Dude. Ik zou kankerhard lachen en je nooit de kamer gevenquote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zouden niet zo raar opkijken hoor denk ikach man, toen ik ging hospiteren in m'n huidige huis vroeg ik of één van hun wel eens een arm afgekneld had tot 'ie sliep om er vervolgens mee te masturberen. Zij: Wtf doen mensen dat?
Hoe weet je dat?
Ik: Internet
?
Nog steeds verbazingwekkend dat ik de kamer heb.
GOED!quote:
Same herequote:Op zondag 18 april 2010 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dude. Ik zou kankerhard lachen en je nooit de kamer geven.
Ja binnen zag ik je nietquote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben deze week pas donderdag verlost van tentamensdus kan daarvoor niet uit.
En toen was ik met mijn huisgenote en een meisje uit onze KEI groep!
Goed om te horen. Heb je voor het maken van nieuwe vrienden wel een certificaat oid? Met mij gaat het ook goed, alleen moe.quote:Op zondag 18 april 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GOED!Ik mag nieuwe vrienden maken, wanna be one of them?
![]()
En jij?
Wij mogen in Augustus hospiterenquote:Op zondag 18 april 2010 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ach toen we pas een nieuwe huisgenote gingen kiezen bleek wel waarop ze het selecteerden.. Looks, looks & nothing but looks.
Hahaha, ik zag een jongen die ging strippen op die bootquote:Op zondag 18 april 2010 01:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja binnen zag ik je nietIk zat nog wel moeilijk lang als een mongol op die boot te dansen
.
Nee, die heb ik niet nodig. Je moet wel een jaarcontract tekenen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb je voor het maken van nieuwe vrienden wel een certificaat oid? Met mij gaat het ook goed, alleen moe.
Whehe, lachen! Wij hebben het nu al één keer gedaan sinds ik er woon, toen heb ik alles georganiseerd en had ik mezelf het vetorecht toebedeeld, dus daar is mijn leukste huisgenote uit komen rollen. Mijn eigen compagnonquote:Op zondag 18 april 2010 01:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij mogen in Augustus hospiterenEen huisgenoot gaat naar he tbuitenland. Dat wordt me een feest
.
Komt C_H serieusquote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, lachen! Wij hebben het nu al één keer gedaan sinds ik er woon, toen heb ik alles georganiseerd en had ik mezelf het vetorecht toebedeeld, dus daar is mijn leukste huisgenote uit komen rollen. Mijn eigen compagnonmaandag krijg ik er een parkiet bij en in de zomer chuck_norris, nou plaatje compleet.
Kom dan sjappiequote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
JOEY, BITCH, ik moet ook nog eens met je smoken in grunn
Joah het is wel lachen, totdat je er achter komt dat alsnog iedereen je kan horen neuken en je nog je eigen sokken moet wassen ook.quote:Op zondag 18 april 2010 01:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een avontuur moet dat zijn, op kamers. Gompie
Kankerjong. Ik sta bovenaan je lijstje.quote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef NoelGallagher het volgende:
JOEY, BITCH, ik moet ook nog eens met je smoken in grunn
Haha wel balls dat je dat vraagt bij de 1e x dat je ze ontmoet.quote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zouden niet zo raar opkijken hoor denk ikach man, toen ik ging hospiteren in m'n huidige huis vroeg ik of één van hun wel eens een arm afgekneld had tot 'ie sliep om er vervolgens mee te masturberen. Zij: Wtf doen mensen dat?
Hoe weet je dat?
Ik: Internet
?
Nog steeds verbazingwekkend dat ik de kamer heb.
Ja, uhm. ik heb stage, dus dat is wel naatje. over 2 weken ofzo kan ik welquote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt C_H serieus?
[..]
Kom dan sjappie
Kankervet neger, elke avond bier en wiet. Maar dat is mijn huis,.quote:Op zondag 18 april 2010 01:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een avontuur moet dat zijn, op kamers. Gompie
quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt C_H serieus?
[..]
Kom dan sjappie
Nou, wanneer?quote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kankerjong. Ik sta bovenaan je lijstje.
Ik was mijn eigen sokken en ik heb ze van te voren gewaarschuwd.quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah het is wel lachen, totdat je er achter komt dat alsnog iedereen je kan horen neuken en je nog je eigen sokken moet wassen ook.
Ik weet ook echt niet what the fuck me bezieldequote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wel balls dat je dat vraagt bij de 1e x dat je ze ontmoet.
ZOU JIJ NIET MET PASEN KOMEN NAAR ROTTERDAM!?quote:
Chuck_HORRIS?!quote:
Ik heb ze niet gewaarschuwd, volgens mij denken ze dat al dat spanken gewoon mishandeling isquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was mijn eigen sokken en ik heb ze van te voren gewaarschuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |