Allebei.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
Óf Microsoft heeft wat aan de audio setup van Windows 7 gedaan óf er zat wiet in me döners.
Hell no. Als het die neprooien uit Enske maar niet worden. Gelijk ook me abbo op de Tubantia opgezegd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor HAFC was. Je Ajax seizoenskaart al besteld?
Gelukkig wordt HAFC toch nooit weer kampioen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hell no. Als het die neprooien uit Enske maar niet worden. Gelijk ook me abbo op de Tubantia opgezegd.
Hey you!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef McFearless het volgende:
Ik denk dat Feijenoord kampioen gaat worden.
Dat zei ik van de week nog tegen je...quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Nondetyfuskanker, ik wist helegaar niet dat vandaag Defqon kaartjes te koop warenWat een faal.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Nondetyfuskanker, ik wist helegaar niet dat vandaag Defqon kaartjes te koop warenWat een faal.
Ik hoorde het gister zelfs nogquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week nog tegen je...
In 20 minuten uitverkochtquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Kutwijf. Nu moet ik Defqon.1 kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat laatste nummer is zo vet. De eerste trouwens ook nog steeds.
Pak de DVD er weer bij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat laatste nummer is zo vet. De eerste trouwens ook nog steeds.
Ik háááát de dvd van Defqonquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutwijf. Nu moet ik Defqon.1 kijken.
Timestamps gaarne.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik háááát de dvd van Defqon
Mijn ex staat in totaal 5x in beeld, als een of ander hoertje op het podium
Lekker wijf? Pics? Rugnummer?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk jaar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op mijn PC staan meer
Ik zou die rechter geven.quote:
Ja, dikke care. Mijn ex-vriendje heeft op Defqon gedraaid. Ga ik de DVD ook niet voor afzetten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Drugsverslaafde.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik zat toch zonder stuff.
Webcammen met lelijke Fokkersquote:
Ik had 4 (!!!) jaar met haarquote:
Gadverredamme, check die knieën.quote:
Ik ook niet. Nouja een ziek paard in de gaten houden. Wordt ook echt ziek in dat ene weekend in het hele jaar dat mijn vader er niet is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:42 schreef reetveter het volgende:
Wow ik heb vanavond gewoon voor het eerst geen fuck te doen. Maar dan gewoon echt helemaal niks.
Ze vraagt naar Fokroulette, niet naar tinychat.quote:
Parkpop of zo. Denk ik. Jij?quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had 4 (!!!) jaar met haar
Zo praat je niet over je moeder, jongedamequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nouja een ziek paard in de gaten houden. Wordt ook echt ziek in dat ene weekend in het hele jaar dat mijn vader er niet is.
Welk nummer vind jij dan leuk, en is niet uitgemolken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hááát trouwens die nummers die gigantisch uitgemolken zijn
Nobody said it was easy
One blade
Music made addictz
Etc
Zitten er lelijke mensen op Fok! dan? Is me nooit opgevallen.quote:
Wat een plofkopquote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze vraagt naar Fokroulette, niet naar tinychat.
[..]
Parkpop of zo. Denk ik. Jij?
Gelukkig ben ik niet zo behaard als zij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder, jongedame
HOAX DA"S MIJN CHICKEYquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
Bij 0:06, die brunette.
Ik had 3 jaar met haar.
Moet je eens op veronica zetten, die ene die rachel speelt deed ik vorige week.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
Bij 0:06, die brunette.
Ik had 3 jaar met haar.
Juicyhilquote:
Werchter en miss Pukkelpop ofzo. Ben weer weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze vraagt naar Fokroulette, niet naar tinychat.
[..]
Parkpop of zo. Denk ik. Jij?
Jij vindt alles grappig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik vond het wel grappig
.
Moh, nee niet echt knap ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nog een foto van hun 2 op die dag, als bewijs
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Werchter en miss Pukkelpop ofzo. Ben weer weg.
Oke ik geloof je, mooi jetsers.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The undersound, van Technoboy is een goed nummerquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welk nummer vind jij dan leuk, en is niet uitgemolken?
[..]
Zitten er lelijke mensen op Fok! dan? Is me nooit opgevallen.
Volgens mij sta jij ook nog op die Hyves, dus als jij het zo strak vindt om die foto te posten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boeiendquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij ook nog op die Hyves, dus als jij het zo strak vindt om die foto te posten.
Iedereen weet toch al dat ik Lars heet (van dat topic van dat kaartje)quote:
In Tilburg was er toch een snackbar die Lucky Hill heete. En wij dus altijd "ZULLEN WE NAAR DE JUICY HILL ?!? "quote:
Nee sorry ik lees niet al je topics.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iedereen weet toch al dat ik Lars heet (van dat topic van dat kaartje)
Als ze willen kunnen ze zo mijn Hyves zoeken ja
Ik volg veel, maar dat heb ik gemist hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iedereen weet toch al dat ik Lars heet (van dat topic van dat kaartje)
Als ze willen kunnen ze zo mijn Hyves zoeken ja
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In Tilburg was er toch een snackbar die Lucky Hill heete. En wij dus altijd "ZULLEN WE NAAR DE JUICY HILL ?!? "
Waarom laat je zo'n hottie als wd lopen?quote:
Stoer topic zeg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was anders een goed topic hoor
Meisjes die een relatie willen terwijl je alleen wil neuken!
Waar komt dat nou ineens vandaan danquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Vertel eens over carnaval.
[..]
Waarom laat je zo'n hottie als wd lopen?
Answer the questionquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan dan?
Waarom geef je niet gewoon antwoord?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan dan?
Ik ben dan ook een loser.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Answer the question. Je doet net of je uitvinder van monogamie bent, met je vriendin
. Op jouw leeftijd hebben alleen losers een relatie. Seks gewoon lekker met wd, dat zal je goed doen!
Was wel funtime jaquote:
Ah, leukquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was wel funtime jaWel grappig want Skylarks accent was erger dan ik dacht
En Otis is een beef zoeker.
Maar we waren wel fucked up toen we weer naar huis gingen
Wat verleid je mijn Indo boi naar de Dark Side. ?!?quote:
Je mag hem hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat verleid je mijn Indo boi naar de Dark Side. ?!?
Graagquote:
Ik heb een vriendin en dat hou ik zo. Veel duidelijker kan ik het niet maken. Dat ik aardig tegen iemand doe maakt voor de rest niet zo veel uit lijkt mij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar ben je niet duidelijk genoeg tegen d'r dan.
Mijn vriendin is 25% Indonesischquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een keer een indo, of een half indo. Staat nog op mijn to do lijstje.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een keer een indo, of een half indo. Staat nog op mijn to do lijstje.
He, kut. Sorry wd, maar ik kan niet boos zijn op reetveter als ie zo doetquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en dat hou ik zo. Veel duidelijker kan ik het niet maken. Dat ik aardig tegen iemand doe maakt voor de rest niet zo veel uit lijkt mij.
Maakt mij niks uit hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He, kut. Sorry wd, maar ik kan niet boos zijn op reetveter als ie zo doet.
Een paar maar die zijn allemaal verneukt en wazigquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, leuk! Hebben jullie ook nog picca's gemaakt? En nog belangrijker, wie heeft het meeste gescoord?
Nu moet ik huilen, dank je.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij deze reactie kwam ineens dit nummer tevoorschijn:
Ik heb een half indo in mijn klas kwam ik laatst achter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ja, bij sommigen zie je helemaal niet dat ze indo background hebben. Die zijn dan ook meer Nederlands, maar toch hebben ze iets extra'squote:Op zaterdag 17 april 2010 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een half indo in mijn klas kwam ik laatst achter.
Wil je een kusje van me? Die werken heel helend.quote:
Hehe, wat een playersquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een paar maar die zijn allemaal verneukt en wazig. Alleen de eerste avond zat er nog een hosselstemming in
![]()
. Ik weet niet precies maar volgens mij had iedereen 1x geregeld. Alleen Otis mocht niet regelen door zijn vriendin
Hij had wel een meisje helemaal gek gemaakt. En toen zei dat meisje op het eind "ik ga weg, ga je mee?" En toen zei hij "nee"
![]()
Hartenbreker dat het is.
Hey! Gezellig, jij bent er ook weerquote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je een kusje van me? Die werken heel helend.
Bitchboi.quote:
Deze is niet bepaald 'quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, bij sommigen zie je helemaal niet dat ze indo background hebben. Die zijn dan ook meer Nederlands, maar toch hebben ze iets extra's.
[..]
Wil je een kusje van me? Die werken heel helend.
[..]
Hehe, wat een players. Foto mogen altijd naar mijn inbox natuurlijk!
[..]
Hey! Gezellig, jij bent er ook weer. Kan jij niet even regelen dat Seagal terug komt
?
quote:
Zijn acc is geshredderd. Maar hij heeft wel een paar keer gezegd dat hij wel weer een account wilt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Hey! Gezellig, jij bent er ook weer. Kan jij niet even regelen dat Seagal terug komt
?
watquote:
haha ik was naar xzibit omdat het maar 10E kostte. veel negersquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat ik maar naar een optreden ga tussen al die relnegerts.
Haha kijk Chelsea fag.quote:
In Raalte heb je der wel wat rondlopen. I can set you up with my cousinquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha ik was naar xzibit omdat het maar 10E kostte. veel negers.
Dus?quote:
Ja als ik ga ga ik gratis want het is mijn neefje. Zulks een open mic avond ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha ik was naar xzibit omdat het maar 10E kostte. veel negers.
Hahaha.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, ik support een Nederlandse ploeg want ik kom uit Nederland.
Volgens mij is mijn accu ook kapot. Maar dan kan je laptop niet meer aan tochquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zijn acc is geshredderd. Maar hij heeft wel een paar keer gezegd dat hij wel weer een account wilt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergelijk mezelf graag met haar.
Ik keek laatst in mijn trofeeën kast en toen zag ik tussen de tennis/voetbal/tafeltennis bekers ook een schaakbeker.quote:
Ieuw.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef reetveter het volgende:
Mensen vergelijken mij altijd met Suarez
Acc=accountquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn accu ook kapot. Maar dan kan je laptop niet meer aan toch? Nouja, dan zal het wel iets anders zijn
.
quote:Harde kern Feyenoord eist dat Rotterdammers verliezen bij Twente
De spelers van Feyenoord zitten in een ongemakkelijke spagaat. In de strijd om de vierde plek willen de Rotterdammers graag winnen van FC Twente, maar de harde kern van de club is het daar duidelijk niet mee eens. Ongeveer 200 supporters maakten zaterdag bij de training duidelijk dat Feyenoord expres moet verliezen van de koploper van de Eredivisie.
Twente heeft momenteel één punt meer dan Ajax en kan bij een nederlaag tegen Feyenoord dus gepasseerd worden op de ranglijst. De harde kern van de Rotterdamse club wil echter niet dat Feyenoord de aartsrivaal op weg helpt naar de landstitel en liet volgens AD/Sportwereld tijdens de laatste training op niet verstane wijze weten dat Feyenoord in Enschede móét verliezen.
Waar er donderdag bij een protestmars voor de gedeelde bekerfinale nog een grimmige sfeer hing, daar was daar zaterdagmiddag volgens het dagblad geen sprake van. Kort na de training op Varkenoord vertrok de selectie van Mario Been al naar het oosten: Feyenoord overnacht in de buurt van Enschede. Been zelf zei vrijdag al met de situatie in de maag te zitten: “Ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen.”
Ik zeg toch ook: "Dat doen alleen nerds"quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik keek laatst in mijn trofeeën kast en toen zag ik tussen de tennis/voetbal/tafeltennis bekers ook een schaakbeker.
Exclusive pics?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
http://itsmichabitch.hyves.nl/
Ik ben vrienden met haar.
Ik heb het voor je gevraagd op msn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, pijnlijk.
Zijn account kan niet verwijderd worden hoor.
Haha neeequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ey hoor deze. Ik had fifa gedownload maar mn videokaart is te slecht![]()
.
I know, accounts kunnen niet verwijderd worden. Ik was namelijk ook ooit geshredderdquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, pijnlijk.
Zijn account kan niet verwijderd worden hoor.
ja fo real.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha neee![]()
Mn videokaart is ook scare, maar toch draai ik 'm.
quequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn accu ook kapot. Maar dan kan je laptop niet meer aan toch? Nouja, dan zal het wel iets anders zijn
.
Zeg 'm dat ie naar yvonne moet mailen, die doet het wel.quote:
Wat krijg je dan, een error ofzo?quote:
Ik heb gewoon forum@fok.nl gezegd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg 'm dat ie naar yvonne moet mailen, die doet het wel.
Oki. Als ze een beetje normaal zijn laten ze 'm wel terug.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon forum@fok.nl gezegd.
Haha ik moest echt hardop lachen toen ik jou post las.quote:
Iedereen is terug, waarom hij dan niet. Als hij niet terug mag, mail ik nog.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oki. Als ze een beetje normaal zijn laten ze 'm wel terug.
Ik moest hardop lachen omdat het zo dom wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik moest echt hardop lachen toen ik jou post las.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik moest echt hardop lachen toen ik jou post las.
Ja gewoon zo eentje die zegt van "ey je videokaart is niet goed genoeg voor fifa".quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja gewoon zo eentje die zegt van "ey je videokaart is niet goed genoeg voor fifa".
Maar dan in het frans. wacht ik maak prtscrn.
Eerlijk delenquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja gewoon zo eentje die zegt van "ey je videokaart is niet goed genoeg voor fifa".
Maar dan in het frans. wacht ik maak prtscrn.
Cool story broquote:
Mensenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:29 schreef Devvie het volgende:
Wie zijn jullie allemaal?
Kijk deze :quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, wat een players. Foto mogen altijd naar mijn inbox natuurlijk!
haha kanker. okequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Lakitu het volgende:
Maar hoezo in het Frans? Maak even een prtscrn.
oke (L)quote:
Rook een dikke in de GTI, m'n eerste paar kop ik was 17quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:30 schreef Allure_ het volgende:
We praten niet aan de telefoon, check me bij MCdonalds.
9 strepen, ik wil niks weten als het schommelt, want dan is er mee gerommeld. Ik ben op m'n cake, paar koekjes in du trommel.
De manier waarop ie 'vriendje' of 'broertje' zegt ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rook een dikke in de GTI, m'n eerste paar kop ik was 17
wat weet je over dealen? niks. je loopt achter als mn hielen. vriendje.
omdat hij filipino is. die doen dat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom eet jij zo kankerlaat altijd?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
omdat hij filipino is. die doen dat.
Daarom lagged fm altijdquote:
Please.quote:
Hou je bek. Hij lagt alleen bij jou hoor homo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom lagged fm altijdMet je skere kut pc.
Nee, die is niet bij PSV verzonnen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oud. Die is tevens bij PSV verzonnen.
want bij psv met zn 10en is het VEEEEEEEEEEEL toffer als met 1000manquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oud. Die is tevens bij PSV verzonnen.
Omdat jij host jonge chiqaraqua.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je bek. Hij lagt alleen bij jou hoor homo.
Dat vind ik nou echt gemeen van je. Ik ben al 3 maanden vrijwillig gebanned geweest. Meer plezier kan ik je niet doen.quote:
stilquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat jij host jonge chiqaraqua.
je kon geen leven vinden?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt gemeen van je. Ik ben al 3 maanden vrijwillig gebanned geweest. Meer plezier kan ik je niet doen.
Schande dat ze zoeeen nummer vernaggelenquote:
"Pingen"quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die vanavond uit willen gaan, me dan pingen om half 6 en als ik dan vraag hoe en wat, me nu pas terug pingen. Kanker op dan.
Onmogelijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, ik had al een leven dus ik hoefde niet meer te zoeken.
Ja, hoe moet ik het dan noemen? Gratis sms'en via mijn BlackBerry messenger? Nee, toch?quote:
Is een Blackberry fijn, wd?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het dan noemen? Gratis sms'en via mijn BlackBerry messenger? Nee, toch?
Jealousy, jealousy, it's such an evil thing.quote:
Uhu, ik heb hem 3 weken moeten missen voor reparatie en nu kan ik er niet meer vanaf blijven. Het is heel fijn typen en internet en zo en email en al die applications etc.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is een Blackberry fijn, wd?
[..]
Jealousy, jealousy, it's such an evil thing.
Ah chill, ik wil ook zo graag een nieuwe telefoon waarop je gewoon 30 dingen tegelijk kan doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, ik heb hem 3 weken moeten missen voor reparatie en nu kan ik er niet meer vanaf blijven. Het is heel fijn typen en internet en zo en email en al die applications etc.
Blackberry's .quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het dan noemen? Gratis sms'en via mijn BlackBerry messenger? Nee, toch?
Beter haal je er ook 1, dan gaan we de hele dag pingen en naaktfoto's naar elkaar sturen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah chill, ik wil ook zo graag een nieuwe telefoon waarop je gewoon 30 dingen tegelijk kan doen.
Ik ping je tot je niet meer kan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter haal je er ook 1, dan gaan we de hele dag pingen en naaktfoto's naar elkaar sturen.
JAquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De manier waarop ie 'vriendje' of 'broertje' zegt ook.
quote:
Omdat ik anders honger krijg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom eet jij zo kankerlaat altijd?
Lame.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JAIk probeer het nu ook populair te maken.
[..]
![]()
[..]
Omdat ik anders honger krijg.
Nee ik weet ook neit waarom we zo laat eten, maar ik vind het fucking chillquote:
Heb jij geen vriendje om te pingen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval neem ik ook een Blackberry
Ik las 'om te pijpen'quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij geen vriendje om te pingen?
Die heeft een iPhone, dus nee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij geen vriendje om te pingen?
Iphone kan ook pingen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heeft een iPhone, dus nee.
En jij dan?
Nja moet je zoiets downloaden ofzo. Niet dat ik er verstand van heb, maar toch.quote:
De wens is de vader van de gedachte!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit er dik in dat ze dat doet, ja.
Maargoed, waar het hoofd vol van is Laki...
Ik sms jongens sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heeft een iPhone, dus nee.
En jij dan?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit er dik in dat ze dat doet, ja.
Maargoed, waar het hoofd vol van is Laki...
Hahaha waarom zo hard2getquote:
Ik ben gewoon twistedquote:
Dus. Ik neem nooit genoegen met 1.quote:
Smeerlap.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus. Ik neem nooit genoegen met 1. [ afbeelding ]
Ja waarom sms je mij nooit terug bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon twisted. Ik kan wel voorbeelden gaan noemen van smsjes die ik krijg, dan begrijp je dat ik niks terug stuur. Maar dat doe ik niet
.
Maar je wilt niet weten hoe vaak ik ruzie krijg omdat ik niet terug sms. Vooral met van die mensen die om de 21 seconden hun telefoon checken.
Ah ja, ik doe het om de 31 seconden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon twisted. Ik kan wel voorbeelden gaan noemen van smsjes die ik krijg, dan begrijp je dat ik niks terug stuur. Maar dat doe ik niet
.
Maar je wilt niet weten hoe vaak ik ruzie krijg omdat ik niet terug sms. Vooral met van die mensen die om de 21 seconden hun telefoon checken.
Doe maar 1/2 voorbeeldenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik moet toegeven dat ik ook wel echt lui ben qua smsen. Ik wacht makkelijk een dag met terug sturenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja waarom sms je mij nooit terug bijvoorbeeld?Ik wacht al zeker 2 minuten.
Mooie omschrijving.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook wel echt lui ben qua smsen. Ik wacht makkelijk een dag met terug sturen. Ben net een kerel, ik sms alleen het hoognodige
.
Doe ik ook wel eens hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook wel echt lui ben qua smsen. Ik wacht makkelijk een dag met terug sturen. Ben net een kerel, ik sms alleen het hoognodige
.
Nee oke, logisch. Maar veel mensen willen complete dagboekverhalen via de sms uitwisselen en daar heb ik nooit zin in. En jongens gaan altijd mega veel smsen, met van die quasi geinteresseerde vragenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoormaar dan met uitgebreide smsjes. Als iemand vraagt waar ik ben of waar we college hebben ga ik uiteraard geen dag wachten.
Ja daarom geef ik m'n nummer nooit meerquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee oke, logisch. Maar veel mensen willen complete dagboekverhalen via de sms uitwisselen en daar heb ik nooit zin in. En jongens gaan altijd mega veel smsen, met van die quasi geinteresseerde vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |