Wat doe je voor werk dan?quote:
Jij gaat daar kamperen kunnen wij niks aan doen...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb met 45 graden langs de Dode Zee gelopen, zonder een greintje schaduw, da's pas warm. En ja, heb er ook gedreven natuurlijk. En gekampeerd.
Nou al gaan klagen dat het te warm is.
Heb altijd veel moeite met de omschakeling. Moet erg wennen omdat het hier in NL altijd van t ene uiterste naar t andere gaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat dan weer wel, maar om nu al te gaan klagen over warmte.
Ja en ik ben er ook al dagen aan aan het wennen. Zeg niet dat het niet lekker is. want werd zo onderhand depressief van die winter. Maar krijg er koppijn van, en dat is nu al heel de week zo. Tja is je natuurlijk lastig voor te stellen als je er zelf geen last van hebt.. Maar je een beetje indenken dat t voor een ander weleens anders kan zijn moet niet zo moeilijk zijn.,quote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Tis anders al vanaf voor het weekend redelijk tot warm weer, vooral zaterdag, afgelopen dagen iets minder, maar tis nou niet echt dat het van het ene uiterste naar het andere gaat.
Aan de andere kant is klagen over het weer natuurlijk wel typisch Nederlands. Ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat doen, je kan er toch niets aan veranderen.
Ja, het is wel bevorderend voor de geluidskwaliteit. Hoe belangrijk je dat vindt, is van jou afhankelijk uiteraard.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Kper_Norci het volgende:
Maar teknomist, ik heb mijn pc via optical out aan mijn versterker hangen, heeft het dan voor mij nut om er nog een soundcard in te zetten, want vond het geluid met bijvoorbeeld een Soundblaster altijd wel beter dan via de onboard soundcard.
Het weer is best wel volatiel in Nederland als je het vergelijkt met bijvoorbeeld een landklimaat.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Tis anders al vanaf voor het weekend redelijk tot warm weer, vooral zaterdag, afgelopen dagen iets minder, maar tis nou niet echt dat het van het ene uiterste naar het andere gaat.
Aan de andere kant is klagen over het weer natuurlijk wel typisch Nederlands. Ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat doen, je kan er toch niets aan veranderen.
Oeh, dan heb je het vast heel zwaarquote:
ik ookquote:
Uiteraard is het buiten heeeeerlijk en mag het nog wel warmer. Maar kom op, werken met dit weer, terwijl je 1 km van een terrasje met een lekker witbiertje zit is gewoon kutquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik heb met 45 graden langs de Dode Zee gelopen, zonder een greintje schaduw, da's pas warm. En ja, heb er ook gedreven natuurlijk. En gekampeerd.
Nou al gaan klagen dat het te warm is.
Hahaquote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik ook, was zo slim mijn auto onder een boom te zetten waar volgens mij een vogel conferentie was
Jonge, sowieso werken.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Uiteraard is het buiten heeeeerlijk en mag het nog wel warmer. Maar kom op, werken met dit weer, terwijl je 1 km van een terrasje met een lekker witbiertje zit is gewoon kut
Ik mis sinds gisteren opeens een wieldop.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik ook, was zo slim mijn auto onder een boom te zetten waar volgens mij een vogel conferentie was
Ik kan hem hier thuis alleen maar onder bomen neerzetten, noem het hier ook al spottend Parijs, daar zie je ook zo'n hoop auto's onder de vogelstront zitten. Zwaar kut, want ik ben altijd zuinig op mijn auto geweest, vaak wassen, af en toe eens poetsen. Nu is het dweilen met de kraan open. En het is zo klote voor je lak.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hier ook, en ik zou niet bang te hoeven zijn voor verveling.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:07 schreef Kper_Norci het volgende:
Niet dat ik het niet naar mijn zin heb op mijn werk hoor, gaat allemaal prima, en ik heb ook leuke collega's. Maar ik voel meer voor een droomleven waarin je niet hoeft te werken, en je kan doen wat je wilt. Maar ja, ik heb geen zin om aan de lotto mee te doen. En zo'n Gaston en een hele circustent aan m'n deur zit ik ook niet op te wachten.
Toevallig iemand die van jouw merk auto een wieldop nodig heeft. Ik heb bij een autobedrijf gewerkt, daar kwam het wel eens voor als je 's ochtends aan kwam rijden, er een auto op een paar stenen op zijn remschijven was gezet, velgen gejat, zelfs een keer een compleet uitlaatsysteem onder een auto vandaan gehaaldquote:Op woensdag 28 april 2010 19:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik mis sinds gisteren opeens een wieldop.
Niet moeilijk voor mij om een hobby te vinden, heb uiteenlopende interesses, en zou denk ik net zo vaak van huis zijn, als dat ik nu ben voor het werk. Grootste probleem wat ik eigenlijk heb is dat ik een avondmens ben, en dus niet van vroeg opstaan hou. Hoe eerder ik uit bed ben, hoe langer het duurt voordat ik wakker ben. Als ik niet douch, rij ik tegen een boom. En ja, goeiemorgen kan er best af, maar geen surround sound bullshit aan mijn hoofd 's ochtends.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:10 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hier ook, en ik zou niet bang te hoeven zijn voor verveling.
Ja, dat zou kunnen. Gelukkig zit de garage hier om de hoek...quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toevallig iemand die van jouw merk auto een wieldop nodig heeft. Ik heb bij een autobedrijf gewerkt, daar kwam het wel eens voor als je 's ochtends aan kwam rijden, er een auto op een paar stenen op zijn remschijven was gezet, velgen gejat, zelfs een keer een compleet uitlaatsysteem onder een auto vandaan gehaaldEn natuurlijk de gebruikelijke airbags.
Ik ben ook een avondmens, hoewel ik me wel prima kan conformeren aan het ritme van een ochtendmens.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet moeilijk voor mij om een hobby te vinden, heb uiteenlopende interesses, en zou denk ik net zo vaak van huis zijn, als dat ik nu ben voor het werk. Grootste probleem wat ik eigenlijk heb is dat ik een avondmens ben, en dus niet van vroeg opstaan hou. Hoe eerder ik uit bed ben, hoe langer het duurt voordat ik wakker ben. Als ik niet douch, rij ik tegen een boom. En ja, goeiemorgen kan er best af, maar geen surround sound bullshit aan mijn hoofd 's ochtends.
Dat is voor mij eigenlijk het kutst aan werk, ik moet er vroeg voor uit bed. Dat staat me eigenlijk het meest tegen, en daarom zou het voor mij mooier zijn om niet te werken. En ook omdat je dan veel meer aan je andere interesses kan doen. Zou bijvoorbeeld wel eens wat aan fotografie willen doen, ga binnenkort toch maar eens zo'n slr camera aanschaffen. Maar ik vraag me af of ik er veel tijd voor vrij kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |