Als tegen die tijd eentje vrij komt hier laat ik het je zeker weten!quote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor vanaf de zomerKlaar voor het nieuwe jaar
Whehe, dat is wel lachen jaquote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mm, ja oke. Het is wel kut zo in de grote stad jaIk heb opzich wel geluk met mijn klasgenoten en ook van vorig jaar
. Van die Duitsers die altijd uit wouden gaan enzo
.
Laat ik het duidelijk zeggen, ik wil niet bij een verenigingquote:Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef gers het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die in hun 2de of derde jaar lid worden.Bovendien zijn er de verschillen in verenigingen groot op het gebied van verplichting of acceptatie door oudejaars
Ja ik heb maar één vriendin van hier in Groningenquote:Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef reetveter het volgende:
Oh plus dat er manneveel Raaltenaren zijn in Groningen
hoe bedoel je precies ?quote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
Maar gers, zie jij je verenigingsgenoten ook buiten verenigingsverband?
je hebt Duitsers in je klas tochquote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als tegen die tijd eentje vrij komt hier laat ik het je zeker weten!
[..]
Whehe, dat is wel lachen jamijn leuke werkgroepgenoten gaan allemaal uit op hun huis- en clubavonden en daar heb ik dus geen reet aan.
[..]
Laat ik het duidelijk zeggen, ik wil niet bij een vereniging!
[..]
Ja ik heb maar één vriendin van hier in Groningenen verder nog een paar mensen die ik ken maar die niet zo boeiend zijn.
Ik zit natuurlijk gewoon behoorlijk uit de richting van m'n geboortestad, en praktisch al m'n vrienden zijn thuis blijven wonen.
Nou, dat je ze ziet buiten de vereniging om.quote:
2 Duitsers ja, maar die zijn echt niet party-party hoorquote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
je hebt Duitsers in je klas toch? Die staan open voor echt alles
. En je mag uiteraard altijd met ons uit
.
Haha coolquote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als tegen die tijd eentje vrij komt hier laat ik het je zeker weten!
buiten de soos bedoel je ?quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dat je ze ziet buiten de vereniging om.
Echt hè. In grunna stikt het ervan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
studentenverenigingen, ik veeg m'n reet er mee af
I'll let you know when I go. Deze week waarschijnlijk op woensdag omdat ik donderdag weer eens een wedstrijd hebquote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2 Duitsers ja, maar die zijn echt niet party-party hoor! En lief
waarom vraag je me dan nooit mee
?
Ik haat het om mezelf uit te nodigen voor dingen.
boy, ik moet ook nog eens smoken in grunnquote:Op zondag 18 april 2010 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'll let you know when I go. Deze week waarschijnlijk op woensdag omdat ik donderdag weer eens een wedstrijd heb. Met wie ging je laatst uit toen ik je zag dan?
Ze zouden niet zo raar opkijken hoor denk ikquote:Op zondag 18 april 2010 01:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha cool![]()
Die anderen zo: Dus jullie kennen elkaar al? Waarvan?
- Het interweb.
Ja ik ben deze week pas donderdag verlost van tentamensquote:Op zondag 18 april 2010 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'll let you know when I go. Deze week waarschijnlijk op woensdag omdat ik donderdag weer eens een wedstrijd heb. Met wie ging je laatst uit toen ik je zag dan?
Dude. Ik zou kankerhard lachen en je nooit de kamer gevenquote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zouden niet zo raar opkijken hoor denk ikach man, toen ik ging hospiteren in m'n huidige huis vroeg ik of één van hun wel eens een arm afgekneld had tot 'ie sliep om er vervolgens mee te masturberen. Zij: Wtf doen mensen dat?
Hoe weet je dat?
Ik: Internet
?
Nog steeds verbazingwekkend dat ik de kamer heb.
GOED!quote:
Same herequote:Op zondag 18 april 2010 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude. Ik zou kankerhard lachen en je nooit de kamer geven.
Ja binnen zag ik je nietquote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben deze week pas donderdag verlost van tentamensdus kan daarvoor niet uit.
En toen was ik met mijn huisgenote en een meisje uit onze KEI groep!
Goed om te horen. Heb je voor het maken van nieuwe vrienden wel een certificaat oid? Met mij gaat het ook goed, alleen moe.quote:Op zondag 18 april 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GOED!Ik mag nieuwe vrienden maken, wanna be one of them?
![]()
En jij?
Wij mogen in Augustus hospiterenquote:Op zondag 18 april 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ach toen we pas een nieuwe huisgenote gingen kiezen bleek wel waarop ze het selecteerden.. Looks, looks & nothing but looks.
Hahaha, ik zag een jongen die ging strippen op die bootquote:Op zondag 18 april 2010 01:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja binnen zag ik je nietIk zat nog wel moeilijk lang als een mongol op die boot te dansen
.
Nee, die heb ik niet nodig. Je moet wel een jaarcontract tekenen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb je voor het maken van nieuwe vrienden wel een certificaat oid? Met mij gaat het ook goed, alleen moe.
Whehe, lachen! Wij hebben het nu al één keer gedaan sinds ik er woon, toen heb ik alles georganiseerd en had ik mezelf het vetorecht toebedeeld, dus daar is mijn leukste huisgenote uit komen rollen. Mijn eigen compagnonquote:Op zondag 18 april 2010 01:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij mogen in Augustus hospiterenEen huisgenoot gaat naar he tbuitenland. Dat wordt me een feest
.
Komt C_H serieusquote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, lachen! Wij hebben het nu al één keer gedaan sinds ik er woon, toen heb ik alles georganiseerd en had ik mezelf het vetorecht toebedeeld, dus daar is mijn leukste huisgenote uit komen rollen. Mijn eigen compagnonmaandag krijg ik er een parkiet bij en in de zomer chuck_norris, nou plaatje compleet.
Kom dan sjappiequote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
JOEY, BITCH, ik moet ook nog eens met je smoken in grunn
Joah het is wel lachen, totdat je er achter komt dat alsnog iedereen je kan horen neuken en je nog je eigen sokken moet wassen ook.quote:Op zondag 18 april 2010 01:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een avontuur moet dat zijn, op kamers. Gompie
Kankerjong. Ik sta bovenaan je lijstje.quote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
JOEY, BITCH, ik moet ook nog eens met je smoken in grunn
Haha wel balls dat je dat vraagt bij de 1e x dat je ze ontmoet.quote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zouden niet zo raar opkijken hoor denk ikach man, toen ik ging hospiteren in m'n huidige huis vroeg ik of één van hun wel eens een arm afgekneld had tot 'ie sliep om er vervolgens mee te masturberen. Zij: Wtf doen mensen dat?
Hoe weet je dat?
Ik: Internet
?
Nog steeds verbazingwekkend dat ik de kamer heb.
Ja, uhm. ik heb stage, dus dat is wel naatje. over 2 weken ofzo kan ik welquote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt C_H serieus?
[..]
Kom dan sjappie
Kankervet neger, elke avond bier en wiet. Maar dat is mijn huis,.quote:Op zondag 18 april 2010 01:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een avontuur moet dat zijn, op kamers. Gompie
quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt C_H serieus?
[..]
Kom dan sjappie
Nou, wanneer?quote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankerjong. Ik sta bovenaan je lijstje.
Ik was mijn eigen sokken en ik heb ze van te voren gewaarschuwd.quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah het is wel lachen, totdat je er achter komt dat alsnog iedereen je kan horen neuken en je nog je eigen sokken moet wassen ook.
Ik weet ook echt niet what the fuck me bezieldequote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wel balls dat je dat vraagt bij de 1e x dat je ze ontmoet.
ZOU JIJ NIET MET PASEN KOMEN NAAR ROTTERDAM!?quote:
Chuck_HORRIS?!quote:
Ik heb ze niet gewaarschuwd, volgens mij denken ze dat al dat spanken gewoon mishandeling isquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was mijn eigen sokken en ik heb ze van te voren gewaarschuwd.
Whehequote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]whehe, was maar een grapje
! Maar als er tegen die tijd een kamer vrij zou komen mag hij uiteraard komen hospiteren
!
Waar gaan jullie meestal allemaal heen?quote:Op zondag 18 april 2010 01:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe. Maar als je een keer uit wil en je weet niemand moet je het laten weten want wij gaan meestal wel elke week
.
Chuck_homo.quote:
Spanken hoor je heul niet goed hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gewaarschuwd, volgens mij denken ze dat al dat spanken gewoon mishandeling is!
En ja ik was m'n eigen sokken ook, de rest van m'n garderobe ook overigens.
ja, mjah, dat was ik allang weer vergetenquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZOU JIJ NIET MET PASEN KOMEN NAAR ROTTERDAM!?
WAAR WAS JE DAN?!
Lees je de kleine lettertjes goed?quote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet nodig. Je moet wel een jaarcontract tekenen.
Waarom ga je dan nog niet slapen?
Als ik nu zeg in de meivakantie weet je dat ook niet meer.quote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, mjah, dat was ik allang weer vergeten
Nou die gozer die je al gezien hebtquote:Op zondag 18 april 2010 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar gaan jullie meestal allemaal heen?En wie vallen er onder 'wij' in je verhaal
?
Wel een goede move om die lui te impressenquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet ook echt niet what the fuck me bezielde.. Ik zei dat ik schijnbaar altijd gênante dingen zei, dus toen zeiden zij van nou geef eens een voorbeeld
en ik kon niets anders bedenken dan dit
ik dacht van hmm dat is beter dan eerst beweren dat ik dat doe maar daarna niets kunnen noemen.. Toch
?
quote:
Oh, dan zet ik dat wel in m'n agenda ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik nu zeg in de meivakantie weet je dat ook niet meer.
Ja sinds gisterquote:
Je vergeet je agenda.quote:Op zondag 18 april 2010 01:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, dan zet ik dat wel in m'n agenda ofzo
Aah, fijn, fijnquote:Op zondag 18 april 2010 01:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja sinds gisterDe kwaliteitsusers stromen weer binnen.
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 01:48 schreef reetveter het volgende:
Morgen 7u op YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, echt niet.
ik weet alleen niet of ik durf![]()
COME ONNNN, JE HAD IETS MET FUCKING HEROINJUNK MANquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, vind ik wel beetje eng enzo, hihi
Chris vond mij toen wel leuk in Rotterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, vind ik wel beetje eng enzo, hihi
HAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
COME ONNNN, JE HAD IETS MET FUCKING HEROINJUNK MAN
hahaquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha okay, nou binnenkort ga ik een keer mee, ben benieuwd! Vinden jullie dat niet irritant, een chick meequote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou die gozer die je al gezien hebt. Daar ga ik al zolang ik weet mee om. En nog 5 anderen. Maar die zijn ongeveer het zelfde
.
hedde gij chris gemeet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chris vond mij toen wel leuk in Rotterdam.
Dat vind ik het enige goede nummer van Bruce.quote:
Aaii baas.quote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Volgend jaar trouwens hoofdklasse me jonge
.
Zo'n chill nummer.quote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat vind ik het enige goede nummer van Bruce.
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hedde gij chris gemeet?
ChrisSpreek je hem nog weleens?
Ja.quote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef reetveter het volgende:
Wisten jullie al dat ik kankersexy was.
Ik liep vanavond dus in Amersfoort he, lopen d'r 2 chicks langs. Hoor ik ze nog zeggen dat ik lekker was. Ik kreeg spontaan een stijve door puur narcismequote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef reetveter het volgende:
Wisten jullie al dat ik kankersexy was.
Neuh, vriendin van een huisgenoot gaat vaak genoeg mee en die is me naarquote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha okay, nou binnenkort ga ik een keer mee, ben benieuwd! Vinden jullie dat niet irritant, een chick mee?
Lollerquote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?Heel lang geleden alweer, ik ga in mei wat drinken met 'm, beter ga je dan mee!
quote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey ik neem een vriend mee.quote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
LollerJa, is best. Moet je niet zeggen dat ik het ben
Hahahaquote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Neuh, vriendin van een huisgenoot gaat vaak genoeg mee en die is me naar. Nooo problem.
Slaap fijn.quote:Op zondag 18 april 2010 02:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En bas en drums.![]()
Nu sloapen. Toedels.
Zh?quote:
En?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:06 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben wegh, kijken of die pijpbeurt er nog in zit.
Of niet. We zullen zien.quote:Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Precies het weer wat nodig is om Twente kampioen te laten worden.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Precies het weer wat nodig is om Ajax koploper te laten worden.
Wat, waarom?quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
Dat jochie op die foto, vind ik echt een Bragi type.
Die zijn allemaal weer terug naar Ajaxquote:Op zondag 18 april 2010 11:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Wel leuk trouwens dat er ineens overal Twentesupporters zijn. Was de afgelopen jaren met AZ ook zo, maar die zijn er nu weer steeds minder
True.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
Ik wil graag bedanken;NoelGallagher: Voor het mij hier brengen. Allure_: Lijkt me duidelijk. Chai & de rapist: Die wilde allebei bedankt worden. Bragi: Als ik 'm niet bedank, gaat 'ie klagen. Reetveter: Rest.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een keer een indo, of een half indo. Staat nog op mijn to do lijstje.
Dat is meer iets voor WFquote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi lijkt me echt zo'n type als die gast die bij DWDD over de iPad kwam praten.
Deze dus:
Helemaal enthousiast en fan van alles wat nieuw en digitaal is, af en toe een beetje latent, vindt zichzelf op momenten wel erg grappig.
Bragi juist niet. Iig niet over de iPad.quote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi lijkt me echt zo'n type als die gast die bij DWDD over de iPad kwam praten.
Deze dus:
Helemaal enthousiast en fan van alles wat nieuw en digitaal is, af en toe een beetje latent, vindt zichzelf op momenten wel erg grappig.
True that, sister.quote:
Dude. Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Kusje op je zonnende buik.quote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
Goodmorning. Tijd om te gaan genieten van le soleil!
Wel, zo ben jij. Ik ken je door en door man.quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude. Nee, gewoon nee.
Behalve dat laatste dan. [ afbeelding ]
Nee, je zit er echt gigantisch naast.quote:Op zondag 18 april 2010 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel, zo ben jij. Ik ken je door en door man.
Ik vond het alleen leuk om te zeggen, want ik ga helemaal niet van de zon genieten. Maar een kusje van Bragindo sla ik nooit afquote:
Emimich-stijl.quote:Op zondag 18 april 2010 11:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik laat me niet in de war brengen door je leugens.
Bragindo.quote:Op zondag 18 april 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om te zeggen, want ik ga helemaal niet van de zon genieten. Maar een kusje van Bragindo sla ik nooit af.
quote:
kusje.quote:Op zondag 18 april 2010 11:29 schreef L0t.. het volgende:
WTF zie nu pas dat de kaartverkoop voor de bekerfinale gisteren al is begonnenEn maar 1 kaart per CC
quote:Op zondag 18 april 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om te zeggen, want ik ga helemaal niet van de zon genieten. Maar een kusje van Bragindo sla ik nooit af.
Bohohoooo, het viel op.quote:Op zondag 18 april 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha eerlijk deze is hard. Je hebt de k en de l verkeerd om gezet man! Haha.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha eerlijk deze is hard. Je hebt de k en de l verkeerd om gezet man! Haha.
Zeker, zeker. Ik was gister echt op een fucking raar feestje.quote:
Aha.quote:Op zondag 18 april 2010 11:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik was gister echt op een fucking raar feestje.Maar we moesten weg om echt half 3 omdat een vriend beef aan het zoeken was.
VOETBALquote:
watquote:Op zondag 18 april 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
Netjes op pel jongen, Nijmegen - Zwolle.
Nijmeegse modo.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 18 april 2010 12:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet elke randdebiel is met voetbal bezig.
Godver, en ik moet binnenblijven straks om voetbal te kijken.quote:Sunday, Apr 18
Abundant sunshine and nice. Winds from the N at 6 km/h.
Realfeel®: 22 °C
Haiiquote:
Aad is 45 jaar oud.quote:Aad (73)
vrijdag, 20:24
robin (306) is gay ole ole robin die is gay robin die is gay ole ole PANNEKOEK krijg lekker de cholera achter je hart kleppen met je tyfus ojox
Heldenhyvesquote:Op zondag 18 april 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.hyves.nl/hyves/12036869/020_MAG_GEEN_KAMPIOEN_WORDEN/?&pageid=5C676TZC13KSSCW8W
Jezus wat kankertriestquote:Op zondag 18 april 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
http://www.hyves.nl/hyves/12036869/020_MAG_GEEN_KAMPIOEN_WORDEN/?&pageid=5C676TZC13KSSCW8W
Van PSV'ers mag je nooit naar het verleden kijken en telt alleen het nu dus nee.quote:Op zondag 18 april 2010 12:18 schreef Allure_ het volgende:
2003/2004 Ajax
2004/2005 PSV
2005/2006 PSV
2006/2007 PSV
2007/2008 PSV
2008/2009 AZ
Dit voelt dan toch wel goed. Volgend jaar zetten we weer een nieuwe reeks in.
Ajax kon jarenlang niks anders dan teren op verledenquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Van PSV'ers mag je nooit naar het verleden kijken en telt alleen het nu dus nee.
Royalquote:Op zondag 18 april 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar je mocht nooit naar het verleden kijken van de PSV'ers want dat is niet meer van belang. Behalve als je een periode neemt die in het voordeel van PSV uitvalt natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajax kon jarenlang niks anders dan teren op verleden. En misschien blijven ze dit jaar nog steeds daar op teren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 18 april 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
In de ArenA hebben we deze als plantenbakken jonghe, wij gheven gheen fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben weg, ciao.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
In de ArenA hebben we deze als plantenbakken jonghe, wij gheven gheen fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten je ouders betalen of jezelf?quote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Serieus he, ik ben 18 ik wil mn rijbewijs
"Ja we hebben liever dat je 'm volgend jaar haalt"
"Volgend jaar? Ik wil m liever nu"
"Jaa okee dat kan niet want we hebben geen geld"
Geen geld? Lik mn reet even, hoezo zou ik mn fucking rijbewijs van hun niet mogen halen.
Wat denk jequote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moeten je ouders betalen of jezelf?
Mensen zonder rijbewijsquote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Serieus he, ik ben 18 ik wil mn rijbewijs
"Ja we hebben liever dat je 'm volgend jaar haalt"
"Volgend jaar? Ik wil m liever nu"
"Jaa okee dat kan niet want we hebben geen geld"
Geen geld? Lik mn reet even, hoezo zou ik mn fucking rijbewijs van hun niet mogen halen.
Waarom zouden mn ouders zeggen dat ze geen geld hebben als ik het zelf zou moeten betalen?quote:
Omdat ze het misschien voorschieten omdat je nu de keiharde kudo's niet hebt?quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zouden mn ouders zeggen dat ze geen geld hebben als ik het zelf zou moeten betalen?![]()
![]()
Dat was een van de argumenten "En volgend jaar heb je toch ov"quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mensen zonder rijbewijsstinkhippies die met het OV reizen zeker
Hoe is het met je gemotoriseerde grasmaaier btw? Nog krassen?quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tuurlijk nietquote:Op zondag 18 april 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat ze het misschien voorschieten omdat je nu de keiharde kudo's niet hebt?
quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Immer volle polle.quote:Op zondag 18 april 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe is het met je gemotoriseerde grasmaaier btw? Nog krassen?
Ja, ik wil 'mquote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kon toch. Maar is inderdaad wel stinkende kutstreek.
Heb je zelf het geld niet dan?quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm. Waarom ben ik anders 18 geworden?!
Zal ik nu de puber gaan uithangen?
Ik zie nog niets met #zon.quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, dat argument, dat je je rijbewijs niet zou halen omdat OV. Mongolen zijn het. Ik krijg mn OV ook volgend jaar, maar doe mij die leuke auto maar hoor.
Dat is de top van je getzmobiel met die rioolpijp uitlaat en ongespoten bumpersquote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wist dat ik 65 had moeten typen.
Ja, en alsof het ov niet 10 keer slomer is dan je eigen auto.quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, dat argument, dat je je rijbewijs niet zou halen omdat OV. Mongolen zijn het. Ik krijg mn OV ook volgend jaar, maar doe mij die leuke auto maar hoor.
Ik had het geld wel, maar mijn papi en mami hebben het ook betaald hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom zou ze geld aan pappa en mamma vragen als ze zelf geld heeft?
BlackBerry for the win.quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ookKan alleen wel m'n latopscherm amper zien
Ongespoten bumpers?quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is de top van je getzmobiel met die rioolpijp uitlaat en ongespoten bumpers
Ik heb zelf geen geld, en ik krijg ook alles van paps en mams.quote:Op zondag 18 april 2010 12:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had het geld wel, maar mijn papi en mami hebben het ook betaald hoor.
En het OV brengt je nooit op de exacte bestemming.quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en alsof het ov niet 10 keer slomer is dan je eigen auto.
Ja, van die witten, als een eckte hafc pauper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, van die witten, als een eckte hafc pauper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
True that, ennn volgend jaar heb ik het drukker dan nu en als ze geen geld hebben moeten ze niet wachten tot volgend jaar. Dan is het toch duurder?quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En het OV brengt je nooit op de exacte bestemming.
Nou dan, dan moeten ze nu niet gaan jankenquote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo was het hier ook geregeld, maar dan nog.
Ja, als ze het geld niet hebben kunnen ze moeilijk een lening voor je aanvragen.quote:Op zondag 18 april 2010 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dan, dan moeten ze nu niet gaan janken
Veel plezier als je uit je moderne lesauto komt en alles denkt te kunnen redden in een Kever.quote:Op zondag 18 april 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik krijg mn rijbewijs ook van mn ouders.mn auto spaar ik nu al voor. Mijn eerste moet een VW kever cabrio zijn. Zwart.
daarna een gt390.
Alsof jij gelijk een Jaguar voor je deur hebt staan. Kneus.quote:Op zondag 18 april 2010 12:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Veel plezier als je uit je moderne lesauto komt en alles denkt te kunnen redden in een Kever.
Dat bedoel ik niet droefkut.quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij gelijk een Jaguar voor je deur hebt staan. Kneus.
Ik snap wel wat je bedoeld en wat ik probeer te zeggen is dat jij ook niet gelijk een wagen met 4x4 hebt staan en stuurbekrachtiging en automaat.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij gelijk een Jaguar voor je deur hebt staan. Kneus.
Automaatquote:Op zondag 18 april 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld en wat ik probeer te zeggen is dat jij ook niet gelijk een wagen met 4x4 hebt staan en stuurbekrachtiging en automaat.
Want dat is immers gelijk aan een Jag.quote:Op zondag 18 april 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld en wat ik probeer te zeggen is dat jij ook niet gelijk een wagen met 4x4 hebt staan en stuurbekrachtiging en automaat.
Nee, maar dat zeg ik dan ook nergens. En als ik een beetje goed zoek, heb je die gewoon met airco en desnoods laat ik dat er fijn inbouwen, dus wat is je punt nou?quote:Op zondag 18 april 2010 13:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want dat is immers gelijk aan een Jag.Nee, maar wel airco, alle elektrisch en een eigen bolide.
HAHAHAHA. Je bent wel grappig moet ik zeggen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik dan ook nergens. En als ik een beetje goed zoek, heb je die gewoon met airco en desnoods laat ik dat er fijn inbouwen, dus wat is je punt nou?
Automaatquote:
Jij niet, wat zonde.quote:Op zondag 18 april 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Je bent wel grappig moet ik zeggen.!!!1
Verbouwde Kevers?quote:Op zondag 18 april 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens de kever die ik gezien had was elektrisch en geheel verbouwd, your arguments are invalid.
Nee, jij begint toch te muiken over succes in je kevertje dan. Ik denk ik leg even uit dat het wel kan. Maar goedn zo ver reikt jouw gedachte dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 18 april 2010 13:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je wilt in een Kever airco hebben?!!!
Mijn ouders hebben geld zat. Enn omdat ik toen net als mn toetsen had, dus niet echt tijd voor een rijbewijs. Nu is het rustig en heb ik alleen nog examens, waar ik al voor heb moeten leren in mn laatste toetsweek.quote:Op zondag 18 april 2010 12:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, als ze het geld niet hebben kunnen ze moeilijk een lening voor je aanvragen.Maar je bent toch al iets van drie weken legal, dus hoezo kom je er nu pas mee aan? Ik had een halfjaar voor ik 18 werd al mijn eerste rijles geregeld.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verbouwde Kevers?Zeker USA import.
Kan mij dat nou weer schelenquote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
AutomaatEcht vrouwen. Niets chiller dan schakelen
Er staat hier een 1303 uit '73 thuis.quote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, jij begint toch te muiken over succes in je kevertje dan. Ik denk ik leg even uit dat het wel kan. Maar goedn zo ver reikt jouw gedachte dus blijkbaar niet.
Als ze het geld hebben is het natuurlijk een naaistreek ja.quote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben geld zat. Enn omdat ik toen net als mn toetsen had, dus niet echt tijd voor een rijbewijs. Nu is het rustig en heb ik alleen nog examens, waar ik al voor heb moeten leren in mn laatste toetsweek.
Doet zij gewoon hoor. En als jij denkt van niet ben je een trieste kankerlijer en moet je dood.quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er staat hier een 1303 uit '73 thuis.Eén in bijna perfecte staat. En hoeveel uur daar wel niet aan gesleuteld wordt. En dan wil jij met je cabrio (welk model cabrio trouwens) er airco op zetten. Je beseft dat je met 44 pk uit een 1300 blok al haast nergens komt en dan wil jij airco?
En de kosten voor een kap van een cabrio?
Bohohohoooo.quote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doet zij gewoon hoor. En als jij denkt van niet ben je een trieste kankerlijer en moet je dood.
Mijn papa's auto toen reed best fijn, maar de Opel die we nu hebben rijd nog fijner en da's geen automaat. Automaat is alleen leuk in een Jeep/Range Rover.quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kan mij dat nou weer schelenIk ga voor gemak
ik zal dit maar even reportenquote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doet zij gewoon hoor. En als jij denkt van niet ben je een trieste kankerlijer en moet je dood.
Jaquote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ze het geld hebben is het natuurlijk een naaistreek ja.
Ik zeg dat ik het niet hoef maar dat ik uitleg dat het wel zou kunnen eventueel. Wat zeur je nou?quote:Op zondag 18 april 2010 13:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er staat hier een 1303 uit '73 thuis.Eén in bijna perfecte staat. En hoeveel uur daar wel niet aan gesleuteld wordt. En dan wil jij met je cabrio (welk model cabrio trouwens) er airco op zetten. Je beseft dat je met 44 pk uit een 1300 blok al haast nergens komt en dan wil jij airco?
En de kosten voor een kap van een cabrio?
Ga jij nu maar eerst je rijbewijs eens halen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn papa's auto toen reed best fijn, maar de Opel die we nu hebben rijd nog fijner en da's geen automaat. Automaat is alleen leuk in een Jeep/Range Rover.
Omdat je echt in de hondepoep trapt als weet ik wat.quote:Op zondag 18 april 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet hoef maar dat ik uitleg dat het wel zou kunnen eventueel. Wat zeur je nou?
aai aai. weer in het zuiden?quote:Op zondag 18 april 2010 13:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Otis jonge GODIk ga volgende keer weer met jou uit ;$ beetje fittie, beetje beef.
Dan neem ik een jeep.quote:Op zondag 18 april 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn papa's auto toen reed best fijn, maar de Opel die we nu hebben rijd nog fijner en da's geen automaat. Automaat is alleen leuk in een Jeep/Range Rover.
Ja, ik ga woensdag theorie doen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eerst je rijbewijs eens halen.
Sure.quote:
Nee, toch niet.quote:Op zondag 18 april 2010 13:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat je echt in de hondepoep trapt als weet ik wat.
Pics!quote:Op zondag 18 april 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
aii ff douchen.
Ja wel. Want je wil iets wat wel kan, maar echt niet te wensen is. En dan heb ik het nog niet eens over de bijkomende kosten van het onderhouden van een Kever. Want dan kun je net zo goed een Jag aanschaffen.quote:
Dat wil je niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |