Wat is een tripo?quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Relatie: Ja met Detroit
Kennen via fok!: Ja via een tripo in mijn fobo (wat dus begon met de vraag van mij wat een tripo was)
Gedrag aanpassen: Neuj we delen alles, geen geheimen
Neuken?quote:
haha tofquote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
Er zijn er een hoop. Er zijn ookal een hele bende FOK!-babies en kinderen.
Die worden FOK met de paplepel ingegoten?quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
Er zijn er een hoop. Er zijn ookal een hele bende FOK!-babies en kinderen.
Relatie Ja, nu niet meer.quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef tong80 het volgende:
Relatie met shmoopy gekregen door het postzegelverzameltopic.
Het boe's wie neukt wie lijstje?quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Er was toch zo'n hele grafiek hiervan? Alle relaties helemaal in kaart gebracht.
boebidoe`s wie neukt wie lijstquote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Er was toch zo'n hele grafiek hiervan? Alle relaties helemaal in kaart gebracht.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
Relatie: ja met MissJ
Kennen via FOK: ja
Gedrag aanpassen: nee
quote:
Waarom nou weer Ctrl+F?quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Biogarde het volgende:
CTRL F-topic.
Dat wordt een dagtaak als ik al m`n relaties moet gaan bijhoudenquote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom nou weer Ctrl+F?. Als je een relatie met iemand hebt, weet je het toch meestal zelf ook wel?
Na een reactie of 30, 40 begint het speculeren ipv opsommen. Je eerste week op FOK!?quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom nou weer Ctrl+F?. Als je een relatie met iemand hebt, weet je het toch meestal zelf ook wel?
Ik geloof dat we zo ongeveer in dezelfde periode geregistreerd zijn, lieve Bio.quote:Op zondag 18 april 2010 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Na een reactie of 30, 40 begint het speculeren ipv opsommen. Je eerste week op FOK!?
Ik was dan ook volop sarcastisch. Maar we gaan offtopic.quote:Op zondag 18 april 2010 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik geloof dat we zo ongeveer in dezelfde periode geregistreerd zijn, lieve Bio.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Snakey het volgende:
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Wel op blijven letten hè.quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het boe's wie neukt wie lijstje?
Dat is niet gebaseerd op relaties. Daarbij flink achterhaald.
Klopt, huilen in een foetushouding doe je niet even in een overgebleven kwartiertje.quote:Op zondag 18 april 2010 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat wordt een dagtaak als ik al m`n relaties moet gaan bijhouden
Jezus.quote:Op zondag 18 april 2010 23:09 schreef Juup© het volgende:
Ik ben getrouwd met een FOK!ster en hebben samen een FOK! kind.
quote:Op zondag 18 april 2010 23:15 schreef Chowi het volgende:
Jezus speelt een rol in ons aller levens, hoor.
Briljant,quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Snakey het volgende:
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Dus doe je bestquote:Op maandag 19 april 2010 00:42 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als ik die lijst van Boe's zo zie dan zijn hier aardig wat gewillige dames.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef Twizu het volgende:
Relatie: ja met Yvonne
Gedrag aanpassen: ja.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef Twizu het volgende:
Relatie: ja met Yvonne
Gedrag aanpassen: ja.
Beter doe je dat dus nietquote:Op maandag 19 april 2010 00:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Binnenkort even een fotoboek aanmaken!
Hehe is hier ook gebeurd. Ik heb stug m'n kwiwi gehouden natuurlijk, die is dan ook te mooi om weg te doenquote:Op maandag 19 april 2010 02:47 schreef Xeanor het volgende:
Het grappige is dat wanneer die FOK-relaties stuklopen een van de twee wel een tijd of permanent (of pakken ze een nieuwe username? Geen idee...) van FOK verdwijnt, zijn/haar fotoboek (en alle liefkozige reacties etc.) verwijderen, of dergelijke vreemde, toch wel FOK-gerelateerde maatregelen.
Het is me gewoon op een of andere manier door de jaren heen hier opgevallen. Ik ben vast niet de enige. Alhoewel dit allemaal wel meer dan 1-2 jaar geleden was dat 't me opviel.
Bij mij gaat dat wel zoquote:Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef GlenSpey het volgende:
Is het waar dat de meeste van die relaties hier zijn begonnen met krabbels in de fotoboeken?
Dat zijn vast de twee redenen. Ik zou me er alleen niet veel van aantrekken. Als mensen dat willen denken, prima, maar ik kan me er niet druk om maken. Als Wiebelkont iets post is dat zijn post en heeft dat weinig met mij te maken. Hoop dat mensen zo snugger zijn om dat in te zien.quote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Yuki het volgende:
Enige reden die ik kan bedenken voor het "aanpassen van gedrag" is dat je er niet te dik op wil leggen dat je een relatie met elkaar hebt. Of dat iedereen zegt: "oh, daar heb je X weer, die reageert natuurlijk weer lief op Y."
Of zie ik dat verkeerd?
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op maandag 19 april 2010 09:08 schreef Cassandra87 het volgende:
en een mislukte date
Ik stond niet direct te springen om date 1 een vervolg te geven. Toch gedaan en sindsdien zijn we onafscheidelijkquote:
haha zijn ze toch nog ergens goed voor die FoBo'squote:Op maandag 19 april 2010 08:33 schreef GlenSpey het volgende:
Is het waar dat de meeste van die relaties hier zijn begonnen met krabbels in de fotoboeken?
quote:Op maandag 19 april 2010 09:01 schreef Soempie het volgende:
Relatie met Wiebelkont/ vroeger Htt-thalan.![]()
Dat staat waarschijnlijk niet voor niets in ONZ.quote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef Skaai het volgende:
Kennen jullie deze al al al?
Feliciteer hier MuadDib en Sanne!
Absoluut. Als je bang bent dat mensen je te klef gaan vinden met je lief op fok!, dan moet je je relatie daar maar buiten houden.quote:Op maandag 19 april 2010 09:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zijn vast de twee redenen. Ik zou me er alleen niet veel van aantrekken. Als mensen dat willen denken, prima, maar ik kan me er niet druk om maken. Als Wiebelkont iets post is dat zijn post en heeft dat weinig met mij te maken. Hoop dat mensen zo snugger zijn om dat in te zien.
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 19 april 2010 02:47 schreef Xeanor het volgende:
Het grappige is dat wanneer die FOK-relaties stuklopen een van de twee wel een tijd of permanent (of pakken ze een nieuwe username? Geen idee...) van FOK verdwijnt, zijn/haar fotoboek (en alle liefkozige reacties etc.) verwijderen, of dergelijke vreemde, toch wel FOK-gerelateerde maatregelen.
Het is me gewoon op een of andere manier door de jaren heen hier opgevallen. Ik ben vast niet de enige. Alhoewel dit allemaal wel meer dan 1-2 jaar geleden was dat 't me opviel.
I know.quote:
Oh oke veel sterktequote:Op maandag 19 april 2010 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
I know.
Maarre, ik ben z'n nieuwe vriendin dus. Voor de duidelijkheid.![]()
Gaat al drie jaar prima.quote:
Weten zij veelquote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef Aneurism het volgende:
Die ja...Hoewel hij niet compleet is, maar who gives.
Oh?quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef silent_scream1 het volgende:
Heey,
Ik vroeg me het volgende af, ik lees hier zo af en toe wel eens wat topics (waaronder die van singles etc.) en ik vroeg me af of er hier veel fokkers zijn die een relatie met elkaar hebben. Leek me wel grappig om dat zo eens te horen. Daarna de vraag: ken je elkaar dan via FOK of daarbuiten en pas je je gedrag op FOK om die reden aan (bijvoorbeeld omdat je bang bent iets te posten wat je lief dan leest?)
TS begint:
Relatie: ja met Boudemaniak
Kennen via FOK: nee met carnaval
Gedrag aanpassen: neuh, hij mag alles weten hoor, nix te verbergen
Niks hoorquote:
Inderdaad shmoopy wilde niet meer met me spreken toen ze FA werd.quote:Op maandag 19 april 2010 02:47 schreef Xeanor het volgende:
Nee daar is ze te mooi voorquote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef Maanvis het volgende:
Arme tong. arme 80.
Kan dat schmooppuddinkje niet gewoon tegen een electriciteitskabel kapot vliegen?
Puddings zijn niet mooi,quote:
Ik een fokker.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef CecilBDemented het volgende:
ik zoek nog een leuke fokster!!
Als je wat minder geposeerde macho foto's in je fobo plaatst komt dat wel goedquote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef CecilBDemented het volgende:
ik zoek nog een leuke fokster!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
en een broek koop die goed aansluit bij z'n kontquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je wat minder geposeerde macho foto's in je fobo plaatst komt dat wel goed.
WTF ja.quote:Op maandag 19 april 2010 23:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
en een broek koop die goed aansluit bij z'n kont
Nondeju dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
en een broek koop die goed aansluit bij z'n kont
quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef solaire het volgende:
ik zoek twee foksters voor elk een dag in de week.
ja precies dat dacht ik ook, en denk je dat zich er al eentje gemeld heeft.... hoo maarquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 23:42 schreef Chowi het volgende:
Au, wat is dat gevoel aan mijn ballen?
Ohja, het komt vast doordat ik al drie maanden droogsta.
Hmm, het wordt ook wel weer eens tijd voor een nieuwe dame.
Wat is de makkelijkste manier? Lexa? Nee, want die vrouwen doen het alleen maar voor het geld. RelatiePlanet idem. Misschien is FOK! een uitkomst.
Even een paar foto's van mezelf maken, dan.
Weet je? Het zonnetje schijnt, dus het kan in de achtertuin. Dan doe ik mijn zonnebril op. Chicks love it.
Wat trek ik aan? Een paars overhemd, want daarmee laat ik zien dat ik ook vrouwelijke kanten heb. Chicks love that too.
Mijn goeie broek zit in de was, maar ik doe deze wel aan. Kleurt er ook beter bij. Dat 'ie niet goed aansluit op mijn kont, merken ze toch niet.
Zeaux, nu alleen nog mijn statief van zolder halen...
Wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:19 schreef DerUberMensch het volgende:
Telt alleen seks ook mee? Want ik heb meegedaan met één van Sylvana's gangbangs...
Jammer, jammer, jammer idd. Ik vraag me eigen af, wie van de Fok!sters is er nou écht knap, zowel innerlijk als uiterlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 23:52 schreef solaire het volgende:
[..]
ja precies dat dacht ik ook, en denk je dat zich er al eentje gemeld heeft.... hoo maar
bah bah
gelukkig zijn de mannen niet veel beterquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jammer, jammer, jammer idd. Ik vraag me eigen af, wie van de Fok!sters is er nou écht knap, zowel innerlijk als uiterlijk.Mijn gevoel zegt dat het er zeldzaam weinig zijn.
Gelukkig zegt mijn gevoel dat gemiddeld Fokker ook niet gezegend is met een knap innerlijk én uiterlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jammer, jammer, jammer idd. Ik vraag me eigen af, wie van de Fok!sters is er nou écht knap, zowel innerlijk als uiterlijk.Mijn gevoel zegt dat het er zeldzaam weinig zijn.
gmtaquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gelukkig zegt mijn gevoel dat gemiddeld Fokker ook niet gezegend is met een knap innerlijk én uiterlijk..
Dan heb je mij nog niet gezien.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig zijn de mannen niet veel beter
Het lijkt me ook voor jou absoluut beter om dat zo te houdenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet gezien.
Er zullen allicht wel serieuze mensen bij zijn. Ik neem aan dat je jezelf niet tot de zielige mensen rekent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:59 schreef Chowi het volgende:
Inderdaad. FOK! is gewoon een hele grote verzameling van zielige mensen die geen fatsoenlijk plekje in de maatschappij weten te verkrijgen.
Haha, voor mij beter? Ik schrik niet meer zo snel van mensen hoor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het lijkt me ook voor jou absoluut beter om dat zo te houden
Tong80, jij buigt voor niemand dus jij moet nooit je gedrag aanpassen.quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Relatie Ja, nu niet meer.
Kennen via Fok Ja
Gedrag aanpassen nee
Juist wel. Zelfspot is een groot goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Er zullen allicht wel serieuze mensen bij zijn. Ik neem aan dat je jezelf niet tot de zielige mensen rekent.
Ook al zo snel getrouwd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
Relatie met stinkie, leren kennen (via FOK) in 2004, getrouwd in 2005, nu 2 kindjes!
Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic
Ik post over anderhalf jaar wel om dit te bevestigen of te ontkennenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al zo snel getrouwd!![]()
Ik lees allemaal binnen 2 jaar na ontmoeting op Fok
Ik heb nu 4 jaar een fokrelatie en ben ook nog niet getrouwd, dus ik heb dat zelf al ontkracht, edoch valt het me op dat een aantal oldies vrij snel warenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik post over anderhalf jaar wel om dit te bevestigen of te ontkennen
Jamaar stinkie en BE zijn ook een match made in heavenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oldbies trouwen sowieso al sneller dan jonkies he. ook samenwonen en dergelijk. Dat staat los van fok.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 jaar een fokrelatie en ben ook nog niet getrouwd, dus ik heb dat zelf al ontkracht, edoch valt het me op dat een aantal oldies vrij snel waren
Ja, 't was dat of een samenlevingscontract, same difference.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja, en dat natuurlijk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jamaar stinkie en BE zijn ook een match made in heaven.
Ik ben ook al bekant 30 hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oldbies trouwen sowieso al sneller dan jonkies he. ook samenwonen en dergelijk. Dat staat los van fok.
Het is niet erg.. als je straks een nieuwe relatie krijgt dan heb jij ook zo je huisje boompje beesjequote:
Wat een conclusies weerquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet erg.. als je straks een nieuwe relatie krijgt dan heb jij ook zo je huisje boompje beesje
Nou.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Juist wel. Zelfspot is een groot goed.
En waar baseer je die wijsheid op?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef ssebass het volgende:
Vraag me af of de mensen met relaties via fok ook nog relaties buiten fok hebben gehad. Komt namelijk op mij over alsof het in real life niet wil lukken.
Je moet je eigen ervaringen dan ook niet op anderen willen projecteren hè?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef ssebass het volgende:
Vraag me af of de mensen met relaties via fok ook nog relaties buiten fok hebben gehad. Komt namelijk op mij over alsof het in real life niet wil lukken.
Staat toch dat ik het mij afvraag. Ik constateer helemaal niets, maar iedereen die ik ken die een relatie via internet heeft, kon in real life geen relatie krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En waar baseer je die wijsheid op?
Dat zegt meer over jouw vrienden dan over Fokrelaties denk ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef ssebass het volgende:
[..]
Staat toch dat ik het mij afvraag. Ik constateer helemaal niets, maar iedereen die ik ken die een relatie via internet heeft, kon in real life geen relatie krijgen.
Dat zal best, maar nou heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw vrienden dan over Fokrelaties denk ik
Ik kan niet voor de rest spreken. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik drie langere relaties heb gehad voor deze en een aantal korte en nog een aantal flingsquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:37 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dat zal best, maar nou heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
2 keer een relatie van 5 jaar, met de 2e heb ik 3 jaar samen gewoond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef ssebass het volgende:
Zijn fokkers geen real life mensen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:35 schreef ssebass het volgende:
[..]
Staat toch dat ik het mij afvraag. Ik constateer helemaal niets, maar iedereen die ik ken die een relatie via internet heeft, kon in real life geen relatie krijgen.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Socios het volgende:
Hoe relax, een relatie met een FOK!ster.
Geen verantwoording meer af hoeven te leggen over wat FOK! is en waarom je de hele dag FOK!t (omdat ze zelf ook FOK!t).
Na het neuken gewoon zonder vragen ´New Topics´en ´My Active Topics´ kunnen checken.
Socios nog op zoek daarvoor.
's avonds gebroederlijk naast elkaar in bed mobiel Fok!kenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Socios het volgende:
Hoe relax, een relatie met een FOK!ster.
Geen verantwoording meer af hoeven te leggen over wat FOK! is en waarom je de hele dag FOK!t (omdat ze zelf ook FOK!t).
Na het neuken gewoon zonder vragen ´New Topics´en ´My Active Topics´ kunnen checken.
Socios nog op zoek daarvoor.
Je hebt gelijk. . je bent enkel en alleen wanhopig opzoek naar een date/vriendin/scharrel achtig ietsquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de rest spreken. Voor mezelf kan ik zeggen dat ik drie langere relaties heb gehad voor deze en een aantal korte en nog een aantal flingsWaarvan er maar enkele via internet
Ik zie overigens nog steeds het probleem niet van internetrelaties. Wordt altijd zo moeilijk over gedaan, zo van "je kon niks vinden zeker". Nou, kennelijk wel dus![]()
Ah I see. Zal dit voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
2 keer een relatie van 5 jaar, met de 2e heb ik 3 jaar samen gewoond.
For the record, ik 'kende' stinkie niet eens echt hier op FOK, hij reed met mij mee omdat ik dacht dat hij achter een andere FOK-ster aan zat, ik had een optreden in zijn woonplaats die avond en bood hem een lift naar A'dam aan. Ik dacht ook eens aardig te zijn.
En the rest is history!
Niet wanhopig, hoor. Ik blijf juist hoop houden dat het een keer lukt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef Laydina het volgende:
Je hebt gelijk. . je bent enkel en alleen wanhopig opzoek naar een date/vriendin/scharrel achtig iets
En vanuit internet heb je patsboem meteen een relatie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
[..]
Ah I see. Zal dit voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?
Ik heb niets tegen internetdaten hoor, maar juist de leuke dingen, het flirten (non verbaal) en dat soort kleine dingetjes heb je niet. Daarbij zit ik niet graag tegen een scherm aan te kijken ipv een in real life iemand spreken. Ik houd ook niet van chat programma's. Gewoon lekker ouderwets.
Het enige verschil is dat je iemand niet leert kennen in een kroeg, maar online. Je kan na 1 gesprekje ook gelijk daten hoor (real lifequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
[..]
Ah I see. Zal dit voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?
Ik heb niets tegen internetdaten hoor, maar juist de leuke dingen, het flirten (non verbaal) en dat soort kleine dingetjes heb je niet. Daarbij zit ik niet graag tegen een scherm aan te kijken ipv een in real life iemand spreken. Ik houd ook niet van chat programma's. Gewoon lekker ouderwets.
Ik snap dat dus ook niet, ondanks dat ik nog nooit een internetrelatie heb gehad. Internet is nu eenmaal een makkelijke manier om met andere mensen in contact te komen, dus tja... waarom niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie overigens nog steeds het probleem niet van internetrelaties. Wordt altijd zo moeilijk over gedaan, zo van "je kon niks vinden zeker". Nou, kennelijk wel dus![]()
Ik deed dat vroeger wel eens hoor, toen ik net chatsites had ontdekt. Internetverkering.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Laydina het volgende:
Het wordt pas triest als je al zegt dat je een 'relatie' hebt als je elkaar nog nooit hebt gezien
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger wel eens hoor, toen ik net chatsites had ontdekt. Internetverkering.
Tja, ik had nog nooit een echte relatie gehad en ik was altijd huiverig om mensen van internet te ontmoeten, je weet nooit zeker hoe iemand is vantevoren.
Ach ik was nog jong toen dus ik heb een excuus
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Tuulk vroeger zat ik ook veel te chatten, op een inbelverbinding En dan boos worden op m'n pa omdat ik toch echt om 20.00 uur aanwezig moest zijn want dan had ik afgesproken met die ene leuke jongen die wel leuker was dan leuk.
Ik heb daar vroeger heel veel ruzie om gemaakt thuisquote:
Idd, en wat was het eerste wat iedereen die elkaar leuk vond altijd deed in chatrooms?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Tuulk vroeger zat ik ook veel te chatten, op een inbelverbinding En dan boos worden op m'n pa omdat ik toch echt om 20.00 uur aanwezig moest zijn want dan had ik afgesproken met die ene leuke jongen die wel leuker was dan leuk.
Oei, ruzie voor niks. Chatten, het kan voordelig en nadelig uitpakken. Bij mij pakte het zowel voordelig als nadelig uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger heel veel ruzie om gemaakt thuis![]()
en vaak bleek de ander niet eens op te komen dagen in die mooie chatroom![]()
op schoot gaan zitten? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd, en wat was het eerste wat iedereen die elkaar leuk vond altijd deed in chatrooms?
Bij elkaar 'op schoot gaan zitten'
Nou dat deden we toen altijd. Of heel erg overdreven lieve woordjes naar elkaar typen, gewoon midden op de chatbox zelf zodat iedereen dat irriteerde.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
op schoot gaan zitten? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Dat gebeurd op fok nog steedsquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef GlenSpey het volgende:
Nou dat deden we toen altijd. Of heel erg overdreven lieve woordjes naar elkaar typen, gewoon midden op de chatbox zelf zodat iedereen dat irriteerde.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij snapt het!![]()
![]()
Gewoon 'Wat doe je! Mijn... ' kunnen zeggen zonder rare blikken.
En 'even F5-en' geldt als prima excuus voor wat dan ook!
Zeker in de fotoboeken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat gebeurd op fok nog steeds
Maar volgens mij lullen we een beetje offtopic
OT: Nog nooit een relatie gehad met een fokker.
Nee SC'squote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
Zeker in de fotoboeken?
Valt me wel op dat vrouwelijke fokkers altijd enorm veel reacties vergaren in de fobo's
Moet je eens een vrouwelijk account aan maken. Zelfs jaren nadat je er voor het laatst mee hebt gepost komen er nog reacties binnen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zeker in de fotoboeken?
Valt me wel op dat vrouwelijke fokkers altijd enorm veel reacties vergaren in de fobo's
SC's zijn mijn ding niet, het gaat of veel te snel of veel te langzaam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee SC's
Fobo's vast ook wel
Fok bestaat uit veel mannen he
Hehe ik geloof je gelijk. In mn eigen fobo staat nu net aan 1 pagina aan reacties. Ik zit hier al ruim een halfjaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Moet je eens een vrouwelijk account aan maken. Zelfs jaren nadat je er voor het laatst mee hebt gepost komen er nog reacties binnen..
Langzame sc's zijn slaapverwekkendquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
SC's zijn mijn ding niet, het gaat of veel te snel of veel te langzaam.
Hoewel dit ook wel op een SC begint te lijken
En ik weet ook wel waardoorquote:Als ik bij Laydina kijk dan staan er al 8 paginas volgekrabbeld, in amper een maand
Wat raar, je account is al 3 weken oud... of je bent gewoon een kloon natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Laydina het volgende:
OT: Nog nooit een relatie gehad met een fokker.
ah stalker leuk !quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Langzame sc's zijn slaapverwekkend
[..]
En ik weet ook wel waardoorEn als je goed kijkt is de laatste reactie ook al wel tijdje terug
oke niet superlang, maar de gesprekken zijn nu wel dood
Gewoon nieuw accountjequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
Wat raar, je account is al 3 weken oud... of je bent gewoon een kloon natuurlijk.
geen stalkers hoorquote:
Hmm, ik heb ook al 8 pagina's en ik heb mijn fobo pas 3 weken geleden geactiveerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe ik geloof je gelijk. In mn eigen fobo staat nu net aan 1 pagina aan reacties. Ik zit hier al ruim een halfjaar.
Als ik bij Laydina kijk dan staan er al 8 paginas volgekrabbeld, in amper een maand
Dan zal t wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook al 8 pagina's en ik heb mijn fobo pas 3 weken geleden geactiveerd.
Dat doe je goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook al 8 pagina's en ik heb mijn fobo pas 3 weken geleden geactiveerd.
okequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gewoon nieuw accountje
[..]
geen stalkers hoor
En laten we weer OT gaan anders worden ze boos op ons
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef solaire het volgende:
relatie: ja met ladydina
via fok: natuurlijk
gedrag aangepast: het is nog te pril om dat te kunnen beoordelen
Jij post in DIG, GAM en GC. Terwijl techno vooral in r&p zit en dan vooral de singles slowchat. Dat scheelt. No worries.quote:
ja maar als ik niet claim krijg ik zonder fobo nooit een fokvriendinquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb hier geen inspraak in gehad!!
Fijn is datquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
's avonds gebroederlijk naast elkaar in bed mobiel Fok!ken![]()
Maak je een fobo aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef solaire het volgende:
[..]
ja maar als ik niet claim krijg ik zonder fobo nooit een fokvriendin
Zeldenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Post je zelf wel eens in iemands fobo?
Klopt, de SC laat ik meestal links liggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij post in DIG, GAM en GC. Terwijl techno vooral in r&p zit en dan vooral de singles slowchat. Dat scheelt. No worries.
dit klinkt foutquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
wil je niet volgespamt worden door mij?
Maar het is oh zo leukquote:
Je begint een relatie met iemand die je via internet hebt leren kennen. Je hebt niet na een paar chatsessies een relatie zonder dat je de ander hebt gezienquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen een relatie te beginnen met iemand die ik via internet ken. Fysieke aantrekkingskracht is mij daar te belangrijk voor.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen een relatie te beginnen met iemand die ik via internet ken. Fysieke aantrekkingskracht is mij daar te belangrijk voor.
Niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was ook niet zo dat hij zomaar op een dag met zijn kussen in de hand op de stoep stond en zei 'Neuken?'.
Moeten ze zelf hun kussen meenemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was ook niet zo dat hij zomaar op een dag met zijn kussen in de hand op de stoep stond en zei 'Neuken?'.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duvel en ik zijn al 6 jaar samen en (nog) niet getrouwd. Ook nog geen plannen in die richtingquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar men doet zich op internet toch vaak anders voor. Alleen de meest flatteuze foto's worden geplaatst, etc. Lijkt me 9 van de 10 keer tegenvallen, en dan vind ik het tijdverspilling.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar het is oh zo leuk
[..]
Je begint een relatie met iemand die je via internet hebt leren kennen. Je hebt niet na een paar chatsessies een relatie zonder dat je de ander hebt gezien
In veel gevallen spreek je ook af onder het mom van " gezellig wat drinken omdat het online wel klikt"
Als je het over Russinnen hebt, ben ik het met je eens. Vaak zijn dat geen eens vrouwen, maar mannen die zich als jonge sletten voordoen. ( want dat zijn ze in de praktijk vaak )quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar men doet zich op internet toch vaak anders voor. Alleen de meest flatteuze foto's worden geplaatst, etc. Lijkt me 9 van de 10 keer tegenvallen, en dan vind ik het tijdverspilling.
En dat vind/vond ik dus nou juist een verademing van FOK. Het is geen dating-site an sich. Dus in veel gevallen (jaja, ik ben erg naief) zijn mensen gewoon wie ze zijn hier omdat ze niet zo nodig de hot chick of dude uit hoeven te hangen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar men doet zich op internet toch vaak anders voor. Alleen de meest flatteuze foto's worden geplaatst, etc. Lijkt me 9 van de 10 keer tegenvallen, en dan vind ik het tijdverspilling.
Ik heb wel vaak dat het uiterlijk wat tegenvalt. Maar dat zullen ze bij mij ook vast wel hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet alleen op het liefdespad, maar sowieso in meets met FOKkers. Er zijn er maar weinig die IRL superanders zijn.
Vaak wel en dan doel ik niet per se op Fok. Daarom heb ik zelf gewoon een 'net uit bed' foto.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Alleen de meest flatteuze foto's worden geplaatst,
Dat is wel eerlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Vaak wel en dan doel ik niet per se op Fok. Daarom heb ik zelf gewoon een 'net uit bed' foto.
Hé, je bent een man. Ik dacht dat je een lekker wijf was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Vaak wel en dan doel ik niet per se op Fok. Daarom heb ik zelf gewoon een 'net uit bed' foto.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hé, je bent een man. Ik dacht dat je een lekker wijf was.
pardon.. ik ben een mega hunkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat het uiterlijk wat tegenvalt. Maar dat zullen ze bij mij ook vast wel hebben.
Maar het is vooral leuk dat je gewoon nieuwe mensen leert kennen en niet het doel hebt om iemand te scoren. Gewoon lol hebben en evt meeten en als er dan meer uit komt is het leuk.
datingsites zijn veel geforceerd in die zin vind ik.
Ik ben een mega kiwiquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef vosss het volgende:
Ik heb nog nooit een relatie via fok gehad.
Sterker nog, ik heb nog nooit sex gehad met iemand van fok.
Nog sterker, ik heb nog nooit iemand van Fok irl gezien.
tjaquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
met praten vul je geen gaatjes, bewijzen wil ik
Ja, laatste keer dat ik keek was dat nog steeds zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:26 schreef Lienekien het volgende:
Hé, je bent een man. Ik dacht dat je een lekker wijf was.
Hoe gaat dat dan precies? Dat virtueel kleffen?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:59 schreef CyclingGirl het volgende:
GEDRAG AANGEPAST?: Wel een beetje op Fok doen we minder klef met elkaar dan IRL.
Ben je überhaupt wel eens ooit in de SC geweest?quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
In PUB zit een hoop lekkers. Makkelijk te verleiden want dan kunnen ze pimpen met een vriend die een auto heeft, alcohol mag kopen en hun de grotemensendisco kunnen binnenloodsen.
Gewoon op elkaar reageren met schattige woordjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan precies? Dat virtueel kleffen?
Aflebberen, virtueel neuken, etc. Tot het anderen mateloos gaat irriteren.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Gewoon op elkaar reageren met schattige woordjes.
Thanks for the tip! Ik ga meteen een PM sturenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef El_Matador het volgende:
1 - Tot vorige week wel. Met Delan (knuffelmeisje).
Sure.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Thanks for the tip! Ik ga meteen een PM sturen
En nu? Allebei stug door blijven fokken en elkaar negeren in topics?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef El_Matador het volgende:
1 - Tot vorige week wel. Met Delan (knuffelmeisje).
LOVE that!!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aflebberen, virtueel neuken, etc. Tot het anderen mateloos gaat irriteren.![]()
![]()
No answer.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
Welke FOK!ster wil relatie met Socios? Kunnen we ook in dit topic.
Speltip 23: Hoe zorg ik dat ik niet totaal wanhopig overkom?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
Welke FOK!ster wil relatie met Socios? Kunnen we ook in dit topic.
Ik zat ff wat te surfen op t forum en mijn eerste gedachte was: Ik mag hopen dat dit een troll of een onderlinge running gag is anders wordt t wel heel sneu..quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Speltip 23: Hoe zorg ik dat ik niet totaal wanhopig overkom?
Ik vrees dat hij bloedserieus is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zat ff wat te surfen op t forum en mijn eerste gedachte was: Ik mag hopen dat dit een troll of een onderlinge running gag is anders wordt t wel heel sneu..
Het is geen grapjequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zat ff wat te surfen op t forum en mijn eerste gedachte was: Ik mag hopen dat dit een troll of een onderlinge running gag is anders wordt t wel heel sneu..
Want?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Portalis het volgende:
Ik zou geen vriendin willen die actief post op een internetforum.
Is dat niet hypocriet, of zou je jezelf ook niet willen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Portalis het volgende:
En zelf zit je er welquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Portalis het volgende:
Maar dat is een nuancering, je wil geen vriendin die haar hele priveleven op internet zet, dat kan ik begrijpen. Klonk een beetje alsof je alle vrouwen die regelmatig posten afwijst, ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Portalis het volgende:
Dat is helemaal niet hypocriet.Ten eerste ben ik geen actief poster, en daarnaast gaan vrouwen (vaak) heel anders om met fora dan mannen. Zo zijn er vrouwen die hele verhalen over hun priveleven online zetten (zie een R&P of OUD), terwijl er ondertussen geen geheim wordt gemaakt van de identiteit van betreffende persoon. Denk aan persoonsgegevens in het profiel, foto's in het fotoboek, etc. Natuurlijk zijn er ook mannen die dit doen, maar daar gaat het i.c. niet om. Ik zei alleen dat ik geen vriendin zou willen die actief post (en dan op bovenstaande manier) op een forum.
Geen jojoortje dit keer?quote:
Er zijn gelukkig altijd uitzonderingen.quote:Op maandag 26 april 2010 01:33 schreef Nosh het volgende:
De laatste vier posters, op cerror na, laten precies zien waarom relaties binnen de defecte genenpoel die Fok heet zo'n waardeloos idee is. Shiiit.
quote:Op maandag 26 april 2010 08:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig altijd uitzonderingen.
* Flappekz kan dat beamenquote:Op maandag 26 april 2010 08:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig altijd uitzonderingen.
Nou...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus pas je je gedrag aan... Door te posten onder een kloon... Of dingen achterwege te laten...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:50 schreef Lastpost het volgende:
Gedrag aanpassen: Nee, maar bepaalde dingen ik laat ik achterwege hier of post ik wel onder een ander account.
Ja oke.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Dus pas je je gedrag aan... Door te posten onder een kloon... Of dingen achterwege te laten...
quote:Op zondag 18 april 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
Relatie: ja met Krengetje FireFox1
Kennen via FOK: Ja
Gedrag aanpassen: Nee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |