abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80788362
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:08 schreef teknomist het volgende:

[..]

...
Nou ik wil dus echt MDMA een keer proberen, wat kan ik verwachten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_80788377
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef teknomist het volgende:
Speed een paar keer gedaan, doe ik niet meer. Het is echt niet de kater waard. Dan liever sos, maar doe ik ook niet meer. Tegenwoordig gewoon bier en een paar keer per jaar een pilletje... Vroeger heb ik het echt bont gemaakt.
Idd. ik ben meer van de weekendjoints, en bier. Maar die andere dingen zou ik gewoon eens ff willen ervaren in het kader van try before you die.
pi_80788398
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Idd. ik ben meer van de weekendjoints, en bier. Maar die andere dingen zou ik gewoon eens ff willen ervaren in het kader van try before you die.
totally agree
pi_80788435
Tot morgen trouwens
pi_80788458
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nou ik wil dus echt MDMA een keer proberen, wat kan ik verwachten?
Ah, je hebt het nog nooit gedaan? Wat je kunt verwachten, is een beetje afhankelijk van de setting, maar verwacht veel warmte, liefde, wazigheid en energie (of juist loomheid).
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 28 april 2010 @ 07:56:01 #206
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80793398
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef teknomist het volgende:

[..]

Anders kan -ie wel bij automatic_ terecht...
Ja hoor
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_80793407
Ik ben populair bij de dames hier
  woensdag 28 april 2010 @ 07:57:50 #208
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80793414
quote:
Op woensdag 28 april 2010 07:57 schreef Kper_Norci het volgende:
Alleen voor psychische hulp hoor
pi_80793438
quote:
Op woensdag 28 april 2010 07:57 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Alleen voor psychische hulp hoor
pi_80793677
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_80795168
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:11 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ah, je hebt het nog nooit gedaan? Wat je kunt verwachten, is een beetje afhankelijk van de setting, maar verwacht veel warmte, liefde, wazigheid en energie (of juist loomheid).
Ohh daar kan ik wel mee overweg
quote:
Op woensdag 28 april 2010 07:57 schreef Kper_Norci het volgende:
In je dromen..
pi_80795197
Ok, kan er mij iemand misschien wat motivatie geven om hard aan het werk te gaan? Zit nu met de wetenschap dat ik dus vanavond al weekend heb naar buiten te staren, het zonnetje schijnt, korte rokjes rijden voorbij, pauper bouwvakker die nu al een pilsje weg tikt, ik word gek hier!
pi_80795377
Pffff, ik heb morgenavond pas weekend.
Ik wilde wat eerder stoppen vandaag, plant er een malloot nog een meeting in van 2 tot 4.
pi_80795780
Da's ook altijd zo fijn ja. Bij één van de commerciele afdelingen hier willen ze de pop- en beoordelingsgesprekken ook altijd graag na werktijd voeren. Gelukkig val ik daar niet onder, vind mijn chef popgesprekken bullshit, en die beoordeling doen we zo af en toe tussendoor wel.
pi_80795846
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:48 schreef teknomist het volgende:
Pffff, ik heb morgenavond pas weekend.
Ik wilde wat eerder stoppen vandaag, plant er een malloot nog een meeting in van 2 tot 4.
Dat is dan mooi klote voor je..

-----------------------------

Ik loop nu dus ook buiten in het zonnetje met een rokje... oke das een beetje zieken he haha

Maar hoe harder je werkt hoe sneller de tijd gaat omdat je bezig bent.
pi_80795963
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Da's ook altijd zo fijn ja. Bij één van de commerciele afdelingen hier willen ze de pop- en beoordelingsgesprekken ook altijd graag na werktijd voeren. Gelukkig val ik daar niet onder, vind mijn chef popgesprekken bullshit, en die beoordeling doen we zo af en toe tussendoor wel.
Dat is hier gelukkig allemaal onder werktijd.
Maar ja, ik moet vaak 's avonds weer in Utrecht zijn voor training of een vakgroep.
pi_80796021
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is dan mooi klote voor je..

-----------------------------

Ik loop nu dus ook buiten in het zonnetje met een rokje... oke das een beetje zieken he haha

Maar hoe harder je werkt hoe sneller de tijd gaat omdat je bezig bent.
pi_80796193
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
*fap fap fap*
pi_80796299
Dijkdoorbraak in Bosschenhoofd.
pi_80797220
Beter! de GTX480 is vanaf vandaag op voorraad bij ons! Gelijk maar ff eentje kopen denk!
  woensdag 28 april 2010 @ 12:02:05 #221
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80799774
Ik ga vandaag buiten studeren
pi_80799802
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter! de GTX480 is vanaf vandaag op voorraad bij ons! Gelijk maar ff eentje kopen denk!
GTX wat?
pi_80799993
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

GTX wat?
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=gtx480

pi_80800101
quote:
Oh, een videokaart.
Ik doe niks met video of games, ik gebruik mijn computer alleen voor muziek dus ik heb wel een dikke soundcard:

pi_80800305
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef teknomist het volgende:

[..]

Oh, een videokaart.
Ik doe niks met video of games, ik gebruik mijn computer alleen voor muziek dus ik heb wel een dikke soundcard:

[ afbeelding ]

Bij mij is het dus precies andersom, een aangezien ik mijn games ook graag full HD op mijn tv wil spelen, is het wel redelijk noodzakelijk om er een dikke videokaart in te rossen.

Maar zo'n geluidskaart is ook wel vet. Heb zelf vroeger altijd die Creative Soundblasters gehad, maar sinds ik met mijn vorige pc met X-Fi kaart ontzettend veel IRQ problemen had, doe ik het nu maar met het onboard geluid.

Maar teknomist, ik heb mijn pc via optical out aan mijn versterker hangen, heeft het dan voor mij nut om er nog een soundcard in te zetten, want vond het geluid met bijvoorbeeld een Soundblaster altijd wel beter dan via de onboard soundcard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')