Niet wanhopig, hoor. Ik blijf juist hoop houden dat het een keer lukt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef Laydina het volgende:
Je hebt gelijk. . je bent enkel en alleen wanhopig opzoek naar een date/vriendin/scharrel achtig iets
En vanuit internet heb je patsboem meteen een relatie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
[..]
Ah I see. Zal dit voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?
Ik heb niets tegen internetdaten hoor, maar juist de leuke dingen, het flirten (non verbaal) en dat soort kleine dingetjes heb je niet. Daarbij zit ik niet graag tegen een scherm aan te kijken ipv een in real life iemand spreken. Ik houd ook niet van chat programma's. Gewoon lekker ouderwets.
Het enige verschil is dat je iemand niet leert kennen in een kroeg, maar online. Je kan na 1 gesprekje ook gelijk daten hoor (real lifequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef ssebass het volgende:
[..]
[..]
Ah I see. Zal dit voor mannen anders zijn dan voor vrouwen?
Ik heb niets tegen internetdaten hoor, maar juist de leuke dingen, het flirten (non verbaal) en dat soort kleine dingetjes heb je niet. Daarbij zit ik niet graag tegen een scherm aan te kijken ipv een in real life iemand spreken. Ik houd ook niet van chat programma's. Gewoon lekker ouderwets.
Ik snap dat dus ook niet, ondanks dat ik nog nooit een internetrelatie heb gehad. Internet is nu eenmaal een makkelijke manier om met andere mensen in contact te komen, dus tja... waarom niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie overigens nog steeds het probleem niet van internetrelaties. Wordt altijd zo moeilijk over gedaan, zo van "je kon niks vinden zeker". Nou, kennelijk wel dus![]()
Ik deed dat vroeger wel eens hoor, toen ik net chatsites had ontdekt. Internetverkering.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Laydina het volgende:
Het wordt pas triest als je al zegt dat je een 'relatie' hebt als je elkaar nog nooit hebt gezien
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger wel eens hoor, toen ik net chatsites had ontdekt. Internetverkering.
Tja, ik had nog nooit een echte relatie gehad en ik was altijd huiverig om mensen van internet te ontmoeten, je weet nooit zeker hoe iemand is vantevoren.
Ach ik was nog jong toen dus ik heb een excuus
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Tuulk vroeger zat ik ook veel te chatten, op een inbelverbinding En dan boos worden op m'n pa omdat ik toch echt om 20.00 uur aanwezig moest zijn want dan had ik afgesproken met die ene leuke jongen die wel leuker was dan leuk.
Ik heb daar vroeger heel veel ruzie om gemaakt thuisquote:
Idd, en wat was het eerste wat iedereen die elkaar leuk vond altijd deed in chatrooms?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Tuulk vroeger zat ik ook veel te chatten, op een inbelverbinding En dan boos worden op m'n pa omdat ik toch echt om 20.00 uur aanwezig moest zijn want dan had ik afgesproken met die ene leuke jongen die wel leuker was dan leuk.
Oei, ruzie voor niks. Chatten, het kan voordelig en nadelig uitpakken. Bij mij pakte het zowel voordelig als nadelig uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger heel veel ruzie om gemaakt thuis![]()
en vaak bleek de ander niet eens op te komen dagen in die mooie chatroom![]()
op schoot gaan zitten? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Idd, en wat was het eerste wat iedereen die elkaar leuk vond altijd deed in chatrooms?
Bij elkaar 'op schoot gaan zitten'
Nou dat deden we toen altijd. Of heel erg overdreven lieve woordjes naar elkaar typen, gewoon midden op de chatbox zelf zodat iedereen dat irriteerde.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
op schoot gaan zitten? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Dat gebeurd op fok nog steedsquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef GlenSpey het volgende:
Nou dat deden we toen altijd. Of heel erg overdreven lieve woordjes naar elkaar typen, gewoon midden op de chatbox zelf zodat iedereen dat irriteerde.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij snapt het!![]()
![]()
Gewoon 'Wat doe je! Mijn... ' kunnen zeggen zonder rare blikken.
En 'even F5-en' geldt als prima excuus voor wat dan ook!
Zeker in de fotoboeken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat gebeurd op fok nog steeds
Maar volgens mij lullen we een beetje offtopic
OT: Nog nooit een relatie gehad met een fokker.
Nee SC'squote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
Zeker in de fotoboeken?
Valt me wel op dat vrouwelijke fokkers altijd enorm veel reacties vergaren in de fobo's
Moet je eens een vrouwelijk account aan maken. Zelfs jaren nadat je er voor het laatst mee hebt gepost komen er nog reacties binnen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zeker in de fotoboeken?
Valt me wel op dat vrouwelijke fokkers altijd enorm veel reacties vergaren in de fobo's
SC's zijn mijn ding niet, het gaat of veel te snel of veel te langzaam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee SC's
Fobo's vast ook wel
Fok bestaat uit veel mannen he
Hehe ik geloof je gelijk. In mn eigen fobo staat nu net aan 1 pagina aan reacties. Ik zit hier al ruim een halfjaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Moet je eens een vrouwelijk account aan maken. Zelfs jaren nadat je er voor het laatst mee hebt gepost komen er nog reacties binnen..
Langzame sc's zijn slaapverwekkendquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
SC's zijn mijn ding niet, het gaat of veel te snel of veel te langzaam.
Hoewel dit ook wel op een SC begint te lijken
En ik weet ook wel waardoorquote:Als ik bij Laydina kijk dan staan er al 8 paginas volgekrabbeld, in amper een maand
Wat raar, je account is al 3 weken oud... of je bent gewoon een kloon natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Laydina het volgende:
OT: Nog nooit een relatie gehad met een fokker.
ah stalker leuk !quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Laydina het volgende:
[..]
Langzame sc's zijn slaapverwekkend
[..]
En ik weet ook wel waardoorEn als je goed kijkt is de laatste reactie ook al wel tijdje terug
oke niet superlang, maar de gesprekken zijn nu wel dood
Gewoon nieuw accountjequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
Wat raar, je account is al 3 weken oud... of je bent gewoon een kloon natuurlijk.
geen stalkers hoorquote:
Hmm, ik heb ook al 8 pagina's en ik heb mijn fobo pas 3 weken geleden geactiveerd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:45 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe ik geloof je gelijk. In mn eigen fobo staat nu net aan 1 pagina aan reacties. Ik zit hier al ruim een halfjaar.
Als ik bij Laydina kijk dan staan er al 8 paginas volgekrabbeld, in amper een maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |