abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80518946
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef Laydina het volgende:
Je hebt gelijk. . je bent enkel en alleen wanhopig opzoek naar een date/vriendin/scharrel achtig iets
Niet wanhopig, hoor. Ik blijf juist hoop houden dat het een keer lukt.
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:50:42 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_80518948
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef ssebass het volgende:

[..]

[..]

Ah I see. Zal dit voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?

Ik heb niets tegen internetdaten hoor, maar juist de leuke dingen, het flirten (non verbaal) en dat soort kleine dingetjes heb je niet. Daarbij zit ik niet graag tegen een scherm aan te kijken ipv een in real life iemand spreken. Ik houd ook niet van chat programma's. Gewoon lekker ouderwets.
En vanuit internet heb je patsboem meteen een relatie?
Meestal ontmoet je elkaar... en dan ga je flirten... en vaker daten.... en word je verliefd.... zoveel verschilt het niet hoor
disclaimer
pi_80519051
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef ssebass het volgende:

[..]

[..]

Ah I see. Zal dit voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?

Ik heb niets tegen internetdaten hoor, maar juist de leuke dingen, het flirten (non verbaal) en dat soort kleine dingetjes heb je niet. Daarbij zit ik niet graag tegen een scherm aan te kijken ipv een in real life iemand spreken. Ik houd ook niet van chat programma's. Gewoon lekker ouderwets.
Het enige verschil is dat je iemand niet leert kennen in een kroeg, maar online. Je kan na 1 gesprekje ook gelijk daten hoor (real life ) daarvoor hoef je geen langdurige chatsessies te houden ofzo. Dus ipv het avondje kroegen ga je een avondje chatten/fokken etc en daarna lekker afspreken. Weinig anders aan toch?
pi_80519074
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie overigens nog steeds het probleem niet van internetrelaties. Wordt altijd zo moeilijk over gedaan, zo van "je kon niks vinden zeker". Nou, kennelijk wel dus
Ik snap dat dus ook niet, ondanks dat ik nog nooit een internetrelatie heb gehad. Internet is nu eenmaal een makkelijke manier om met andere mensen in contact te komen, dus tja... waarom niet?
pi_80519140
Het wordt pas triest als je al zegt dat je een 'relatie' hebt als je elkaar nog nooit hebt gezien
pi_80519752
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Laydina het volgende:
Het wordt pas triest als je al zegt dat je een 'relatie' hebt als je elkaar nog nooit hebt gezien
Ik deed dat vroeger wel eens hoor, toen ik net chatsites had ontdekt. Internetverkering.
Tja, ik had nog nooit een echte relatie gehad en ik was altijd huiverig om mensen van internet te ontmoeten, je weet nooit zeker hoe iemand is vantevoren.
Ach ik was nog jong toen dus ik heb een excuus
pi_80519890
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik deed dat vroeger wel eens hoor, toen ik net chatsites had ontdekt. Internetverkering.
Tja, ik had nog nooit een echte relatie gehad en ik was altijd huiverig om mensen van internet te ontmoeten, je weet nooit zeker hoe iemand is vantevoren.
Ach ik was nog jong toen dus ik heb een excuus
Nou vooruit dan maar

Tuulk vroeger zat ik ook veel te chatten, op een inbelverbinding En dan boos worden op m'n pa omdat ik toch echt om 20.00 uur aanwezig moest zijn want dan had ik afgesproken met die ene leuke jongen die wel leuker was dan leuk.
pi_80519999
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar

Tuulk vroeger zat ik ook veel te chatten, op een inbelverbinding En dan boos worden op m'n pa omdat ik toch echt om 20.00 uur aanwezig moest zijn want dan had ik afgesproken met die ene leuke jongen die wel leuker was dan leuk.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80520053
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik heb daar vroeger heel veel ruzie om gemaakt thuis

en vaak bleek de ander niet eens op te komen dagen in die mooie chatroom
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:19:11 #160
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_80520064
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Biogarde het volgende:
CTRL F-topic.
There is no rehab for stupidity.
pi_80520375
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:

[..]

Nou vooruit dan maar

Idd, en wat was het eerste wat iedereen die elkaar leuk vond altijd deed in chatrooms?
Bij elkaar 'op schoot gaan zitten'
pi_80520432
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik heb daar vroeger heel veel ruzie om gemaakt thuis

en vaak bleek de ander niet eens op te komen dagen in die mooie chatroom
Oei, ruzie voor niks. Chatten, het kan voordelig en nadelig uitpakken. Bij mij pakte het zowel voordelig als nadelig uit.
3 jaar aangepapt met een viswijf ( wat dat was ze achteraf gezien ) uit Groningen en die leren kennen via een chatsite. Zij eerst onzeker doen enz. Op een gegeven moment toch een afspraak gemaakt, maar ik wilde haar stem eerst wel horen. Kijken of het wel écht een vrouw was ( en dan nog zou je er niet helemaal zeker van kunnen zijn ) aan haar stem te horen. Dus ja, dat werd vervolgens een nogal lastig gesprek. Er kwam geen fatsoenlijk woord uit haar. Zo gespannen was ze. Nah ja, vervolgens op de chat toch weer verder afgesproken dat ik naar Groningen zou komen voor een weekend en toen heb ik dat dus gedaan.
Helemaal vanuit Antwerpen. Tsja, sommigen verklaarden mij voor gek, maar gelukkig klikte het meteen. Wat wel minder was, dat haar zusje ( die ik trouwens minstens zo lekker vond als de dame waarvoor ik kwam ) en haar ouders ook stonden te wachten op Groningen-Centraal.
Nu komt het nadeel. Ik heb me toch vergist in die dame. Het eerste jaar hield ik nog van haar, daarna niet meer en na dat jaar toch nog twee jaar volgehouden. Oftewel, vol spanningen.
Ze heeft me tig keer op en sneaky manier voorgelogen. Tot de dag van vandaag vergeef ik het haar niet.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_80520447
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Idd, en wat was het eerste wat iedereen die elkaar leuk vond altijd deed in chatrooms?
Bij elkaar 'op schoot gaan zitten'
op schoot gaan zitten? Daar heb ik nog nooit van gehoord
pi_80520564
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:28 schreef Laydina het volgende:

[..]

op schoot gaan zitten? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Nou dat deden we toen altijd. Of heel erg overdreven lieve woordjes naar elkaar typen, gewoon midden op de chatbox zelf zodat iedereen dat irriteerde.
Als er dan een paar boos werden en ruzie zochten wat nog wel eens gebeurde op die tiener chatsites dan vonden we dat natuurlijk helemaal prachtig
pi_80520566
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef GlenSpey het volgende:

Nou dat deden we toen altijd. Of heel erg overdreven lieve woordjes naar elkaar typen, gewoon midden op de chatbox zelf zodat iedereen dat irriteerde.
Dat gebeurd op fok nog steeds

Maar volgens mij lullen we een beetje offtopic

OT: Nog nooit een relatie gehad met een fokker.
pi_80520752
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jij snapt het!

Gewoon 'Wat doe je! Mijn... ' kunnen zeggen zonder rare blikken.
En 'even F5-en' geldt als prima excuus voor wat dan ook!
Inderdaad.

Lig ik in bed met mn chick..

Nu bijna vier jaar, elkaar via FOK! leren kennen en nee, ik pas m'n postgedrag daar niet op aan.
pi_80520850
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Laydina het volgende:

[..]

Dat gebeurd op fok nog steeds

Maar volgens mij lullen we een beetje offtopic

Zeker in de fotoboeken?

Valt me wel op dat vrouwelijke fokkers altijd enorm veel reacties vergaren in de fobo's
pi_80520873
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef GlenSpey het volgende:

Zeker in de fotoboeken?

Valt me wel op dat vrouwelijke fokkers altijd enorm veel reacties vergaren in de fobo's
Nee SC's
Fobo's vast ook wel

Fok bestaat uit veel mannen he
pi_80520891
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zeker in de fotoboeken?

Moet je eens een vrouwelijk account aan maken. Zelfs jaren nadat je er voor het laatst mee hebt gepost komen er nog reacties binnen. .
pi_80521040
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:40 schreef Laydina het volgende:

[..]

Nee SC's
Fobo's vast ook wel

Fok bestaat uit veel mannen he
SC's zijn mijn ding niet, het gaat of veel te snel of veel te langzaam.
Hoewel dit ook wel op een SC begint te lijken
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:41 schreef picodealion het volgende:

[..]

Moet je eens een vrouwelijk account aan maken. Zelfs jaren nadat je er voor het laatst mee hebt gepost komen er nog reacties binnen. .
Hehe ik geloof je gelijk. In mn eigen fobo staat nu net aan 1 pagina aan reacties. Ik zit hier al ruim een halfjaar.
Als ik bij Laydina kijk dan staan er al 8 paginas volgekrabbeld, in amper een maand
pi_80521126
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:

SC's zijn mijn ding niet, het gaat of veel te snel of veel te langzaam.
Hoewel dit ook wel op een SC begint te lijken
Langzame sc's zijn slaapverwekkend
quote:
Als ik bij Laydina kijk dan staan er al 8 paginas volgekrabbeld, in amper een maand
En ik weet ook wel waardoor En als je goed kijkt is de laatste reactie ook al wel tijdje terug
oke niet superlang, maar de gesprekken zijn nu wel dood
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:48:37 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80521148
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Laydina het volgende:
Wat raar, je account is al 3 weken oud... of je bent gewoon een kloon natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_80521254
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:

[..]

Langzame sc's zijn slaapverwekkend
[..]

En ik weet ook wel waardoor En als je goed kijkt is de laatste reactie ook al wel tijdje terug
oke niet superlang, maar de gesprekken zijn nu wel dood
ah stalker leuk !
pi_80521306
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:

Wat raar, je account is al 3 weken oud... of je bent gewoon een kloon natuurlijk.
Gewoon nieuw accountje
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:51 schreef solaire het volgende:

[..]

ah stalker leuk !
geen stalkers hoor

En laten we weer OT gaan anders worden ze boos op ons
pi_80521360
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe ik geloof je gelijk. In mn eigen fobo staat nu net aan 1 pagina aan reacties. Ik zit hier al ruim een halfjaar.
Hmm, ik heb ook al 8 pagina's en ik heb mijn fobo pas 3 weken geleden geactiveerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')