Uhuhquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel de pastoor of dominee in de gaten houden hè, met al die jonge kindjes in de kerk![]()
Jaja! Smoesjes!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:24 schreef teknomist het volgende:
Hallo.Ik moest net een meeting in, toen ik het topic op slot gooide.
Dan moet je jezelf even in het lijstje zettenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
Tering hey, ik zie net dat ik hier al 8 jaar lid ben. Maar niet weet hoe ik dat in godsnaam aan kan passen![]()
Dus wij zitten al 8 jaar naar die tieten te kijken dan!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef EDMAN- het volgende:
Tering hey, ik zie net dat ik hier al 8 jaar lid ben. Maar niet weet hoe ik dat in godsnaam aan kan passen![]()
Ja daar was ik dan toch al achter, maar kon nergens iets aanpassenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
Bovenaan in de OP staat een link naar de wiki-pagina en daar kan je jezelf er in zetten
Ik weet niet of Chinless nog actief is, maar anders kan je hem PMen
Het schuurfeest van KPJ Heerle/Moerstraten is aankomende zaterdag hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja daar was ik dan toch al achter, maar kon nergens iets aanpassen
naja, zo erg is het ook niet
Jij uit Heerle he? Naar het schuurfeest geweest afgelopen zaterdag? (nee ik ga daar zelf niet heen, ben ik erg op tegen. Maar bekenden van me, vrienden wil ik ze al niet meer noemen, waren er wel.)
Ik ben wel "katholiek" maar ik geef er ook niets om hoor, haha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:49 schreef EDMAN- het volgende:
Owww ik dacht dat het daar was, ja goedzo. Ben bij heerle/moerstraten geweest toen ik wat jonger was (volgens mij in het zelfde jaar als ik me hier inschreef.. achja, jong an naïef), en daar kwam ik er achter dat dat iid niet mijn ding is
zal wel zijn omdat ik geen katholiek ben haha
Juist. En wat voor horken ook, teringquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verkapt gedraag je als een hork en zuip tot je er bij neervalt feestje.
Wat ik laatst hoorde, hoorde ik dat er tegenwoordig vrij veel mensen komen "uit de stad", haha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Juist. En wat voor horken ook, tering. Goed, het zal wel gezellig zijn als je elkaar allemaal kent ofzo
Ben blij dat ik in het metropool Roosendaalw oon met haar schitterende uitgaansgelegenheden![]()
Ok.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verkapt gedraag je als een hork en zuip tot je er bij neervalt feestje.
Dat is de crux van heel West-Brabant. De steden zijn net niet groot genoeg en Rotterdam, Antwerpen en Breda liggen te dichtbij voor een fatsoenlijk uitgaansleven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat ik laatst hoorde, hoorde ik dat er tegenwoordig vrij veel mensen komen "uit de stad", haha.
En idd, Roosendaal qua uitgaan
Mja, dat kan inderdaad weleens kloppenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is de crux van heel West-Brabant. De steden zijn net niet groot genoeg en Rotterdam, Antwerpen en Breda liggen te dichtbij voor een fatsoenlijk uitgaansleven.
Maar geen techno dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef EDMAN- het volgende:
Zalinaz Etten-Leur, superdiscotheek als je men mag geloven.
Nee inderdaad, vind Breda ook gezellig, maar niet super.
Nee, maar ik was toen nog in Tilburg...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik had hier nog niets van gehoord:
BERGEN OP ZOOM
De bosbrand op de heide bij Bergen op Zoom lijkt onder controle. Dinsdag brak er aan het begin van de avond brand uit. Het ging volgens de brandweer om vier of vijf brandhaarden.
Het sein brand meester is nog niet gegeven. De harde wind bemoeilijkt het blussen. De brandweer heeft assistentie van andere korpsen ingeroepen, maar lijkt de metershoge vlammen onder controle te hebben, meldt BN De Stem.
De brandweer rukte dinsdag aan het eind van de middag uit met groot materieel voor de brand aan de Moerkantsebaan. Maandag brak er op dezelfde plek brand uit.
Ik nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar ik was toen nog in Tilburg...
Ooit lang geleden toen het net open was eens geweest.. echt geen zak aan gewoon...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef EDMAN- het volgende:
Rotterdam en Antwerpen kan ik nog wel mee leven anders hoor
edit: voel me ineens dom, ik snap je post, en je hebt helemaal gelijk
iemand hier al eens in Zalinaz geweest? Het is zo dichtbij, maar ik hoor alleen maar ***verhalen erover (en ze houden, voor zover ik weet, geen technofeestjes)
soms ga ik even naar de Mac op de terugweg van een concertje, en als Zalinaz dan open is staat het daar vol met 16-jarig grut. Dus per definitie geen "superdiscotheek" danquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:27 schreef EDMAN- het volgende:
Zalinaz Etten-Leur, superdiscotheek als je men mag geloven.
Morgen!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:02 schreef EDMAN- het volgende:
Goeiemorgennn, nieuwe werkdag nieuwe kansen
nee wat ik mhoor van Zalinaz is dat heel 'Tijken' er altijd zit en dat dat de sfeer nogal verziekt
Hijs goedquote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Weten jullie trouwens waarom vrouwen uit Tijke altijd mannen parfum op hebben?
Dan lopen ze in de winkel, en dan zie ze dat parfum en dan kopen ze dat, wat dat staat erop, das for men... (uitspreken als Brabants dialect, anders snap je de mop niet...)
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan lopen ze in de winkel, en dan zie ze dat parfum en dan kopen ze dat, wat dat staat erop, das for men... (uitspreken als Brabants dialect, anders snap je de mop niet...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |