer over hebben? zit je me nu lekker te maken of wat?

Ik ben het met jou eens, hoor!

Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:42:16 #136
30252 Soempie
Procreating
pi_80550123
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef rhubarbje het volgende:

Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
pi_80550125
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Nee. Daar had ik juist wel om kunnen lachen.
Waarschijnlijk had ik geantwoord dat ik het lief vind dat je de meest corny plek ter wereld hebt gekozen om me ten huwelijk te vragen en vervolgens 'doe maar' gezegd
En dan op de echte vraag natuurlijk 'ja' gezegd hebben
Hier hetzelfde, ik zou daar wel de humor van in kunnen zien .
  woensdag 21 april 2010 @ 09:42:26 #138
137079 Chowi
Lonerism.
pi_80550130
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben het met jou eens, hoor!

Iedereen struikelt over haar hooggespannen verwachtingen, maar volgens mij heeft TS zelf ook heel hard meegewerkt aan het creëren van die verwachtingen!
Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 21 april 2010 @ 09:44:15 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80550182
Ik zou er nog maar eens heel goed over nadenken of je dit kinderachtige wicht wel wil huwen. Dat gaat gezellig worden!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 21 april 2010 @ 09:44:36 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550199
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

Hallo, TS zegt zijn vriendin als het ware "ik wil mijn leven met jou delen". Waarom is dat in godsnaam alleen nog van onschatbare waarde als het bezegeld kan worden met een ring en het plaatsvindt in een mooie setting?
Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
pi_80550256
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die vraag was ook vast wel gekomen, direct na haar verbaasde blik ofzo. Zoals ik het lees heeft hij de kans niet echt gekregen. Maargoed, geen idee, TS?
nee zo boos was ik ook niet geworden

maar goed, poging 2 dan maar he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:47:09 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_80550283
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gaat juist om het ritueel! En kennelijk hecht TS daar zelf ook waarde aan!
Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt. Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
pi_80550297
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Chowi het volgende:

[..]

nou opzich zij hij wat als ik zou zeggen ik wil mn leven met je delen? ')

En als ze daar zooo op zit te wachten dan kan dat wel over komen als maar ik doe het lekker niet
of: als ze ja zegt dan telt deze poging en als ze nee zegt dan zeg ik gewoon ik was het toch niet echt van plan! mwuahahha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:47:59 #144
30252 Soempie
Procreating
pi_80550301
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef rhubarbje het volgende:

maar goed, poging 2 dan maar he
Haar beurt om hem te vragen.
pi_80550361
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Haar beurt om hem te vragen.
wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 09:50:15 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550364
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Zij is toch degene die dat ritueel om zeep heeft geholpen. Hij begon wat klungelig, maar had het vast goed gemaakt. Je kunt ook samen iets van zo'n aanzoek maken. Ipv. gelijk te mokken en zo alles te verpesten.
Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!

Ik zou wel eens willen weten hoe het gesprek verder is gegaan na die 'lompe' start van hem, want er worden toch ook wel de nodige aannames gedaan over hoe dat gesprek zich verder ontspon.
pi_80550426
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef mirved het volgende:
Romantisch etentje en dan regelen met de ober dat hij de ring in haar glas doet halverwege de avond.
En dan samen romantisch langs de EHBO voor de geperforeerde darm als ze niet oplet en de ring doorslikt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_80550427
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat een goed idee!
dan kan het ook precies gaan zoals ze wil en zo
Oooowwwww dat is toch niet romantisch man, want zo gebeurt het niet in de films!

JEzus wat ben jij dom!
  woensdag 21 april 2010 @ 09:54:42 #149
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_80550496
Dus omdat je vriendin heeft zitten neuzen en er achter is gekomen dat je een ring had is het verknald.. want toen is ze dit perfecte plaatje gaan verwachten...? Hoe moet jij dan in hemelsnaam tegen dat perfecte plaatje op gaan boksen?
Als ze niet had geweten dat je een ring had dan was het heel romantisch geweest om op de eifeltoren in haar oor te fluisteren.... maar je had daarna nog wel even op je knieën mogen gaan zitten ja (niet dat je daar de kans voor kreeg geloof ik..)
Knoei
pi_80550579
Zoals Seven al zei, volgens mij moet TS nu gewoon een tijdje wachten. Dit 2e verzoek wordt een afgeslapte versie van het eerste. Beter een paar maanden hell en dan een happy end. Zo gaat het ook in Disney films.
  woensdag 21 april 2010 @ 09:58:06 #151
30252 Soempie
Procreating
pi_80550589
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die sukkel had zijn ring niet eens bij zich!

Ik zou wel eens willen weten hoe het gesprek verder is gegaan na die 'lompe' start van hem, want er worden toch ook wel de nodige aannames gedaan over hoe dat gesprek zich verder ontspon.
We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.

Moeilijk gedoe.
pi_80550591
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:03 schreef Lienekien het volgende:
Maar waarom had je die ring nou niet bij je, want die had je toch wel gekocht?
Goede vraag. Ga je naar Parijs, stad bij uitstek, en dan niet meenemen?

Voor de rest moet zij dan weer niet zo zeuren, damn, als dit al een probleem is (boehoe, geen ring) hoe zal dat gaan als de bruiloft geregeld moet gaan worden?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 21 april 2010 @ 09:58:42 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_80550605
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Loqi het volgende:
Dus omdat je vriendin heeft zitten neuzen en er achter is gekomen dat je een ring had is het verknald.. want toen is ze dit perfecte plaatje gaan verwachten...? Hoe moet jij dan in hemelsnaam tegen dat perfecte plaatje op gaan boksen?
Als ze niet had geweten dat je een ring had dan was het heel romantisch geweest om op de eifeltoren in haar oor te fluisteren.... maar je had daarna nog wel even op je knieën mogen gaan zitten ja (niet dat je daar de kans voor kreeg geloof ik..)
Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.
pi_80550616
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Fortitude het volgende:
Zoals Seven al zei, volgens mij moet TS nu gewoon een tijdje wachten. Dit 2e verzoek wordt een afgeslapte versie van het eerste. Beter een paar maanden hell en dan een happy end. Zo gaat het ook in Disney films.
laat een disney film maken! maar verander het eind in poppetjes die op jullie lijken en dat hij haar dan vraagt en dan denkt ze echt van vreemde film...
en terwijl ze dus zo naar het beeld zit te staren ga jij stiekum naast haar op je knietjes met de ring!

zou dat haalbaar zijn?
Volgens mij best wel haar stijl
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80550656
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies, ze heeft het voor zichzelf verpest.
Ja ooke maar daar gaan we ook wel een beetje vanuit nu he?
wat als al die andere dingen van te voren in openheid zijn besproken?
dan wek je wel wat verwachtingen

zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80550664
Jee. Ik ben getrouwd en heb niet eens een trouwring. Boehoe.

Als het aanzoek al filmisch perfect moet, dan vraag ik me af wat ze van de dag zelf gaat eisen.
pi_80550670
Kan ik eindelijk ook eens uitpakken met dat fokgezegde :

Dumpen die hoer.
pi_80550693
Kom op zeg. De vriendin ziet het grote plaatje niet en gaat onredelijk moeilijk doen over het aanzoek. Maar TS heeft het dus wel hard verneukt.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:51 #159
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80550718
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zo ging het bij iemand die ik ken, hup gewoon alles lekker besproken en toen gingen ze naar parijs en wisten allemaal ook wel wat er ging gebeuren natuurlijk
Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?
Zeg dan gewoon: "Nou, dat ging niet zo soepeltjes he? Volgende keer wat beter voorbereiden hoor."
50.000 O+
  woensdag 21 april 2010 @ 10:03:54 #160
30252 Soempie
Procreating
pi_80550721
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

laat een disney film maken! maar verander het eind in poppetjes die op jullie lijken en dat hij haar dan vraagt en dan denkt ze echt van vreemde film...
en terwijl ze dus zo naar het beeld zit te staren ga jij stiekum naast haar op je knietjes met de ring!

zou dat haalbaar zijn?
Volgens mij best wel haar stijl
Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.
pi_80550725
Ik heb Alles is Liefde niet gezien, maar als daar een huwelijksaanzoek wordt gedaan, doe dat gewoon 1 op 1 na. "I was like oh my godddd, it was just like the movie!!!!" verteld ze dan aan haar vriendinnen.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:04:55 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_80550744
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als dat het geval is hebben ze het samen verpest. Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:06:31 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550779
quote:
Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

We worden het toch niet eens. Ik vind het onzin dat het helemaal perfect moet gaan. Maak er samen een mooi moment van. Die ring is dan volgens mij niet zo belangrijk. De plek was goed, de echte vraag was vast wel gekomen en de ring sowieso. Vind die vriendin vooral erg kinderachtig. Als je vriend je die vraag stelt na een mooi weekend in Parijs, dan reageer je daar toch op een beetje een leuke manier op? En als blijkt dat er geen ring is zeg je dat hij er maar een moet maken van een touwtje ofzo.

Moeilijk gedoe.
Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
pi_80550784
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:01 schreef _Arual_ het volgende:
Jee. Ik ben getrouwd en heb niet eens een trouwring. Boehoe.

Als het aanzoek al filmisch perfect moet, dan vraag ik me af wat ze van de dag zelf gaat eisen.
Laat staan van die pakweg 40-50 jaar huwelijk ná die dag.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_80550863
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Daar hoef je dan toch niet uren over te gaan zitten mokken?
Zeg dan gewoon: "Nou, dat ging niet zo soepeltjes he? Volgende keer wat beter voorbereiden hoor."
nee ik zou idd niet zo boos zijn... uren gaan zitten mokken is zelden een goed idee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_80550873
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als dat het geval is hebben ze het samen verpest. Je gaat je aanzoek toch niet samen plannen.
Daarom snap ik al die standaard manieren om aanzoeken te doen niet. Die zie je allemaal aankomen. Een ring in haar champagne glas halverwege een romantisch etentje wanneer het toch echt is tijd begint te worden om te trouwen.

Natuurlijk is het leuk omdat het een groot moment is, maar je moet imo wel heel simpel zijn als je dat echt een leuk aanzoek vindt. McDonalds happymeal idee vind ik dan serieus beter.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:09:43 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_80550875
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je weet niet hoe het gegaan is! We weten zijn openingszin en dat het eindigde met teleurstelling. En dat wordt dan allemaal in de schoenen geschoven van dat meisje. Ja, ja, samen een mooi moment van maken! Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
Klopt, maar als ze niet zo moeilijk had gedaan was dit topic niet geopend he. Dus blijkbaar heeft ze niet zo leuk gereageerd.

TS, vertel eens?
pi_80550887
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef Soempie het volgende:

[..]

sommige mensen wel...

Net zoals dat sommige wel graag op de eifeltoren gevraagd worden...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 april 2010 @ 10:10:26 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80550893
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:03 schreef Soempie het volgende:

[..]

Denk niet dat ze het kan waarderen. Net als die omgebouwde kamer. Niet cliché genoeg. Ze wil op een perfecte manier gevraagd worden: in Parijs, hij op een knie, een mooie ring die ze dan elke keer vol bewondering kan bekijken, rozeblaadjes op het bed, champagne, etc.
Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:11:07 #170
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80550909
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Felixa het volgende:

[..]

Laat staan van die pakweg 40-50 uur huwelijk ná die dag.
Het is natuurijk direct over als er bij de uitgang van het 14sterren restaurant met chocoladefontein, geen limonade limosine staat met blikjes aan de trekhaak en justmarried geschreven in scheerschuim op de achterruit die ze direct wegbrengt naar het vliegveld alwaar een privejet staat die ze vliegt naar een eiland wat hij speciaal gekocht heeft voor haar op dubai.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:13:01 #171
30252 Soempie
Procreating
pi_80550962
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Allemaal aannames! Zij wilde gewoon horen dat ze voor hem het liefste meisje van de wereld is en dat hij dolgraag met haar wil trouwen. En dan 'ja' zeggen! Ik denk dat hij dat gewoon helemaal niet heeft gezegd.
Denk het ook niet, omdat ze er niet leuk op reageerde. Het is toch superromantisch als iemand je zoiets in je oor fluistert. Als ze leuk had gereageerd was er vast wel zoiets gekomen. Maargoed, ik doe weer aannames. Desnoods vraag je semi-verbaasd waarom hij wil trouwen. Ze had hem gewoon best kunnen helpen.

Ben ondertussen echt wel benieuwd naar hoe het echt gegaan is na de vraag.
pi_80550972
quote:

[..]

Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.

Ik mag hopen dat ze gruwelijk lekker is, want veel inhoud zou ze wel niet hebben.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:14:31 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_80551001
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:13 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt het in de schoenen geschoven van dat meisje. Ze hecht veel teveel waarde aan het aanzoek wat uiteindelijk weinig uit zou moeten maken.
Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
quote:

Nou, TS heeft gewoon lopen prutsen!
Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
pi_80551017
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek. Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.

Veel succes met de volgende keer, hou je de ring nu wel altijd bij je? Niet verliezen he.
pi_80551044
Je vriendin zeikt en wil als prinsesje worden behandeld, en nu is ze boos dat haar Hollywood-achtige aanzoek niet meer gaat komen.
pi_80551180
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
zelfde als diginoob
pi_80551281
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:21 schreef diginoob2 het volgende:
Misschien moet ze jou ter huwelijk vragen. Kijken hoe ze dat aanpakt.
Alsof dat ooit zou gebeuren bij dit soort types. Zelfs mij lijkt dat een beetje gaar.
pi_80551292
Vreemde reactie idd. Ze doet me denken aan die muts Cameron Diaz in Very Bad Things.
pi_80551300
Wat een triest wijf
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_80551303
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ook een lompe aanzoek is een aanzoek. Jammer dat het voor jullie als "verpest" is overgekomen.
Was idd fijner geweest als ze "ja" had gezegd op je lompe aanzoek en er om was gaan lachen.
Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?

Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.

Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd

Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
  woensdag 21 april 2010 @ 10:29:15 #181
17979 MissMSX
Knightmare
pi_80551438
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:25 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies, dat het een lompe vraag is om te stellen is duidelijk; maar die vriendin kent je toch? Die weet toch dat je zo bent, en dus dat je tot zoń actie in staat bent?

Ik heb mijn vriendin gevraagd in een speedboot midden op het comomeer. Ik had er alleen niet bij stil gestaan dat omdat het zulk lekker weer was en ik een beetje bruin wilde worden, ik alles behalve mijn boxer had uitgetrokken.

Uiteraard zei ze ja, maar ik zal mijn leven lang blijven horen dat ik haar in mijn boxer heb gevraagd

Maar goed het punt is dus dat je achteraf er beiden om kan lachen, dan pas je bij elkaar! Ik neem aan dat je vriendin het ondertussen wel vergeven heeft?
Dat dus. Een relatie zonder humor lijkt mij persoonlijk niet gezond.
50.000 O+
  woensdag 21 april 2010 @ 10:32:49 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80551567
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Juist. Als het niet helemaal perfect gaat kun je er echt samen nog wel wat van maken.
[..]

Heeft ie ook. Jammer dat hij er zo op afgerekend wordt. Dan hecht je echt teveel waarde aan de verkeerde dingen.
Nou, ze was teleurgesteld en ze heeft dat op de terugweg al uitgelegd. Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent. Of heb ik nu gemist dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen?
pi_80551674
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef Lienekien het volgende:

Ik mis even dat ze hem er enorm op afrekent.
Nou:
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef OcmeRemco het volgende:

Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
pi_80551876
quote:
Resultaat: een zéér boze vriendin en verdrietig. Later op de terugweg naar Nederland (na een ijzige stilte van een paar uur) begon ze te huilen en uit te leggen waarom ze zo boos was.
Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
pi_80551974
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Precies, door dit soort vrouwen krijgen wij die slechte naam. Wat een ongelofelijke nitwit. Echt. Brrrrrrr.
Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:46:52 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552013
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nou:
[..]

Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:48:02 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552051
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Eens. Hoewel ik die-hard romantisch ben en ik een aanzoek op 1 knie nog altijd zeer kan waarderen, klinkt dit gewoon als iemand aan wiens ideaalbeeld van een aanzoek niet is voldaan.
Ik zou al heel blij zijn als ik überhaupt werd gevraagd!
We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!

Jemig.
pi_80552160
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is dus al voorbij. Hè, gelukkig. Als ze nou nog steeds ijzig tegen hem liep te doen, dan hadden jullie wel een punt.
Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
pi_80552169
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:48 schreef Lienekien het volgende:

[..]

We weten nog niet eens of 'ie 'de vraag' überhaupt wel gesteld heeft!

Jemig.
Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.

Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
  woensdag 21 april 2010 @ 10:58:29 #190
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552356
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Nou en ze heeft het wel gedaan. Jij doet alsof ze weinig fout heeft gedaan.
De lieve schat was teleurgesteld. Nou, wat érg!
  woensdag 21 april 2010 @ 10:59:48 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80552400
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Die heeft-ie dus blijkbaar niet en daarom was het zogezegd een halfslachtig aanzoek. Maar daar ging het ook niet om, zei TS. Het punt was dat hij de ring niet bij zich had.

Maarre... wat zie jij dan als dat ze hem erop zou afrekenen?
Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
pi_80552454
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat ik al zei: nu nog steeds ijzig tegen hem doen, of te kennen geven dat ze helemaal niet meer met hem wil trouwen.
OK, daar denken wij dus anders over.
pi_80552500
quote:
Op woensdag 21 april 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje haar eigen schuld geweest door de heisa die ze eromheen heeft gemaakt.
pi_80552514
Ik vind haar reactie belachelijk hoor
pi_80552517
quote:

[..]

Iemand die dan nog de halve reis loopt te mokken als een klein kind, kom op zeg. Lees even wat anders dan altijd maar die boeketreeksboekjes. Als normaal mens denk je hoogstens: mèn, wat issie toch onhandig en dan lach je hem uit. Je maakt er een grapje van en je zegt ja en dan wordt het alsnog romantisch. Nu is ze ontmaskerd als een bridezilla from hell.

-edit- ik bedoel niet dat jij altijd maar boeketreeks leest hè!!
pi_80552525
Mag ik zeggen dat dit wel typisch vrouwelijk is? Enorme hoge overgefantaseerde verwachtingen scheppen voor zichzelf en dan achteraf huilen en klagen en teleurgesteld zijn omdat het niet precies gaat hoe ze het wilden hebben

nog wel ff zeggen dat het niet zo slim is dat als je een aanzoek wilt doen en dan de ring niet meenemen
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_80552536
quote:

[..]

Teleurgesteld om wat? Een ring?
pi_80552600
quote:

[..]

Wel erg ja, als je even meeneem wat voor rare hersenkronkels ze wel niet in haar hoofd moet hebben om tot de reactie te komen op een lomp huwelijksaanzoek. Maar TS wist dit neem ik aan al en accepteert dat gewoon. Hij liever dan ik.

Lieve schat is in ieder geval het laatste wat in mijn hoofd kom bij zo iemand.
pi_80552634
Amerikaanse taferelen daar op The Eiffeltower!
pi_80552652
Dat ze een beetje teleurgesteld was vind ik op zich nog best begrijpelijk. Het was een beetje een sullige actie van TS. Maar het gebaar wat hij maakt is toch prachtig?

Jemig hij doet het met de beste bedoeling en zal zich zelf al knap lullig hebben gevoeld. Daar helpt die ontzettend dramatische reactie van mevrouw prinses dan ook niet bepaald bij.

Voor mij zou de lol er nu wel vanaf zijn iniedergeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')