Ik ben gewoon twistedquote:
Dus. Ik neem nooit genoegen met 1.quote:
Smeerlap.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus. Ik neem nooit genoegen met 1. [ afbeelding ]
Ja waarom sms je mij nooit terug bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon twisted. Ik kan wel voorbeelden gaan noemen van smsjes die ik krijg, dan begrijp je dat ik niks terug stuur. Maar dat doe ik niet
.
Maar je wilt niet weten hoe vaak ik ruzie krijg omdat ik niet terug sms. Vooral met van die mensen die om de 21 seconden hun telefoon checken.
Ah ja, ik doe het om de 31 seconden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon twisted. Ik kan wel voorbeelden gaan noemen van smsjes die ik krijg, dan begrijp je dat ik niks terug stuur. Maar dat doe ik niet
.
Maar je wilt niet weten hoe vaak ik ruzie krijg omdat ik niet terug sms. Vooral met van die mensen die om de 21 seconden hun telefoon checken.
Doe maar 1/2 voorbeeldenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Ik moet toegeven dat ik ook wel echt lui ben qua smsen. Ik wacht makkelijk een dag met terug sturenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja waarom sms je mij nooit terug bijvoorbeeld?Ik wacht al zeker 2 minuten.
Mooie omschrijving.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook wel echt lui ben qua smsen. Ik wacht makkelijk een dag met terug sturen. Ben net een kerel, ik sms alleen het hoognodige
.
Doe ik ook wel eens hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook wel echt lui ben qua smsen. Ik wacht makkelijk een dag met terug sturen. Ben net een kerel, ik sms alleen het hoognodige
.
Nee oke, logisch. Maar veel mensen willen complete dagboekverhalen via de sms uitwisselen en daar heb ik nooit zin in. En jongens gaan altijd mega veel smsen, met van die quasi geinteresseerde vragenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens hoormaar dan met uitgebreide smsjes. Als iemand vraagt waar ik ben of waar we college hebben ga ik uiteraard geen dag wachten.
Ja daarom geef ik m'n nummer nooit meerquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee oke, logisch. Maar veel mensen willen complete dagboekverhalen via de sms uitwisselen en daar heb ik nooit zin in. En jongens gaan altijd mega veel smsen, met van die quasi geinteresseerde vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |