Ik ookquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger nog mee gespeeld![]()
Schijnheiligen zijn het.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-in-Scherpenisse.ece
Jezus, wat triest.![]()
k weet nog van naar houseparties gaan van vroeger dat er altijd zo'n bus stond met teksten als Naar Huis en Jezus Redt, en weet ik het allemaal. En dan kreeg je een appel als je langsliep. Waren ook van die reli's. Nou kan ik me ook nog herinneren dat er een keer bij de EO Jongerendagquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schijnheiligen zijn het.
Ik woon op Tholen, en dat dorp gaat gewoon naar de klote zo.
Wij moeten maar met zijn allen stil zijn en niet winkelen op zondag en och er zal maar eens een country muziekje te horen zijn op zaterdag. Een schande is het dat soort egoïsten!
Ik heb ook nog een enorme bak Meccano liggenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Welkom bij de club van oude mensen![]()
De SGP heeft het voor het zeggen hier, dus dat zal niet gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
k weet nog van naar houseparties gaan van vroeger dat er altijd zo'n bus stond met teksten als Naar Huis en Jezus Redt, en weet ik het allemaal. En dan kreeg je een appel als je langsliep. Waren ook van die reli's. Nou kan ik me ook nog herinneren dat er een keer bij de EO Jongerendageen bus van Thunderdome buiten het Gelredome stond, das misschien iets voor jullie op zondag!
Maak er dan gelijk een West-Brabant meeting van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Kper_Norci het volgende:
Ok, ik dacht bij mezelf, laat ik ook een keer iets aan nieuws zoeken, en dat hier neer pleuren. Dus ik kijken, kom ik toch iets tegen waar het bier van tegen mijn monitor aan zit.
http://www.omroepbrabant.(...)it+de+oude+doos.aspx
Meccano-bouwsels komen weer uit de oude doos
ZEVENBERGEN - Meccano, het ijzeren montagespeelgoed uit de vorige eeuw, wordt weer van zolder gehaald. Er is dit weekend een tentoonstelling in De Schuur in Zevenbergen.
De Schuur wordt dan veranderd in een speelgoedparadijs. Meccano is het speelgoed van fijnmetaal waarmee allerlei constructies gebouwd kunnen worden. Ander speelgoed heeft Meccano inmiddels ingehaald maar tijdens de tentoonstelling laten zeker twaalf vijftigplussers hun werk zien.![]()
Kom, laten we van het weekend naar spelende oude mannetjes gaan kijken.
Zou kunnen, maar ik verwacht niet dat ik de dag na koninginnedag veel waard ben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Maak er dan gelijk een West-Brabant meeting van.![]()
Doorgeven aan je (toekomstige) kinderen. Mocht je nog een zooi lego en He-man willen hebben, bij mij ouders op zolder is het een heel speelparadijs, tot aan Castle Greyskull aan toe.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een enorme bak Meccano liggen![]()
Maar 'k ben inderdaad ook al oud![]()
Nee?quote:
En dan is country-muziek nog bij uitstek WASP-muziek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Schijnheiligen zijn het.
Ik woon op Tholen, en dat dorp gaat gewoon naar de klote zo.
Wij moeten maar met zijn allen stil zijn en niet winkelen op zondag en och er zal maar eens een country muziekje te horen zijn op zaterdag. Een schande is het dat soort egoïsten!
Haha ja, die heb ik heel vroeger (1997) eens bij Mysteryland gezien met perenijsjes ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
k weet nog van naar houseparties gaan van vroeger dat er altijd zo'n bus stond met teksten als Naar Huis en Jezus Redt, en weet ik het allemaal. En dan kreeg je een appel als je langsliep. Waren ook van die reli's. Nou kan ik me ook nog herinneren dat er een keer bij de EO Jongerendageen bus van Thunderdome buiten het Gelredome stond, das misschien iets voor jullie op zondag!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee?
Nou, dat scheidt nu de jongens van de mannen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef teknomist het volgende:
Vorig jaar nog een grote doos Lego gekocht en uit nostalgie gewoon gebouwd.
Niet mee gespeeld uiteraard.![]()
Ik ga binnenkort 2 jonge katjes kopen, ga ik daar lekker mee spelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:36 schreef teknomist het volgende:
Vorig jaar nog een grote doos Lego gekocht en uit nostalgie gewoon gebouwd.
Niet mee gespeeld uiteraard.![]()
Ik had vroeger een kasteel, en een soort boomhut/roversnest ofzo, met van die Robin Hood legopoppetjes. Ging ik altijd met pijltjes op dat kasteel gooienquote:
Tof.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 2 jonge katjes kopen, ga ik daar lekker mee spelen.
En om eerlijk te zijn, ik kan gewoon niet wachten tot ze er zijn, voel me ook echt af en toe een klein kind nu zo blij.![]()
Ik was vroeger meer van de Lego.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee?
Nou, dat scheidt nu de jongens van de mannen.
De mijne zijn allebei dood gereden, sindsdien koop ik er geen meer.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort 2 jonge katjes kopen, ga ik daar lekker mee spelen.
En om eerlijk te zijn, ik kan gewoon niet wachten tot ze er zijn, voel me ook echt af en toe een klein kind nu zo blij.![]()
Same here, maar dan met een andere klinker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, denk er echt heel de dag aan!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik was vroeger meer van de Lego.![]()
Niets ging ook boven Lego qua speelgoed.
Das kut, ik hoop niet dat de mijne dat ook overkomt, maar ik ga ze in ieder geval wel binnenhouden, zijn raskatten, dus zou zonde zijn als ze snel iets overkomt. Ze zijn trouwens gisteren geboren, dus het duurt nog wel ff, begin augustus zouden ze moeten komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De mijne zijn allebei dood gereden, sindsdien koop ik er geen meer.
Krijg je al tranen.. van de herinneringen aan vroeger?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Das is dus gewoon precies dat kasteel wat ik had hè!
Damn, ik moest even fronzen maar het valt me nu pas op dat je een vrouw bent.quote:
Hoera.. jaja helemaal vrouwelijk..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Damn, ik moest even fronzen maar het valt me nu pas op dat je een vrouw bent.
Ik ben een emotionele jongen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Krijg je al tranen.. van de herinneringen aan vroeger?
tering dit bericht 3x opnieuw moeten typen... vanwege de spelfouten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoera.. jaja helemaal vrouwelijk..
Agh voortaan even zeggen he kom ik je troosten, woon toch in de buurtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben een emotionele jongen hoor![]()
Kreeg laatst al een huilbui toen de pindakaas op was bij de AH
Had je niet verwacht hequote:
http://www.ggzwnb.nl/quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Kreeg laatst al een huilbui toen de pindakaas op was bij de AH
Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Roosendaal kantie wel terecht denk.
Zie je alles door een roze bril?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ik red me wel hoor, in mijn wereld is toch alles mooier!
probleem opgelost.. en mag bij mij altijd uithuilen alst nodig is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminstequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie je alles door een roze bril?
Ik door een bierglas momenteel
Vast wel ergens in UVT te krijgen. Doe mij maar weer eens een 2CB-bril...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminste![]()
![]()
Doen we samen ik aan de MDMA en jij aan de DMTquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminste![]()
![]()
das toevalligquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, overmorgen zet ik mijn MDMA-bril weer eens op.
...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |