Uhuhquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel de pastoor of dominee in de gaten houden hè, met al die jonge kindjes in de kerk![]()
Jaja! Smoesjes!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Ik moest net een meeting in, toen ik het topic op slot gooide.
Dan moet je jezelf even in het lijstje zettenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
Tering hey, ik zie net dat ik hier al 8 jaar lid ben. Maar niet weet hoe ik dat in godsnaam aan kan passen![]()
Dus wij zitten al 8 jaar naar die tieten te kijken dan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
Tering hey, ik zie net dat ik hier al 8 jaar lid ben. Maar niet weet hoe ik dat in godsnaam aan kan passen![]()
Ja daar was ik dan toch al achter, maar kon nergens iets aanpassenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
Bovenaan in de OP staat een link naar de wiki-pagina en daar kan je jezelf er in zetten
Ik weet niet of Chinless nog actief is, maar anders kan je hem PMen
Het schuurfeest van KPJ Heerle/Moerstraten is aankomende zaterdag hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja daar was ik dan toch al achter, maar kon nergens iets aanpassen
naja, zo erg is het ook niet
Jij uit Heerle he? Naar het schuurfeest geweest afgelopen zaterdag? (nee ik ga daar zelf niet heen, ben ik erg op tegen. Maar bekenden van me, vrienden wil ik ze al niet meer noemen, waren er wel.)
Ik ben wel "katholiek" maar ik geef er ook niets om hoor, haha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:49 schreef EDMAN- het volgende:
Owww ik dacht dat het daar was, ja goedzo. Ben bij heerle/moerstraten geweest toen ik wat jonger was (volgens mij in het zelfde jaar als ik me hier inschreef.. achja, jong an naïef), en daar kwam ik er achter dat dat iid niet mijn ding is
zal wel zijn omdat ik geen katholiek ben haha
Juist. En wat voor horken ook, teringquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verkapt gedraag je als een hork en zuip tot je er bij neervalt feestje.
Wat ik laatst hoorde, hoorde ik dat er tegenwoordig vrij veel mensen komen "uit de stad", haha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Juist. En wat voor horken ook, tering. Goed, het zal wel gezellig zijn als je elkaar allemaal kent ofzo
Ben blij dat ik in het metropool Roosendaalw oon met haar schitterende uitgaansgelegenheden![]()
Ok.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verkapt gedraag je als een hork en zuip tot je er bij neervalt feestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |