Als tegen die tijd eentje vrij komt hier laat ik het je zeker weten!quote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Voor vanaf de zomerKlaar voor het nieuwe jaar
Whehe, dat is wel lachen jaquote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mm, ja oke. Het is wel kut zo in de grote stad jaIk heb opzich wel geluk met mijn klasgenoten en ook van vorig jaar
. Van die Duitsers die altijd uit wouden gaan enzo
.
Laat ik het duidelijk zeggen, ik wil niet bij een verenigingquote:Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef gers het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die in hun 2de of derde jaar lid worden.Bovendien zijn er de verschillen in verenigingen groot op het gebied van verplichting of acceptatie door oudejaars
Ja ik heb maar één vriendin van hier in Groningenquote:Op zondag 18 april 2010 01:23 schreef reetveter het volgende:
Oh plus dat er manneveel Raaltenaren zijn in Groningen
hoe bedoel je precies ?quote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef Fascination het volgende:
Maar gers, zie jij je verenigingsgenoten ook buiten verenigingsverband?
je hebt Duitsers in je klas tochquote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als tegen die tijd eentje vrij komt hier laat ik het je zeker weten!
[..]
Whehe, dat is wel lachen jamijn leuke werkgroepgenoten gaan allemaal uit op hun huis- en clubavonden en daar heb ik dus geen reet aan.
[..]
Laat ik het duidelijk zeggen, ik wil niet bij een vereniging!
[..]
Ja ik heb maar één vriendin van hier in Groningenen verder nog een paar mensen die ik ken maar die niet zo boeiend zijn.
Ik zit natuurlijk gewoon behoorlijk uit de richting van m'n geboortestad, en praktisch al m'n vrienden zijn thuis blijven wonen.
Nou, dat je ze ziet buiten de vereniging om.quote:
2 Duitsers ja, maar die zijn echt niet party-party hoorquote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
je hebt Duitsers in je klas toch? Die staan open voor echt alles
. En je mag uiteraard altijd met ons uit
.
Haha coolquote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als tegen die tijd eentje vrij komt hier laat ik het je zeker weten!
buiten de soos bedoel je ?quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, dat je ze ziet buiten de vereniging om.
Echt hè. In grunna stikt het ervan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef NoelGallagher het volgende:
studentenverenigingen, ik veeg m'n reet er mee af
I'll let you know when I go. Deze week waarschijnlijk op woensdag omdat ik donderdag weer eens een wedstrijd hebquote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
2 Duitsers ja, maar die zijn echt niet party-party hoor! En lief
waarom vraag je me dan nooit mee
?
Ik haat het om mezelf uit te nodigen voor dingen.
boy, ik moet ook nog eens smoken in grunnquote:Op zondag 18 april 2010 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'll let you know when I go. Deze week waarschijnlijk op woensdag omdat ik donderdag weer eens een wedstrijd heb. Met wie ging je laatst uit toen ik je zag dan?
Ze zouden niet zo raar opkijken hoor denk ikquote:Op zondag 18 april 2010 01:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha cool![]()
Die anderen zo: Dus jullie kennen elkaar al? Waarvan?
- Het interweb.
Ja ik ben deze week pas donderdag verlost van tentamensquote:Op zondag 18 april 2010 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
I'll let you know when I go. Deze week waarschijnlijk op woensdag omdat ik donderdag weer eens een wedstrijd heb. Met wie ging je laatst uit toen ik je zag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |