Same here, maar dan met een andere klinker.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, denk er echt heel de dag aan!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik was vroeger meer van de Lego.![]()
Niets ging ook boven Lego qua speelgoed.
Das kut, ik hoop niet dat de mijne dat ook overkomt, maar ik ga ze in ieder geval wel binnenhouden, zijn raskatten, dus zou zonde zijn als ze snel iets overkomt. Ze zijn trouwens gisteren geboren, dus het duurt nog wel ff, begin augustus zouden ze moeten komen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De mijne zijn allebei dood gereden, sindsdien koop ik er geen meer.
Krijg je al tranen.. van de herinneringen aan vroeger?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Das is dus gewoon precies dat kasteel wat ik had hè!
Damn, ik moest even fronzen maar het valt me nu pas op dat je een vrouw bent.quote:
Hoera.. jaja helemaal vrouwelijk..quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Damn, ik moest even fronzen maar het valt me nu pas op dat je een vrouw bent.
Ik ben een emotionele jongen hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Krijg je al tranen.. van de herinneringen aan vroeger?
tering dit bericht 3x opnieuw moeten typen... vanwege de spelfouten
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoera.. jaja helemaal vrouwelijk..
Agh voortaan even zeggen he kom ik je troosten, woon toch in de buurtquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ben een emotionele jongen hoor![]()
Kreeg laatst al een huilbui toen de pindakaas op was bij de AH
Had je niet verwacht hequote:
http://www.ggzwnb.nl/quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Kreeg laatst al een huilbui toen de pindakaas op was bij de AH
Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Roosendaal kantie wel terecht denk.
Zie je alles door een roze bril?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach, ik red me wel hoor, in mijn wereld is toch alles mooier!
probleem opgelost.. en mag bij mij altijd uithuilen alst nodig is.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminstequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie je alles door een roze bril?
Ik door een bierglas momenteel
Vast wel ergens in UVT te krijgen. Doe mij maar weer eens een 2CB-bril...quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminste![]()
![]()
Doen we samen ik aan de MDMA en jij aan de DMTquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Was het maar waar. Alhoewel ik best een keertje door een DMT bril zou willen kijken, dat lijkt me dan weer wel rlxd. ALs je begrijpt wat ik bedoel tenminste![]()
![]()
das toevalligquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:02 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, overmorgen zet ik mijn MDMA-bril weer eens op.
...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |