Dan zal t wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook al 8 pagina's en ik heb mijn fobo pas 3 weken geleden geactiveerd.
Dat doe je goed.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook al 8 pagina's en ik heb mijn fobo pas 3 weken geleden geactiveerd.
okequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef Laydina het volgende:
[..]
Gewoon nieuw accountje
[..]
geen stalkers hoor
En laten we weer OT gaan anders worden ze boos op ons
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef solaire het volgende:
relatie: ja met ladydina
via fok: natuurlijk
gedrag aangepast: het is nog te pril om dat te kunnen beoordelen
Jij post in DIG, GAM en GC. Terwijl techno vooral in r&p zit en dan vooral de singles slowchat. Dat scheelt. No worries.quote:
ja maar als ik niet claim krijg ik zonder fobo nooit een fokvriendinquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb hier geen inspraak in gehad!!
Fijn is datquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
's avonds gebroederlijk naast elkaar in bed mobiel Fok!ken![]()
Maak je een fobo aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:01 schreef solaire het volgende:
[..]
ja maar als ik niet claim krijg ik zonder fobo nooit een fokvriendin
Zeldenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Laydina het volgende:
[..]
Post je zelf wel eens in iemands fobo?
Klopt, de SC laat ik meestal links liggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij post in DIG, GAM en GC. Terwijl techno vooral in r&p zit en dan vooral de singles slowchat. Dat scheelt. No worries.
dit klinkt foutquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
wil je niet volgespamt worden door mij?
Maar het is oh zo leukquote:
Je begint een relatie met iemand die je via internet hebt leren kennen. Je hebt niet na een paar chatsessies een relatie zonder dat je de ander hebt gezienquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen een relatie te beginnen met iemand die ik via internet ken. Fysieke aantrekkingskracht is mij daar te belangrijk voor.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik kan me niet voorstellen een relatie te beginnen met iemand die ik via internet ken. Fysieke aantrekkingskracht is mij daar te belangrijk voor.
Niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was ook niet zo dat hij zomaar op een dag met zijn kussen in de hand op de stoep stond en zei 'Neuken?'.
Moeten ze zelf hun kussen meenemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was ook niet zo dat hij zomaar op een dag met zijn kussen in de hand op de stoep stond en zei 'Neuken?'.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duvel en ik zijn al 6 jaar samen en (nog) niet getrouwd. Ook nog geen plannen in die richtingquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al zo snel getrouwd!![]()
Ik lees allemaal binnen 2 jaar na ontmoeting op Fok
Vanzelfsprekend, maar men doet zich op internet toch vaak anders voor. Alleen de meest flatteuze foto's worden geplaatst, etc. Lijkt me 9 van de 10 keer tegenvallen, en dan vind ik het tijdverspilling.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar het is oh zo leuk
[..]
Je begint een relatie met iemand die je via internet hebt leren kennen. Je hebt niet na een paar chatsessies een relatie zonder dat je de ander hebt gezien
In veel gevallen spreek je ook af onder het mom van " gezellig wat drinken omdat het online wel klikt"
Als je het over Russinnen hebt, ben ik het met je eens. Vaak zijn dat geen eens vrouwen, maar mannen die zich als jonge sletten voordoen. ( want dat zijn ze in de praktijk vaak )quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar men doet zich op internet toch vaak anders voor. Alleen de meest flatteuze foto's worden geplaatst, etc. Lijkt me 9 van de 10 keer tegenvallen, en dan vind ik het tijdverspilling.
En dat vind/vond ik dus nou juist een verademing van FOK. Het is geen dating-site an sich. Dus in veel gevallen (jaja, ik ben erg naief) zijn mensen gewoon wie ze zijn hier omdat ze niet zo nodig de hot chick of dude uit hoeven te hangen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar men doet zich op internet toch vaak anders voor. Alleen de meest flatteuze foto's worden geplaatst, etc. Lijkt me 9 van de 10 keer tegenvallen, en dan vind ik het tijdverspilling.
Ik heb wel vaak dat het uiterlijk wat tegenvalt. Maar dat zullen ze bij mij ook vast wel hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Niet alleen op het liefdespad, maar sowieso in meets met FOKkers. Er zijn er maar weinig die IRL superanders zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |