teknomist toch, jonge, de crème de la crème van de Nederlandse hip hop wil je toch niet missenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:24 schreef teknomist het volgende:
http://www.regioactueel.n(...)ment-28video-29.html
Zo, ik ben blij dat ik dit gemist heb.
Op de Oesterdam is het nu al erg inderdaad, en dan is het nog niet eens zomer.quote:Op zondag 25 april 2010 12:52 schreef teknomist het volgende:
Ik reed gisteravond over de Oesterdam en toen heeft zich een ware massaslachting op mijn voorruit plaats gevonden.En die troep ga ik er zo vanaf wassen. Ik dacht dat het regende opeens, maar het waren VLIEGEN!
quote:Op maandag 26 april 2010 05:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
standaartbuiten
Veranderd.. was inderdaad verkeerdquote:Op maandag 26 april 2010 06:51 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat heet toch echt anders, volgens mij.
Luchini?quote:Op zondag 25 april 2010 11:26 schreef teknomist het volgende:
* teknomist zet een plaatje van Camp Lo op.
Muhahahaha, ik maar 3quote:Op maandag 26 april 2010 09:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Luchini?
en een goeiemorgen, deze week maar 4 daagjes werken
Regen?quote:Op maandag 26 april 2010 10:30 schreef Kper_Norci het volgende:
Idd, ik kreeg een tijdje terug de vraag om wat vrije dagen op te maken. Ik moet dus dit jaar verplicht 20 vrije dagen opnemen. De eerste 10 heb ik al geboekt, ben nu dus de komende tijd elke woensdag vrij, maar voor deze week heb ik expres de donderdag genomen, zodat ik een lekker lang weekend heb.
En dan in augustus 2 weken vakantie, dan komen er 2 katjes in huis!Heb al een aantal opties lopen, het eerste nestje is in ieder geval al geboren. En dan in november nog een weekje vrij.
Gisteren viel tegen idd! Het heeft zelfs nog een beetje geregend bij ons.
ow ja das waar ook, kermis zorgt ervoor dat er niet fatsoenlijk boodschappen gedaan kunnen worden.quote:Op maandag 26 april 2010 11:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, regen, ok een paar druppeltjes, maar wel ff regen dus.
En het waren havenfeesten, kermis is pas ergens eind augustus. Maar ja, stelt net zo weinig voor hehe.
Nah, het is wel ieder jaar hetzelfde hoor, maar ik ga er zelf niet gauw naartoe, meeste is toch alleen maar kraampjes kijken, en een biertje ergens op een terras doen.quote:Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maar worden die havenfeesten ieder jaar minder dan?
Kan me herinneren dat de marktkramen ver tot na de baselique stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |