Hehequote:Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bosschenhoofd is afgesloten dus daar kan de regen niet bij
Grapjas.. Door de lucht kunnen we nog wel.. we hebben immers Seppe.quote:Op maandag 26 april 2010 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bosschenhoofd is afgesloten dus daar kan de regen niet bij
Wouw!quote:Op maandag 26 april 2010 11:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik was in Wouw en daar is ook regen gevallen
Gewoon gezellig indrinken in Cook's en vervolgens één van de vele met-16jarige-meisjes-gevulde kroegen uitkiezen.. Wat is het probleemquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in het metropool Roosendaalw oon met haar schitterende uitgaansgelegenheden![]()
Murphys Irish Stout uit de tap!quote:Op maandag 26 april 2010 20:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gewoon gezellig indrinken in Cook's en vervolgens één van de vele met-16jarige-meisjes-gevulde kroegen uitkiezen.. Wat is het probleem?
Dan ben je waarschijnlijk niet lesbisch genoegquote:Op maandag 26 april 2010 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stappen in Roosendaal, wordt standaard dat achterlijke Moeder overste uitgezet.. en ik doe echt helemaal niks.
Zal dat t wezen, Als ze me ergens wel niet meer zien is het daar wel.quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk niet lesbisch genoeg
Vroeg uit bed of laat naar bed?quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal dat t wezen, Als ze me ergens wel niet meer zien is het daar wel.
Waar het wel errggg gezellig is.. Irish pub O'Sheas Eindhoven!
Gewoon lekker rond die tijd op het terras, als we al een keer in Roosendaal zijn gaan we meestal rlxd naar de Sjoes ofzo, die andere tenten, zoals Moeder Overste, of Chaggal, vind ik veels te druk. En die kinderdisco El Corazon ga ik helemaal niet meer binnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:29 schreef EDMAN- het volgende:
Stappen in Roosendaal is leuk van 2 uur 's middags tot 10 uur 's avonds, daarna stroomt het vol
Zaten altijd in de moeder in die tijd, snik heimwee
Laatste tijd allebei helaas...quote:
Stel je voor dat je eens wat respect moet geven aan iemand die wat minder of helemaal niet zo gelovig is als jezelf. Dacht dat er in de bijbel ook wel iets stond over verdraagzaamheid, maar dat zal wel niet dus.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:33 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-in-Scherpenisse.ece
Jezus, wat triest.![]()
Ja, de eigen normen en waarden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
jah het geloof draait om normen en waarden, maar daar is zelden of nooit iets van te merken.
Ah al die geloven kloppen gewoon niet,quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, de eigen normen en waarden.
Hoewel daar inderdaad dus ook een inconsequentie inzit.
Ik zou zeggen verkondig je boodschap in Zeeland, misschien bekeer je ze wel!quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah al die geloven kloppen gewoon niet,
Zolang je gewoon zelf weet wat goed of slecht is kom je al een heel eind.. heb ik geen God, Allah, Mohammed of who cares wie nog meer voor nodig.
Tholen ofzo hahahaquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zou zeggen verkondig je boodschap in Zeeland, misschien bekeer je ze wel!
Hier ook wel goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heerlijk zo in het zonnetje, en daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |