Maar je mocht nooit naar het verleden kijken van de PSV'ers want dat is niet meer van belang. Behalve als je een periode neemt die in het voordeel van PSV uitvalt natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ajax kon jarenlang niks anders dan teren op verleden. En misschien blijven ze dit jaar nog steeds daar op teren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 18 april 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
In de ArenA hebben we deze als plantenbakken jonghe, wij gheven gheen fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben weg, ciao.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:25 schreef Otis2.0 het volgende:
In de ArenA hebben we deze als plantenbakken jonghe, wij gheven gheen fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten je ouders betalen of jezelf?quote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Serieus he, ik ben 18 ik wil mn rijbewijs
"Ja we hebben liever dat je 'm volgend jaar haalt"
"Volgend jaar? Ik wil m liever nu"
"Jaa okee dat kan niet want we hebben geen geld"
Geen geld? Lik mn reet even, hoezo zou ik mn fucking rijbewijs van hun niet mogen halen.
Wat denk jequote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moeten je ouders betalen of jezelf?
Mensen zonder rijbewijsquote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Serieus he, ik ben 18 ik wil mn rijbewijs
"Ja we hebben liever dat je 'm volgend jaar haalt"
"Volgend jaar? Ik wil m liever nu"
"Jaa okee dat kan niet want we hebben geen geld"
Geen geld? Lik mn reet even, hoezo zou ik mn fucking rijbewijs van hun niet mogen halen.
Waarom zouden mn ouders zeggen dat ze geen geld hebben als ik het zelf zou moeten betalen?quote:
Omdat ze het misschien voorschieten omdat je nu de keiharde kudo's niet hebt?quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom zouden mn ouders zeggen dat ze geen geld hebben als ik het zelf zou moeten betalen?![]()
![]()
Dat was een van de argumenten "En volgend jaar heb je toch ov"quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mensen zonder rijbewijsstinkhippies die met het OV reizen zeker
Hoe is het met je gemotoriseerde grasmaaier btw? Nog krassen?quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tuurlijk nietquote:Op zondag 18 april 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Omdat ze het misschien voorschieten omdat je nu de keiharde kudo's niet hebt?
quote:Op zondag 18 april 2010 12:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Immer volle polle.quote:Op zondag 18 april 2010 12:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe is het met je gemotoriseerde grasmaaier btw? Nog krassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |