Wat is een tripo?quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Relatie: Ja met Detroit
Kennen via fok!: Ja via een tripo in mijn fobo (wat dus begon met de vraag van mij wat een tripo was)
Gedrag aanpassen: Neuj we delen alles, geen geheimen
Neuken?quote:
haha tofquote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
Er zijn er een hoop. Er zijn ookal een hele bende FOK!-babies en kinderen.
Die worden FOK met de paplepel ingegoten?quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef Sander het volgende:
Er zijn er een hoop. Er zijn ookal een hele bende FOK!-babies en kinderen.
Relatie Ja, nu niet meer.quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef tong80 het volgende:
Relatie met shmoopy gekregen door het postzegelverzameltopic.
Het boe's wie neukt wie lijstje?quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Er was toch zo'n hele grafiek hiervan? Alle relaties helemaal in kaart gebracht.
boebidoe`s wie neukt wie lijstquote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Er was toch zo'n hele grafiek hiervan? Alle relaties helemaal in kaart gebracht.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Juicyhil het volgende:
Relatie: ja met MissJ
Kennen via FOK: ja
Gedrag aanpassen: nee
quote:
Waarom nou weer Ctrl+F?quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef Biogarde het volgende:
CTRL F-topic.
Dat wordt een dagtaak als ik al m`n relaties moet gaan bijhoudenquote:Op zondag 18 april 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom nou weer Ctrl+F?. Als je een relatie met iemand hebt, weet je het toch meestal zelf ook wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |