Uhu, ik heb hem 3 weken moeten missen voor reparatie en nu kan ik er niet meer vanaf blijven. Het is heel fijn typen en internet en zo en email en al die applications etc.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is een Blackberry fijn, wd?
[..]
Jealousy, jealousy, it's such an evil thing.
Ah chill, ik wil ook zo graag een nieuwe telefoon waarop je gewoon 30 dingen tegelijk kan doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu, ik heb hem 3 weken moeten missen voor reparatie en nu kan ik er niet meer vanaf blijven. Het is heel fijn typen en internet en zo en email en al die applications etc.
Blackberry's .quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het dan noemen? Gratis sms'en via mijn BlackBerry messenger? Nee, toch?
Beter haal je er ook 1, dan gaan we de hele dag pingen en naaktfoto's naar elkaar sturen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah chill, ik wil ook zo graag een nieuwe telefoon waarop je gewoon 30 dingen tegelijk kan doen.
Ik ping je tot je niet meer kan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter haal je er ook 1, dan gaan we de hele dag pingen en naaktfoto's naar elkaar sturen.
JAquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De manier waarop ie 'vriendje' of 'broertje' zegt ook.
quote:
Omdat ik anders honger krijg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom eet jij zo kankerlaat altijd?
Lame.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JAIk probeer het nu ook populair te maken.
[..]
![]()
[..]
Omdat ik anders honger krijg.
Nee ik weet ook neit waarom we zo laat eten, maar ik vind het fucking chillquote:
Heb jij geen vriendje om te pingen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In dat geval neem ik ook een Blackberry
Ik las 'om te pijpen'quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij geen vriendje om te pingen?
Die heeft een iPhone, dus nee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij geen vriendje om te pingen?
Iphone kan ook pingen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heeft een iPhone, dus nee.
En jij dan?
Nja moet je zoiets downloaden ofzo. Niet dat ik er verstand van heb, maar toch.quote:
De wens is de vader van de gedachte!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit er dik in dat ze dat doet, ja.
Maargoed, waar het hoofd vol van is Laki...
Ik sms jongens sowieso niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heeft een iPhone, dus nee.
En jij dan?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit er dik in dat ze dat doet, ja.
Maargoed, waar het hoofd vol van is Laki...
Hahaha waarom zo hard2getquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |