Ik zie nu zo'n standaard scene voor me, uit MTV Cribs, waarin een of andere rapper met zijn homies in zijn veels te grote huis, uiteraard met studio, loopt te chillen.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik zou me niet vervelen, ik zou een hele studio bouwen en alleen maar muziek maken. En ik zou alles op mijn gemak doen en een beetje rondrijden en koffie drinken overal. En veel reizen maken....
Neequote:Op woensdag 28 april 2010 21:02 schreef teknomist het volgende:
Wil je mij ook even wassen? Ik zweet en stink van het hardlopen als een stinkdier.
Wat een vraag! Ik zou het überhaupt nooit zover laten komen; ik sterf liever jong.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Als teknomist nou een oud versleten mannetje zou zijn, en automatic_ zou hem moeten wassen, en teknomist zou aan automatic_ vragen om hem ff af te trekken, want het is al zo lang geleden, zou automatic dat dan doen?
Ja idd, beter dan in zo'n tehuis met allemaal andere bejaarden, of dat je dement word.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een vraag! Ik zou het überhaupt nooit zover laten komen; ik sterf liever jong.
Bier drinken met me vrienden.. proost!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef teknomist het volgende:
Wat doen jullie trouwens met Koninginnedag? Ondergetekende gaat morgenavond naar een feestje in Amsterdam, vrijdag blijf ik of in Amsterdam hangen of ik ga terug naar Bergen op Zoom en daar wat chillen.
Moet mijn motor uhhh vandaag wassen.. Prettige donderdag allemaalquote:Op woensdag 28 april 2010 23:54 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Gisteren ook maar gedaan, zat helemaal onder het stof/zand.
Vanavond terrasje pakken in Roosendaal denk ik, daarna beetje rustig aan. Worden oud hequote:Op woensdag 28 april 2010 21:39 schreef teknomist het volgende:
Wat doen jullie trouwens met Koninginnedag?
Jaaaaa, daar denk ik dagelijks aan, duhquote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jonge, sowieso werken.Zelfs als het kutweer is zit ik nog liever thuis.
Niet dat ik het niet naar mijn zin heb op mijn werk hoor, gaat allemaal prima, en ik heb ook leuke collega's. Maar ik voel meer voor een droomleven waarin je niet hoeft te werken, en je kan doen wat je wilt. Maar ja, ik heb geen zin om aan de lotto mee te doen. En zo'n Gaston en een hele circustent aan m'n deur zit ik ook niet op te wachten.
Is dat wat vanavond roosendaal?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vanavond terrasje pakken in Roosendaal denk ik, daarna beetje rustig aan. Worden oud he
Morgenvroeg naar Eindhoven en daar een beetje rondstruinen. Amsterdam vind ik te ver, te duur en te druk. (vooral dat laatste)
Goedemorgen trouwens, laaaatste werkdagje
Stappen doe ik niet meer in Roosendaal..quote:Op donderdag 29 april 2010 09:52 schreef EDMAN- het volgende:
Ik zou het niet weten, terrasje is sowieso leuk, maar uitgaan... Sinds carnaval niet meer uitgegaan in Roosendaal, maar misschien dat zo'n donderdagavond wel leuk is, als er genoeg bekenden rondlopen.
Nee, wat automatic gaat geen konten wassenquote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Als teknomist nou een oud versleten mannetje zou zijn, en automatic_ zou hem moeten wassen, en teknomist zou aan automatic_ vragen om hem ff af te trekken, want het is al zo lang geleden, zou automatic dat dan doen?
Jij doet alleen aan brainwashes en brainfucks.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, wat automatic gaat geen konten wassen
Verdomme ik wil ookquote:Op donderdag 29 april 2010 11:31 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanmiddag terras pakken in Roosendaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |