fipo!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Socios het volgende:
"Ik ben onmogelijk to get." Helpt dat voor het vinden van een leuke FOK!ster?
Ik doe dus moeilijk en ben verkapt opzoek naar een leuke vrouw. Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben.
Hier moeten vrouwen op vallen dan toch? Door het niet te laten blijken? Of hoe zit het nou precies?
je moet het menen denk ikquote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Socios het volgende:
"Ik ben onmogelijk to get." Helpt dat voor het vinden van een leuke FOK!ster?
Ik doe dus moeilijk en ben verkapt opzoek naar een leuke vrouw. Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben.
Hier moeten vrouwen op vallen dan toch? Door het niet te laten blijken? Of hoe zit het nou precies?
Ik hoor graag van vrouwen hoe te handelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef RPG het volgende:
ok en nu?
Haha, dat weten we nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:07 schreef Metalfrost het volgende:
Elvanera wilde niet?
Neuh, daarom juist. Ik speel nooit hard to get. Maar dat moet juist wel? Ik weet echt niet hoe te handelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:07 schreef leFUCK het volgende:
hard to get spelen. wat ben je, een wijf?
Hehe... Het is niet voor iedereen zo makkelijk. En kansloos is het niet. Ik heb altijd goed hoop. En grote kans dat ik een keer een leuke FOK!ster vind.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
net als ik denk dat het niet kanslozer kan verbaas je me toch weer!!
Tuurlijk moet je een beetje hard to get spelen..niet teveel...playfull!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, daarom juist. Ik speel nooit hard to get. Maar dat moet juist wel? Ik weet echt niet hoe te handelen.
nu weet iedereen hetquote:Ik laat niet blijken dat ik als single opzoek ben
ik weet niet, vrouwen zijn soms vreemde wezens. maar er zit wel een ding in dat ze jongens aantrekkelijker vinden als die jongen doet alsof een meisje niet heel erg belangrijk voor hem is. maar hard to get, dat klinkt niet echt als de manier die ik bedoel. alsof ze jou moeten veroveren? dat gaan ze dus weer niet doen, dat moet jij toch echt doen. maar het ligt ook altijd aan wat dat betreffende meisje wil want vrouwen zijn niet altijd even voorspelbaar hè.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, daarom juist. Ik speel nooit hard to get. Maar dat moet juist wel? Ik weet echt niet hoe te handelen.
waarom een FOK!sterquote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Hehe... Het is niet voor iedereen zo makkelijk. En kansloos is het niet. Ik heb altijd goed hoop. En grote kans dat ik een keer een leuke FOK!ster vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |