Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
omdat hij filipino is. die doen dat.
Daarom lagged fm altijdquote:
Please.quote:
Hou je bek. Hij lagt alleen bij jou hoor homo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarom lagged fm altijdMet je skere kut pc.
Nee, die is niet bij PSV verzonnen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oud. Die is tevens bij PSV verzonnen.
want bij psv met zn 10en is het VEEEEEEEEEEEL toffer als met 1000manquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oud. Die is tevens bij PSV verzonnen.
Omdat jij host jonge chiqaraqua.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je bek. Hij lagt alleen bij jou hoor homo.
Dat vind ik nou echt gemeen van je. Ik ben al 3 maanden vrijwillig gebanned geweest. Meer plezier kan ik je niet doen.quote:
stilquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Omdat jij host jonge chiqaraqua.
je kon geen leven vinden?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt gemeen van je. Ik ben al 3 maanden vrijwillig gebanned geweest. Meer plezier kan ik je niet doen.
Schande dat ze zoeeen nummer vernaggelenquote:
"Pingen"quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die vanavond uit willen gaan, me dan pingen om half 6 en als ik dan vraag hoe en wat, me nu pas terug pingen. Kanker op dan.
Onmogelijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nah, ik had al een leven dus ik hoefde niet meer te zoeken.
Ja, hoe moet ik het dan noemen? Gratis sms'en via mijn BlackBerry messenger? Nee, toch?quote:
Is een Blackberry fijn, wd?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het dan noemen? Gratis sms'en via mijn BlackBerry messenger? Nee, toch?
Jealousy, jealousy, it's such an evil thing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |