Ja, ik wil 'mquote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kon toch. Maar is inderdaad wel stinkende kutstreek.
Heb je zelf het geld niet dan?quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm. Waarom ben ik anders 18 geworden?!
Zal ik nu de puber gaan uithangen?
Ik zie nog niets met #zon.quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, dat argument, dat je je rijbewijs niet zou halen omdat OV. Mongolen zijn het. Ik krijg mn OV ook volgend jaar, maar doe mij die leuke auto maar hoor.
Dat is de top van je getzmobiel met die rioolpijp uitlaat en ongespoten bumpersquote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wist dat ik 65 had moeten typen.
Ja, en alsof het ov niet 10 keer slomer is dan je eigen auto.quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens, dat argument, dat je je rijbewijs niet zou halen omdat OV. Mongolen zijn het. Ik krijg mn OV ook volgend jaar, maar doe mij die leuke auto maar hoor.
Ik had het geld wel, maar mijn papi en mami hebben het ook betaald hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom zou ze geld aan pappa en mamma vragen als ze zelf geld heeft?
BlackBerry for the win.quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ookKan alleen wel m'n latopscherm amper zien
Ongespoten bumpers?quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is de top van je getzmobiel met die rioolpijp uitlaat en ongespoten bumpers
Ik heb zelf geen geld, en ik krijg ook alles van paps en mams.quote:Op zondag 18 april 2010 12:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had het geld wel, maar mijn papi en mami hebben het ook betaald hoor.
En het OV brengt je nooit op de exacte bestemming.quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en alsof het ov niet 10 keer slomer is dan je eigen auto.
Ja, van die witten, als een eckte hafc pauper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ja, van die witten, als een eckte hafc pauper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
True that, ennn volgend jaar heb ik het drukker dan nu en als ze geen geld hebben moeten ze niet wachten tot volgend jaar. Dan is het toch duurder?quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En het OV brengt je nooit op de exacte bestemming.
Nou dan, dan moeten ze nu niet gaan jankenquote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zo was het hier ook geregeld, maar dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |