No answer.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
Welke FOK!ster wil relatie met Socios? Kunnen we ook in dit topic.
Speltip 23: Hoe zorg ik dat ik niet totaal wanhopig overkom?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
Welke FOK!ster wil relatie met Socios? Kunnen we ook in dit topic.
Ik zat ff wat te surfen op t forum en mijn eerste gedachte was: Ik mag hopen dat dit een troll of een onderlinge running gag is anders wordt t wel heel sneu..quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Speltip 23: Hoe zorg ik dat ik niet totaal wanhopig overkom?
Ik vrees dat hij bloedserieus is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zat ff wat te surfen op t forum en mijn eerste gedachte was: Ik mag hopen dat dit een troll of een onderlinge running gag is anders wordt t wel heel sneu..
Het is geen grapjequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zat ff wat te surfen op t forum en mijn eerste gedachte was: Ik mag hopen dat dit een troll of een onderlinge running gag is anders wordt t wel heel sneu..
Want?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Portalis het volgende:
Ik zou geen vriendin willen die actief post op een internetforum.
Is dat niet hypocriet, of zou je jezelf ook niet willen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Portalis het volgende:
En zelf zit je er welquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:03 schreef Portalis het volgende:
Maar dat is een nuancering, je wil geen vriendin die haar hele priveleven op internet zet, dat kan ik begrijpen. Klonk een beetje alsof je alle vrouwen die regelmatig posten afwijst, ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef Portalis het volgende:
Dat is helemaal niet hypocriet.Ten eerste ben ik geen actief poster, en daarnaast gaan vrouwen (vaak) heel anders om met fora dan mannen. Zo zijn er vrouwen die hele verhalen over hun priveleven online zetten (zie een R&P of OUD), terwijl er ondertussen geen geheim wordt gemaakt van de identiteit van betreffende persoon. Denk aan persoonsgegevens in het profiel, foto's in het fotoboek, etc. Natuurlijk zijn er ook mannen die dit doen, maar daar gaat het i.c. niet om. Ik zei alleen dat ik geen vriendin zou willen die actief post (en dan op bovenstaande manier) op een forum.
Geen jojoortje dit keer?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |