Gaat al drie jaar prima.quote:
Weten zij veelquote:Op maandag 19 april 2010 16:44 schreef Aneurism het volgende:
Die ja...Hoewel hij niet compleet is, maar who gives.
Oh?quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef silent_scream1 het volgende:
Heey,
Ik vroeg me het volgende af, ik lees hier zo af en toe wel eens wat topics (waaronder die van singles etc.) en ik vroeg me af of er hier veel fokkers zijn die een relatie met elkaar hebben. Leek me wel grappig om dat zo eens te horen. Daarna de vraag: ken je elkaar dan via FOK of daarbuiten en pas je je gedrag op FOK om die reden aan (bijvoorbeeld omdat je bang bent iets te posten wat je lief dan leest?)
TS begint:
Relatie: ja met Boudemaniak
Kennen via FOK: nee met carnaval
Gedrag aanpassen: neuh, hij mag alles weten hoor, nix te verbergen
Niks hoorquote:
Inderdaad shmoopy wilde niet meer met me spreken toen ze FA werd.quote:Op maandag 19 april 2010 02:47 schreef Xeanor het volgende:
Het grappige is dat wanneer die FOK-relaties stuklopen een van de twee wel een tijd of permanent (of pakken ze een nieuwe username? Geen idee...) van FOK verdwijnt, zijn/haar fotoboek (en alle liefkozige reacties etc.) verwijderen, of dergelijke vreemde, toch wel FOK-gerelateerde maatregelen.
Het is me gewoon op een of andere manier door de jaren heen hier opgevallen. Ik ben vast niet de enige. Alhoewel dit allemaal wel meer dan 1-2 jaar geleden was dat 't me opviel.
Nee daar is ze te mooi voorquote:Op maandag 19 april 2010 21:06 schreef Maanvis het volgende:
Arme tong. arme 80.
Kan dat schmooppuddinkje niet gewoon tegen een electriciteitskabel kapot vliegen?
Puddings zijn niet mooi,quote:
Ik een fokker.quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef CecilBDemented het volgende:
ik zoek nog een leuke fokster!!
Als je wat minder geposeerde macho foto's in je fobo plaatst komt dat wel goedquote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef CecilBDemented het volgende:
ik zoek nog een leuke fokster!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"
en een broek koop die goed aansluit bij z'n kontquote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je wat minder geposeerde macho foto's in je fobo plaatst komt dat wel goed.
WTF ja.quote:Op maandag 19 april 2010 23:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
en een broek koop die goed aansluit bij z'n kont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |