Piet zegt wel meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Verdomme ik wil ook, vanavond gaat het uiteraard regen zegt Piet
Ja, bij de Re-issue in de Telefoonstraat...quote:Op donderdag 29 april 2010 13:04 schreef EDMAN- het volgende:
Sneakers?
Ben ook ff Tilburg ingeweest, SUBWAYYYY steak & cheese, koningsbroodje
http://www.nu.nl/binnenla(...)eg-west-brabant.htmlquote:Drugstoerist blijft weg uit West-Brabant
Uitgegeven: 29 april 2010 15:17
Laatst gewijzigd: 29 april 2010 15:17
BERGEN OP ZOOM - Een forse teruggang van het aantal drugstoeristen en een afname van illegale drugshandel en -overlast. Dat is het resultaat van het sluiten van alle coffeeshops in Bergen op Zoom en Roosendaal in september.
© ANP
Beide West-Brabantse gemeenten maakten donderdag de tussentijdse resultaten van een meting bekend. Eind dit jaar liggen de definitieve resultaten op tafel.
In 2008 bezochten wekelijks nog duizenden drugstoeristen Roosendaal (13.000) en Bergen op Zoom (12.000). In de eerste maanden van dit jaar blijken dat nog maar enkele honderden reguliere drugstoeristen per week te zijn.
Illegaal
Tijdens het onderzoek volgde de politie ook drugstoeristen op weg naar 'verdachte bestemmingen' die daar illegaal drugs kopen. Roosendaal en Bergen op Zoom krijgen nu wekelijks respectievelijk 967 en 1072 drugstoeristen binnen hun gemeentegrenzen.
Overlastmeldingen
Het stoppen van het gedoogbeleid heeft niet geleid tot meer illegale drugshandel. Er is zelfs sprake van een geringe afname. Uit overlastmeldingen in beide gemeenten blijkt dat drugstoeristen en -handelaren wel steeds vaker hun heil zoeken in de buitenwijken.
Bergen op Zoom en Roosendaal kondigden aan samen met politie en justitie verder te gaan met de aanpak van de drugscriminaliteit, de resterende drugsoverlast en verwevenheid van onder- en bovenwereld.
Ja, en tegelijkertijd zijn wel het aantal inbraken fors gestegen i.t.t. andere regio's.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)eg-west-brabant.html
Was pasgeleden bij spuiten en slikken nog een heel stuk over over bergen en roosendaal. Het neemt alleen maar toe.. op straat dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)eg-west-brabant.html
Etten-Leur kan ook, ga ik meestal. Moet wel zeggen dat het niet mijn favoriete shop is, maar om nou 40 km op en neer te gaan rijden voor een zakje wiet vind ik ook wat ver gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:08 schreef EDMAN- het volgende:
En ik mag vanavond weer naar Breda rijden, kutbeleid.
voortaan eerst lezen voordat je wat post, het staat enkele posts hierboven al.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:06 schreef Quyxz_ het volgende:
FOK! is weer iets later Drugstoerist blijft weg uit West-Brabant
Juistquote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij doet alleen aan brainwashes en brainfucks.
Ik had het binnen 1 minuut al geninja-edit.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
voortaan eerst lezen voordat je wat post, het staat enkele posts hierboven al.
edit: net stond er toch echt iets anders in je bericht.
Lekker! Veel plezierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |