Uhuhquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel de pastoor of dominee in de gaten houden hè, met al die jonge kindjes in de kerk![]()
Jaja! Smoesjes!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Ik moest net een meeting in, toen ik het topic op slot gooide.
Dan moet je jezelf even in het lijstje zettenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
Tering hey, ik zie net dat ik hier al 8 jaar lid ben. Maar niet weet hoe ik dat in godsnaam aan kan passen![]()
Dus wij zitten al 8 jaar naar die tieten te kijken dan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
Tering hey, ik zie net dat ik hier al 8 jaar lid ben. Maar niet weet hoe ik dat in godsnaam aan kan passen![]()
Ja daar was ik dan toch al achter, maar kon nergens iets aanpassenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
Bovenaan in de OP staat een link naar de wiki-pagina en daar kan je jezelf er in zetten
Ik weet niet of Chinless nog actief is, maar anders kan je hem PMen
Het schuurfeest van KPJ Heerle/Moerstraten is aankomende zaterdag hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja daar was ik dan toch al achter, maar kon nergens iets aanpassen
naja, zo erg is het ook niet
Jij uit Heerle he? Naar het schuurfeest geweest afgelopen zaterdag? (nee ik ga daar zelf niet heen, ben ik erg op tegen. Maar bekenden van me, vrienden wil ik ze al niet meer noemen, waren er wel.)
Ik ben wel "katholiek" maar ik geef er ook niets om hoor, haha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:49 schreef EDMAN- het volgende:
Owww ik dacht dat het daar was, ja goedzo. Ben bij heerle/moerstraten geweest toen ik wat jonger was (volgens mij in het zelfde jaar als ik me hier inschreef.. achja, jong an naïef), en daar kwam ik er achter dat dat iid niet mijn ding is
zal wel zijn omdat ik geen katholiek ben haha
Juist. En wat voor horken ook, teringquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verkapt gedraag je als een hork en zuip tot je er bij neervalt feestje.
Wat ik laatst hoorde, hoorde ik dat er tegenwoordig vrij veel mensen komen "uit de stad", haha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Juist. En wat voor horken ook, tering. Goed, het zal wel gezellig zijn als je elkaar allemaal kent ofzo
Ben blij dat ik in het metropool Roosendaalw oon met haar schitterende uitgaansgelegenheden![]()
Ok.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verkapt gedraag je als een hork en zuip tot je er bij neervalt feestje.
Dat is de crux van heel West-Brabant. De steden zijn net niet groot genoeg en Rotterdam, Antwerpen en Breda liggen te dichtbij voor een fatsoenlijk uitgaansleven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat ik laatst hoorde, hoorde ik dat er tegenwoordig vrij veel mensen komen "uit de stad", haha.
En idd, Roosendaal qua uitgaan
Mja, dat kan inderdaad weleens kloppenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is de crux van heel West-Brabant. De steden zijn net niet groot genoeg en Rotterdam, Antwerpen en Breda liggen te dichtbij voor een fatsoenlijk uitgaansleven.
Maar geen techno dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef EDMAN- het volgende:
Zalinaz Etten-Leur, superdiscotheek als je men mag geloven.
Nee inderdaad, vind Breda ook gezellig, maar niet super.
Nee, maar ik was toen nog in Tilburg...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik had hier nog niets van gehoord:
BERGEN OP ZOOM
De bosbrand op de heide bij Bergen op Zoom lijkt onder controle. Dinsdag brak er aan het begin van de avond brand uit. Het ging volgens de brandweer om vier of vijf brandhaarden.
Het sein brand meester is nog niet gegeven. De harde wind bemoeilijkt het blussen. De brandweer heeft assistentie van andere korpsen ingeroepen, maar lijkt de metershoge vlammen onder controle te hebben, meldt BN De Stem.
De brandweer rukte dinsdag aan het eind van de middag uit met groot materieel voor de brand aan de Moerkantsebaan. Maandag brak er op dezelfde plek brand uit.
Ik nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar ik was toen nog in Tilburg...
Ooit lang geleden toen het net open was eens geweest.. echt geen zak aan gewoon...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef EDMAN- het volgende:
Rotterdam en Antwerpen kan ik nog wel mee leven anders hoor
edit: voel me ineens dom, ik snap je post, en je hebt helemaal gelijk
iemand hier al eens in Zalinaz geweest? Het is zo dichtbij, maar ik hoor alleen maar ***verhalen erover (en ze houden, voor zover ik weet, geen technofeestjes)
soms ga ik even naar de Mac op de terugweg van een concertje, en als Zalinaz dan open is staat het daar vol met 16-jarig grut. Dus per definitie geen "superdiscotheek" danquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef EDMAN- het volgende:
Zalinaz Etten-Leur, superdiscotheek als je men mag geloven.
Morgen!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:02 schreef EDMAN- het volgende:
Goeiemorgennn, nieuwe werkdag nieuwe kansen
nee wat ik mhoor van Zalinaz is dat heel 'Tijken' er altijd zit en dat dat de sfeer nogal verziekt
Hijs goedquote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Weten jullie trouwens waarom vrouwen uit Tijke altijd mannen parfum op hebben?
Dan lopen ze in de winkel, en dan zie ze dat parfum en dan kopen ze dat, wat dat staat erop, das for men... (uitspreken als Brabants dialect, anders snap je de mop niet...)
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan lopen ze in de winkel, en dan zie ze dat parfum en dan kopen ze dat, wat dat staat erop, das for men... (uitspreken als Brabants dialect, anders snap je de mop niet...)
Sint Willebrord is een kerkdorp in de gemeente Rucphen in de provincie Noord-Brabant. Op 1 januari 2008 had het dorp 9312 inwoners. Het ligt tussen Etten-Leur en Rucphen.quote:
Oooh is het 't Heike, ipv Tijkequote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Kper_Norci het volgende:
Sint Willebrord (oorspronkelijk Sint Willibrord) is de naam die in 1841 werd gegeven aan de nederzetting Het Heike ('t Heike).
Gisteravond moest ik bij de media markt wezen, ik zag een zwerver met bierblik in de hand echt zo denken van: heb ik nu teveel gedronken of zijn die stoeltjes écht verdwenen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:43 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ltjes-verwijderd.ece
Die is overgenomen door die paupers bij mij ouders in de straatquote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tyke, hier aan de overkant van de snelweg...
Vroeger zat er aan die kant van de snelweg ook een hoerenkot.. is afgebrand dacht ik.
Ik heb een keer een zwerver gezien met een nieuwe camcorder. Had ie gekregen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:02 schreef Tokus het volgende:
En het erge is nog wel dat er soms zo'n auto bij stopt, waarbij de mensen die vent nog wat spullen geven ook. Help 'm dan gewoon aan onderdak ergens, maar support hem niet niet in z'n leven op straat.
Haha briljant. Hadden mijn ouders daar ergens in de buurt van zevenbergen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die is overgenomen door die paupers bij mij ouders in de straat![]()
D'r zijn wel meer van die hoerententen weg daar in de buurt, kan me Klavertje 4 nog herinneren, en vlakbij Princeville zat er vroeger ook altijd 1, Apollo of zoiets geloof ik. Vroeger gingen we nog wel eens met mijn grootouders naar het Mastbos, en dan kwamen we daar altijd langs, zaten mijn ouders altijd met het schaamrood op de kaken als ik weer eens vroeg wat dat voor tent was
Nou, die zit er ook niet hoor. Alleen dus bij mijn ouders in de straat een junk die voor een paar tientjes d'r benen wijd gooit. Of ze het nu nog doet weet ik niet trouwens, vorig jaar in ieder geval wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wist niet dat er in Oudenbosch een hoerenkeet zat.
Je spreekt het dus wel uit als Tijke.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Oooh is het 't Heike, ipv Tijkeweer iets geleerd
Ja tis idd vooral blond daaren de meeste dakpannen zijn voorzien van glazuur
Welke oprit is dit?quote:De eerder door Rijkswaterstaat angekondigde afsluiting van de oprit 27 Bergen op Zoom richting Roosendaal in de A58 gaat komende nacht niet door.
De afsluiting, die nodig is voor het uitvoeren van asfalteringswerkzaamheden, is door Rijkswaterstaat uitgesteld in verband met een gewijzigde planning. Een nieuwe datum is nog niet vastgesteld.
Is Bosschenhoofd zo druk dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Agh jullie komen tenminste nog ergens.. Ik ben al een half uur bezig eer ik t dorp uit ben... en dat is af en toe echt zoo
Jij was vorige keer ook irritantquote:Op donderdag 22 april 2010 08:07 schreef teknomist het volgende:
Wat een irritante klever op de A58 bij Roosendaal (in die bocht) daar trouwens vanochtend.Hij zat helemaal in mijn kont dus ik ga remmen, want ik ga vooral niet opzij. (Ik reed 140 waar je 120 mocht.) Hij gaat me rechts inhalen en ik ga natuurlijk gas bijgeven. Vervolgens heeft ie nog tot Etten-Leur vlak voor me gezeten. Sukkel. :’)
Ow je hebt hem terug gepakt!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij was vorige keer ook irritant
Ik zat toch niet gevaarlijk te kleven?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij was vorige keer ook irritant
Rijdt automatic_ in een hele dikke VW Passat?quote:
we worden gewoon ingesloten.. bijna eng..quote:
Nee, jij ging telkens voor mijn neus naar linksquote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zat toch niet gevaarlijk te kleven?
Ik las het zojuist bij de Telegraaf. Er staat alleen een verkeerde foto bijquote:Op donderdag 22 april 2010 16:35 schreef EDMAN- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rouw-heidebrand.html
BERGEN OP ZOOM - Surveillerende agenten hebben woensdagmiddag in een bosgebied in Bergen op Zoom een 36-jarige vrouw aangehouden voor brandstichting.
De vrouw gedroeg zich verdacht en korte tijd later zag de politie een brand ontstaan. De politie zoekt uit of ze mogelijk ook te maken heeft met branden die op maandag en dinsdag in het gebied woedden, aldus een woordvoerster.
Dinsdag ging in totaal vier tot vijf hectare bos verloren en werden vier brandhaarden aangetroffen. Op maandag en woensdag bleef de schade beperkt. De vrouw zit nog vast.
Vind je het gek met de Telegraaf. Als er iets een kutkrant is, is het de Telegraaf wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik las het zojuist bij de Telegraaf. Er staat alleen een verkeerde foto bij
Nou enquote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vind je het gek met de Telegraaf. Als er iets een kutkrant is, is het de Telegraaf wel.
Als ik dit soort verhalen hoor, dan sta ik er altijd van te kijken dat mensen überhaupt hun portemonnee pakken & serieus iets willen geven...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:41 schreef Fredo55 het volgende:
Vanmiddag is mijn moeder beroofd van ¤150,-.
Ik had het verkeerd gezegt; de beste man wilde geld wisselen voor een parkeerautomaat.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik dit soort verhalen hoor, dan sta ik er altijd van te kijken dat mensen überhaupt hun portemonnee pakken & serieus iets willen geven...
* teknomist moet denken aan de nieuwe SIRE-campagne.quote:[b]Op donderdag 22 april 2010 18:48
Als ik dit soort verhalen hoor, dan sta ik er altijd van te kijken dat mensen überhaupt hun portemonnee pakken & serieus iets willen geven...
Oke, dan snap ik het beterquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik had het verkeerd gezegt; de beste man wilde geld wisselen voor een parkeerautomaat.
Welke?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
* teknomist moet denken aan de nieuwe SIRE-campagne.
Vanmiddag aangifte gedaan ja, politieagente zei dat het de laatste tijd vaker voorkomt maar nooit op deze wijze.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Joh das mooi balen voor je moeder, ondertussen al aangifte gedaan en wat zij de politie?
http://www.pasopaardig.nl/quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan snap ik het beter
[..]
Welke?
Oke nou hoop voor je moeder dat er iets te regelen valt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Vanmiddag aangifte gedaan ja, politieagente zei dat het de laatste tijd vaker voorkomt maar nooit op deze wijze.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef Fredo55 het volgende:
Vandaag was het prachtig weer om foto's te maken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
teknomist toch, jonge, de crème de la crème van de Nederlandse hip hop wil je toch niet missenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef teknomist het volgende:
http://www.regioactueel.n(...)ment-28video-29.html
Zo, ik ben blij dat ik dit gemist heb.
Op de Oesterdam is het nu al erg inderdaad, en dan is het nog niet eens zomer.quote:Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef teknomist het volgende:
Ik reed gisteravond over de Oesterdam en toen heeft zich een ware massaslachting op mijn voorruit plaats gevonden.En die troep ga ik er zo vanaf wassen. Ik dacht dat het regende opeens, maar het waren VLIEGEN!
quote:Op maandag 26 april 2010 05:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
standaartbuiten
Veranderd.. was inderdaad verkeerdquote:Op maandag 26 april 2010 06:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat heet toch echt anders, volgens mij.
Luchini?quote:Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef teknomist het volgende:
* teknomist zet een plaatje van Camp Lo op.
Muhahahaha, ik maar 3quote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Luchini?
en een goeiemorgen, deze week maar 4 daagjes werken
Regen?quote:Op maandag 26 april 2010 10:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Idd, ik kreeg een tijdje terug de vraag om wat vrije dagen op te maken. Ik moet dus dit jaar verplicht 20 vrije dagen opnemen. De eerste 10 heb ik al geboekt, ben nu dus de komende tijd elke woensdag vrij, maar voor deze week heb ik expres de donderdag genomen, zodat ik een lekker lang weekend heb.
En dan in augustus 2 weken vakantie, dan komen er 2 katjes in huis!Heb al een aantal opties lopen, het eerste nestje is in ieder geval al geboren. En dan in november nog een weekje vrij.
Gisteren viel tegen idd! Het heeft zelfs nog een beetje geregend bij ons.
ow ja das waar ook, kermis zorgt ervoor dat er niet fatsoenlijk boodschappen gedaan kunnen worden.quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, regen, ok een paar druppeltjes, maar wel ff regen dus.
En het waren havenfeesten, kermis is pas ergens eind augustus. Maar ja, stelt net zo weinig voor hehe.
Nah, het is wel ieder jaar hetzelfde hoor, maar ik ga er zelf niet gauw naartoe, meeste is toch alleen maar kraampjes kijken, en een biertje ergens op een terras doen.quote:Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maar worden die havenfeesten ieder jaar minder dan?
Kan me herinneren dat de marktkramen ver tot na de baselique stonden.
Hehequote:Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bosschenhoofd is afgesloten dus daar kan de regen niet bij
Grapjas.. Door de lucht kunnen we nog wel.. we hebben immers Seppe.quote:Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bosschenhoofd is afgesloten dus daar kan de regen niet bij
Wouw!quote:Op maandag 26 april 2010 11:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik was in Wouw en daar is ook regen gevallen
Gewoon gezellig indrinken in Cook's en vervolgens één van de vele met-16jarige-meisjes-gevulde kroegen uitkiezen.. Wat is het probleemquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in het metropool Roosendaalw oon met haar schitterende uitgaansgelegenheden![]()
Murphys Irish Stout uit de tap!quote:Op maandag 26 april 2010 20:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gewoon gezellig indrinken in Cook's en vervolgens één van de vele met-16jarige-meisjes-gevulde kroegen uitkiezen.. Wat is het probleem?
Dan ben je waarschijnlijk niet lesbisch genoegquote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stappen in Roosendaal, wordt standaard dat achterlijke Moeder overste uitgezet.. en ik doe echt helemaal niks.
Zal dat t wezen, Als ze me ergens wel niet meer zien is het daar wel.quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet lesbisch genoeg
Vroeg uit bed of laat naar bed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal dat t wezen, Als ze me ergens wel niet meer zien is het daar wel.
Waar het wel errggg gezellig is.. Irish pub O'Sheas Eindhoven!
Gewoon lekker rond die tijd op het terras, als we al een keer in Roosendaal zijn gaan we meestal rlxd naar de Sjoes ofzo, die andere tenten, zoals Moeder Overste, of Chaggal, vind ik veels te druk. En die kinderdisco El Corazon ga ik helemaal niet meer binnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:29 schreef EDMAN- het volgende:
Stappen in Roosendaal is leuk van 2 uur 's middags tot 10 uur 's avonds, daarna stroomt het vol
Zaten altijd in de moeder in die tijd, snik heimwee
Laatste tijd allebei helaas...quote:
Stel je voor dat je eens wat respect moet geven aan iemand die wat minder of helemaal niet zo gelovig is als jezelf. Dacht dat er in de bijbel ook wel iets stond over verdraagzaamheid, maar dat zal wel niet dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-in-Scherpenisse.ece
Jezus, wat triest.![]()
Ja, de eigen normen en waarden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
jah het geloof draait om normen en waarden, maar daar is zelden of nooit iets van te merken.
Ah al die geloven kloppen gewoon niet,quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, de eigen normen en waarden.
Hoewel daar inderdaad dus ook een inconsequentie inzit.
Ik zou zeggen verkondig je boodschap in Zeeland, misschien bekeer je ze wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah al die geloven kloppen gewoon niet,
Zolang je gewoon zelf weet wat goed of slecht is kom je al een heel eind.. heb ik geen God, Allah, Mohammed of who cares wie nog meer voor nodig.
Tholen ofzo hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verkondig je boodschap in Zeeland, misschien bekeer je ze wel!
Hier ook wel goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heerlijk zo in het zonnetje, en daar?
Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger nog mee gespeeld![]()
Schijnheiligen zijn het.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-in-Scherpenisse.ece
Jezus, wat triest.![]()
k weet nog van naar houseparties gaan van vroeger dat er altijd zo'n bus stond met teksten als Naar Huis en Jezus Redt, en weet ik het allemaal. En dan kreeg je een appel als je langsliep. Waren ook van die reli's. Nou kan ik me ook nog herinneren dat er een keer bij de EO Jongerendagquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schijnheiligen zijn het.
Ik woon op Tholen, en dat dorp gaat gewoon naar de klote zo.
Wij moeten maar met zijn allen stil zijn en niet winkelen op zondag en och er zal maar eens een country muziekje te horen zijn op zaterdag. Een schande is het dat soort egoïsten!
Ik heb ook nog een enorme bak Meccano liggenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Welkom bij de club van oude mensen![]()
De SGP heeft het voor het zeggen hier, dus dat zal niet gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
k weet nog van naar houseparties gaan van vroeger dat er altijd zo'n bus stond met teksten als Naar Huis en Jezus Redt, en weet ik het allemaal. En dan kreeg je een appel als je langsliep. Waren ook van die reli's. Nou kan ik me ook nog herinneren dat er een keer bij de EO Jongerendageen bus van Thunderdome buiten het Gelredome stond, das misschien iets voor jullie op zondag!
Maak er dan gelijk een West-Brabant meeting van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, ik dacht bij mezelf, laat ik ook een keer iets aan nieuws zoeken, en dat hier neer pleuren. Dus ik kijken, kom ik toch iets tegen waar het bier van tegen mijn monitor aan zit.
http://www.omroepbrabant.(...)it+de+oude+doos.aspx
Meccano-bouwsels komen weer uit de oude doos
ZEVENBERGEN - Meccano, het ijzeren montagespeelgoed uit de vorige eeuw, wordt weer van zolder gehaald. Er is dit weekend een tentoonstelling in De Schuur in Zevenbergen.
De Schuur wordt dan veranderd in een speelgoedparadijs. Meccano is het speelgoed van fijnmetaal waarmee allerlei constructies gebouwd kunnen worden. Ander speelgoed heeft Meccano inmiddels ingehaald maar tijdens de tentoonstelling laten zeker twaalf vijftigplussers hun werk zien.![]()
Kom, laten we van het weekend naar spelende oude mannetjes gaan kijken.
Zou kunnen, maar ik verwacht niet dat ik de dag na koninginnedag veel waard ben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Maak er dan gelijk een West-Brabant meeting van.![]()
Doorgeven aan je (toekomstige) kinderen. Mocht je nog een zooi lego en He-man willen hebben, bij mij ouders op zolder is het een heel speelparadijs, tot aan Castle Greyskull aan toe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een enorme bak Meccano liggen![]()
Maar 'k ben inderdaad ook al oud![]()
Nee?quote:
En dan is country-muziek nog bij uitstek WASP-muziek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schijnheiligen zijn het.
Ik woon op Tholen, en dat dorp gaat gewoon naar de klote zo.
Wij moeten maar met zijn allen stil zijn en niet winkelen op zondag en och er zal maar eens een country muziekje te horen zijn op zaterdag. Een schande is het dat soort egoïsten!
Haha ja, die heb ik heel vroeger (1997) eens bij Mysteryland gezien met perenijsjes ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
k weet nog van naar houseparties gaan van vroeger dat er altijd zo'n bus stond met teksten als Naar Huis en Jezus Redt, en weet ik het allemaal. En dan kreeg je een appel als je langsliep. Waren ook van die reli's. Nou kan ik me ook nog herinneren dat er een keer bij de EO Jongerendageen bus van Thunderdome buiten het Gelredome stond, das misschien iets voor jullie op zondag!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee?
Nou, dat scheidt nu de jongens van de mannen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef teknomist het volgende:
Vorig jaar nog een grote doos Lego gekocht en uit nostalgie gewoon gebouwd.
Niet mee gespeeld uiteraard.![]()
Ik ga binnenkort 2 jonge katjes kopen, ga ik daar lekker mee spelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef teknomist het volgende:
Vorig jaar nog een grote doos Lego gekocht en uit nostalgie gewoon gebouwd.
Niet mee gespeeld uiteraard.![]()
Ik had vroeger een kasteel, en een soort boomhut/roversnest ofzo, met van die Robin Hood legopoppetjes. Ging ik altijd met pijltjes op dat kasteel gooienquote:
Tof.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 2 jonge katjes kopen, ga ik daar lekker mee spelen.
En om eerlijk te zijn, ik kan gewoon niet wachten tot ze er zijn, voel me ook echt af en toe een klein kind nu zo blij.![]()
Ik was vroeger meer van de Lego.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee?
Nou, dat scheidt nu de jongens van de mannen.
De mijne zijn allebei dood gereden, sindsdien koop ik er geen meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 2 jonge katjes kopen, ga ik daar lekker mee spelen.
En om eerlijk te zijn, ik kan gewoon niet wachten tot ze er zijn, voel me ook echt af en toe een klein kind nu zo blij.![]()
Same here, maar dan met een andere klinker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, denk er echt heel de dag aan!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik was vroeger meer van de Lego.![]()
Niets ging ook boven Lego qua speelgoed.
Das kut, ik hoop niet dat de mijne dat ook overkomt, maar ik ga ze in ieder geval wel binnenhouden, zijn raskatten, dus zou zonde zijn als ze snel iets overkomt. Ze zijn trouwens gisteren geboren, dus het duurt nog wel ff, begin augustus zouden ze moeten komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De mijne zijn allebei dood gereden, sindsdien koop ik er geen meer.
Krijg je al tranen.. van de herinneringen aan vroeger?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Das is dus gewoon precies dat kasteel wat ik had hè!
Damn, ik moest even fronzen maar het valt me nu pas op dat je een vrouw bent.quote:
Hoera.. jaja helemaal vrouwelijk..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Damn, ik moest even fronzen maar het valt me nu pas op dat je een vrouw bent.
Ik ben een emotionele jongen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Krijg je al tranen.. van de herinneringen aan vroeger?
tering dit bericht 3x opnieuw moeten typen... vanwege de spelfouten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoera.. jaja helemaal vrouwelijk..
Agh voortaan even zeggen he kom ik je troosten, woon toch in de buurtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben een emotionele jongen hoor![]()
Kreeg laatst al een huilbui toen de pindakaas op was bij de AH
Had je niet verwacht hequote:
http://www.ggzwnb.nl/quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Kreeg laatst al een huilbui toen de pindakaas op was bij de AH
Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Roosendaal kantie wel terecht denk.
Zie je alles door een roze bril?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ik red me wel hoor, in mijn wereld is toch alles mooier!
probleem opgelost.. en mag bij mij altijd uithuilen alst nodig is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminstequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie je alles door een roze bril?
Ik door een bierglas momenteel
Vast wel ergens in UVT te krijgen. Doe mij maar weer eens een 2CB-bril...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminste![]()
![]()
Doen we samen ik aan de MDMA en jij aan de DMTquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminste![]()
![]()
das toevalligquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, overmorgen zet ik mijn MDMA-bril weer eens op.
...quote:
Nou ik wil dus echt MDMA een keer proberen, wat kan ik verwachten?quote:
Idd. ik ben meer van de weekendjoints, en bier. Maar die andere dingen zou ik gewoon eens ff willen ervaren in het kader van try before you die.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef teknomist het volgende:
Speed een paar keer gedaan, doe ik niet meer. Het is echt niet de kater waard.Dan liever sos, maar doe ik ook niet meer. Tegenwoordig gewoon bier en een paar keer per jaar een pilletje... Vroeger heb ik het echt bont gemaakt.
totally agreequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd. ik ben meer van de weekendjoints, en bier. Maar die andere dingen zou ik gewoon eens ff willen ervaren in het kader van try before you die.
Ah, je hebt het nog nooit gedaan?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou ik wil dus echt MDMA een keer proberen, wat kan ik verwachten?
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...
Alleen voor psychische hulp hoorquote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 07:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen voor psychische hulp hoor
Ohh daar kan ik wel mee overwegquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ah, je hebt het nog nooit gedaan?Wat je kunt verwachten, is een beetje afhankelijk van de setting, maar verwacht veel warmte, liefde, wazigheid en energie (of juist loomheid).
In je dromen..quote:
Dat is dan mooi klote voor je..quote:Op woensdag 28 april 2010 09:48 schreef teknomist het volgende:
Pffff, ik heb morgenavond pas weekend.
Ik wilde wat eerder stoppen vandaag, plant er een malloot nog een meeting in van 2 tot 4.![]()
Dat is hier gelukkig allemaal onder werktijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Da's ook altijd zo fijn ja. Bij één van de commerciele afdelingen hier willen ze de pop- en beoordelingsgesprekken ook altijd graag na werktijd voeren. Gelukkig val ik daar niet onder, vind mijn chef popgesprekken bullshit, en die beoordeling doen we zo af en toe tussendoor wel.
quote:Op woensdag 28 april 2010 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is dan mooi klote voor je..
-----------------------------
Ik loop nu dus ook buiten in het zonnetje met een rokje... oke das een beetje zieken he haha
Maar hoe harder je werkt hoe sneller de tijd gaat omdat je bezig bent.
*fap fap fap*quote:Op woensdag 28 april 2010 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop nu dus ook buiten in het zonnetje met een rokje... oke das een beetje zieken he haha
GTX wat?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter! de GTX480 is vanaf vandaag op voorraad bij ons! Gelijk maar ff eentje kopen denk!
Oh, een videokaart.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=gtx480
Bij mij is het dus precies andersom, een aangezien ik mijn games ook graag full HD op mijn tv wil spelen, is het wel redelijk noodzakelijk om er een dikke videokaart in te rossen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh, een videokaart.![]()
Ik doe niks met video of games, ik gebruik mijn computer alleen voor muziek dus ik heb wel een dikke soundcard:
[ afbeelding ]
Wat doe je voor werk dan?quote:
Jij gaat daar kamperen kunnen wij niks aan doen...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb met 45 graden langs de Dode Zee gelopen, zonder een greintje schaduw, da's pas warm. En ja, heb er ook gedreven natuurlijk. En gekampeerd.
Nou al gaan klagen dat het te warm is.
Heb altijd veel moeite met de omschakeling. Moet erg wennen omdat het hier in NL altijd van t ene uiterste naar t andere gaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat dan weer wel, maar om nu al te gaan klagen over warmte.
Ja en ik ben er ook al dagen aan aan het wennen. Zeg niet dat het niet lekker is. want werd zo onderhand depressief van die winter. Maar krijg er koppijn van, en dat is nu al heel de week zo. Tja is je natuurlijk lastig voor te stellen als je er zelf geen last van hebt.. Maar je een beetje indenken dat t voor een ander weleens anders kan zijn moet niet zo moeilijk zijn.,quote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Tis anders al vanaf voor het weekend redelijk tot warm weer, vooral zaterdag, afgelopen dagen iets minder, maar tis nou niet echt dat het van het ene uiterste naar het andere gaat.
Aan de andere kant is klagen over het weer natuurlijk wel typisch Nederlands. Ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat doen, je kan er toch niets aan veranderen.
Ja, het is wel bevorderend voor de geluidskwaliteit. Hoe belangrijk je dat vindt, is van jou afhankelijk uiteraard.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar teknomist, ik heb mijn pc via optical out aan mijn versterker hangen, heeft het dan voor mij nut om er nog een soundcard in te zetten, want vond het geluid met bijvoorbeeld een Soundblaster altijd wel beter dan via de onboard soundcard.
Het weer is best wel volatiel in Nederland als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een landklimaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Tis anders al vanaf voor het weekend redelijk tot warm weer, vooral zaterdag, afgelopen dagen iets minder, maar tis nou niet echt dat het van het ene uiterste naar het andere gaat.
Aan de andere kant is klagen over het weer natuurlijk wel typisch Nederlands. Ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat doen, je kan er toch niets aan veranderen.
Oeh, dan heb je het vast heel zwaarquote:
ik ookquote:
Uiteraard is het buiten heeeeerlijk en mag het nog wel warmer. Maar kom op, werken met dit weer, terwijl je 1 km van een terrasje met een lekker witbiertje zit is gewoon kutquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb met 45 graden langs de Dode Zee gelopen, zonder een greintje schaduw, da's pas warm. En ja, heb er ook gedreven natuurlijk. En gekampeerd.
Nou al gaan klagen dat het te warm is.
Hahaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik ook, was zo slim mijn auto onder een boom te zetten waar volgens mij een vogel conferentie was
Jonge, sowieso werken.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Uiteraard is het buiten heeeeerlijk en mag het nog wel warmer. Maar kom op, werken met dit weer, terwijl je 1 km van een terrasje met een lekker witbiertje zit is gewoon kut
Ik mis sinds gisteren opeens een wieldop.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik ook, was zo slim mijn auto onder een boom te zetten waar volgens mij een vogel conferentie was
Ik kan hem hier thuis alleen maar onder bomen neerzetten, noem het hier ook al spottend Parijs, daar zie je ook zo'n hoop auto's onder de vogelstront zitten. Zwaar kut, want ik ben altijd zuinig op mijn auto geweest, vaak wassen, af en toe eens poetsen. Nu is het dweilen met de kraan open. En het is zo klote voor je lak.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hier ook, en ik zou niet bang te hoeven zijn voor verveling.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Niet dat ik het niet naar mijn zin heb op mijn werk hoor, gaat allemaal prima, en ik heb ook leuke collega's. Maar ik voel meer voor een droomleven waarin je niet hoeft te werken, en je kan doen wat je wilt. Maar ja, ik heb geen zin om aan de lotto mee te doen. En zo'n Gaston en een hele circustent aan m'n deur zit ik ook niet op te wachten.
Toevallig iemand die van jouw merk auto een wieldop nodig heeft. Ik heb bij een autobedrijf gewerkt, daar kwam het wel eens voor als je 's ochtends aan kwam rijden, er een auto op een paar stenen op zijn remschijven was gezet, velgen gejat, zelfs een keer een compleet uitlaatsysteem onder een auto vandaan gehaaldquote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik mis sinds gisteren opeens een wieldop.
Niet moeilijk voor mij om een hobby te vinden, heb uiteenlopende interesses, en zou denk ik net zo vaak van huis zijn, als dat ik nu ben voor het werk. Grootste probleem wat ik eigenlijk heb is dat ik een avondmens ben, en dus niet van vroeg opstaan hou. Hoe eerder ik uit bed ben, hoe langer het duurt voordat ik wakker ben. Als ik niet douch, rij ik tegen een boom. En ja, goeiemorgen kan er best af, maar geen surround sound bullshit aan mijn hoofd 's ochtends.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hier ook, en ik zou niet bang te hoeven zijn voor verveling.
Ja, dat zou kunnen. Gelukkig zit de garage hier om de hoek...quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toevallig iemand die van jouw merk auto een wieldop nodig heeft. Ik heb bij een autobedrijf gewerkt, daar kwam het wel eens voor als je 's ochtends aan kwam rijden, er een auto op een paar stenen op zijn remschijven was gezet, velgen gejat, zelfs een keer een compleet uitlaatsysteem onder een auto vandaan gehaaldEn natuurlijk de gebruikelijke airbags.
Ik ben ook een avondmens, hoewel ik me wel prima kan conformeren aan het ritme van een ochtendmens.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet moeilijk voor mij om een hobby te vinden, heb uiteenlopende interesses, en zou denk ik net zo vaak van huis zijn, als dat ik nu ben voor het werk. Grootste probleem wat ik eigenlijk heb is dat ik een avondmens ben, en dus niet van vroeg opstaan hou. Hoe eerder ik uit bed ben, hoe langer het duurt voordat ik wakker ben. Als ik niet douch, rij ik tegen een boom. En ja, goeiemorgen kan er best af, maar geen surround sound bullshit aan mijn hoofd 's ochtends.
Dat is voor mij eigenlijk het kutst aan werk, ik moet er vroeg voor uit bed. Dat staat me eigenlijk het meest tegen, en daarom zou het voor mij mooier zijn om niet te werken. En ook omdat je dan veel meer aan je andere interesses kan doen. Zou bijvoorbeeld wel eens wat aan fotografie willen doen, ga binnenkort toch maar eens zo'n slr camera aanschaffen. Maar ik vraag me af of ik er veel tijd voor vrij kan maken.
Ik zie nu zo'n standaard scene voor me, uit MTV Cribs, waarin een of andere rapper met zijn homies in zijn veels te grote huis, uiteraard met studio, loopt te chillen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zou me niet vervelen, ik zou een hele studio bouwen en alleen maar muziek maken. En ik zou alles op mijn gemak doen en een beetje rondrijden en koffie drinken overal. En veel reizen maken....
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef teknomist het volgende:
Wil je mij ook even wassen? Ik zweet en stink van het hardlopen als een stinkdier.
Wat een vraag! Ik zou het überhaupt nooit zover laten komen; ik sterf liever jong.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Als teknomist nou een oud versleten mannetje zou zijn, en automatic_ zou hem moeten wassen, en teknomist zou aan automatic_ vragen om hem ff af te trekken, want het is al zo lang geleden, zou automatic dat dan doen?
Ja idd, beter dan in zo'n tehuis met allemaal andere bejaarden, of dat je dement word.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een vraag! Ik zou het überhaupt nooit zover laten komen; ik sterf liever jong.
Bier drinken met me vrienden.. proost!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef teknomist het volgende:
Wat doen jullie trouwens met Koninginnedag? Ondergetekende gaat morgenavond naar een feestje in Amsterdam, vrijdag blijf ik of in Amsterdam hangen of ik ga terug naar Bergen op Zoom en daar wat chillen.
Moet mijn motor uhhh vandaag wassen.. Prettige donderdag allemaalquote:Op woensdag 28 april 2010 23:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gisteren ook maar gedaan, zat helemaal onder het stof/zand.
Vanavond terrasje pakken in Roosendaal denk ik, daarna beetje rustig aan. Worden oud hequote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef teknomist het volgende:
Wat doen jullie trouwens met Koninginnedag?
Jaaaaa, daar denk ik dagelijks aan, duhquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jonge, sowieso werken.Zelfs als het kutweer is zit ik nog liever thuis.
Niet dat ik het niet naar mijn zin heb op mijn werk hoor, gaat allemaal prima, en ik heb ook leuke collega's. Maar ik voel meer voor een droomleven waarin je niet hoeft te werken, en je kan doen wat je wilt. Maar ja, ik heb geen zin om aan de lotto mee te doen. En zo'n Gaston en een hele circustent aan m'n deur zit ik ook niet op te wachten.
Is dat wat vanavond roosendaal?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vanavond terrasje pakken in Roosendaal denk ik, daarna beetje rustig aan. Worden oud he
Morgenvroeg naar Eindhoven en daar een beetje rondstruinen. Amsterdam vind ik te ver, te duur en te druk. (vooral dat laatste)
Goedemorgen trouwens, laaaatste werkdagje
Stappen doe ik niet meer in Roosendaal..quote:Op donderdag 29 april 2010 09:52 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zou het niet weten, terrasje is sowieso leuk, maar uitgaan... Sinds carnaval niet meer uitgegaan in Roosendaal, maar misschien dat zo'n donderdagavond wel leuk is, als er genoeg bekenden rondlopen.
Nee, wat automatic gaat geen konten wassenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Als teknomist nou een oud versleten mannetje zou zijn, en automatic_ zou hem moeten wassen, en teknomist zou aan automatic_ vragen om hem ff af te trekken, want het is al zo lang geleden, zou automatic dat dan doen?
Jij doet alleen aan brainwashes en brainfucks.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, wat automatic gaat geen konten wassen
Verdomme ik wil ookquote:Op donderdag 29 april 2010 11:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanmiddag terras pakken in Roosendaal
Piet zegt wel meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Verdomme ik wil ook, vanavond gaat het uiteraard regen zegt Piet
Ja, bij de Re-issue in de Telefoonstraat...quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef EDMAN- het volgende:
Sneakers?
Ben ook ff Tilburg ingeweest, SUBWAYYYY steak & cheese, koningsbroodje
http://www.nu.nl/binnenla(...)eg-west-brabant.htmlquote:Drugstoerist blijft weg uit West-Brabant
Uitgegeven: 29 april 2010 15:17
Laatst gewijzigd: 29 april 2010 15:17
BERGEN OP ZOOM - Een forse teruggang van het aantal drugstoeristen en een afname van illegale drugshandel en -overlast. Dat is het resultaat van het sluiten van alle coffeeshops in Bergen op Zoom en Roosendaal in september.
© ANP
Beide West-Brabantse gemeenten maakten donderdag de tussentijdse resultaten van een meting bekend. Eind dit jaar liggen de definitieve resultaten op tafel.
In 2008 bezochten wekelijks nog duizenden drugstoeristen Roosendaal (13.000) en Bergen op Zoom (12.000). In de eerste maanden van dit jaar blijken dat nog maar enkele honderden reguliere drugstoeristen per week te zijn.
Illegaal
Tijdens het onderzoek volgde de politie ook drugstoeristen op weg naar 'verdachte bestemmingen' die daar illegaal drugs kopen. Roosendaal en Bergen op Zoom krijgen nu wekelijks respectievelijk 967 en 1072 drugstoeristen binnen hun gemeentegrenzen.
Overlastmeldingen
Het stoppen van het gedoogbeleid heeft niet geleid tot meer illegale drugshandel. Er is zelfs sprake van een geringe afname. Uit overlastmeldingen in beide gemeenten blijkt dat drugstoeristen en -handelaren wel steeds vaker hun heil zoeken in de buitenwijken.
Bergen op Zoom en Roosendaal kondigden aan samen met politie en justitie verder te gaan met de aanpak van de drugscriminaliteit, de resterende drugsoverlast en verwevenheid van onder- en bovenwereld.
Ja, en tegelijkertijd zijn wel het aantal inbraken fors gestegen i.t.t. andere regio's.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)eg-west-brabant.html
Was pasgeleden bij spuiten en slikken nog een heel stuk over over bergen en roosendaal. Het neemt alleen maar toe.. op straat dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)eg-west-brabant.html
Etten-Leur kan ook, ga ik meestal. Moet wel zeggen dat het niet mijn favoriete shop is, maar om nou 40 km op en neer te gaan rijden voor een zakje wiet vind ik ook wat ver gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:08 schreef EDMAN- het volgende:
En ik mag vanavond weer naar Breda rijden, kutbeleid.
voortaan eerst lezen voordat je wat post, het staat enkele posts hierboven al.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:06 schreef Quyxz_ het volgende:
FOK! is weer iets later Drugstoerist blijft weg uit West-Brabant
Juistquote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij doet alleen aan brainwashes en brainfucks.
Ik had het binnen 1 minuut al geninja-edit.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
voortaan eerst lezen voordat je wat post, het staat enkele posts hierboven al.
edit: net stond er toch echt iets anders in je bericht.
Lekker! Veel plezierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |