Allebei.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
Óf Microsoft heeft wat aan de audio setup van Windows 7 gedaan óf er zat wiet in me döners.
Hell no. Als het die neprooien uit Enske maar niet worden. Gelijk ook me abbo op de Tubantia opgezegd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij voor HAFC was. Je Ajax seizoenskaart al besteld?
Gelukkig wordt HAFC toch nooit weer kampioen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hell no. Als het die neprooien uit Enske maar niet worden. Gelijk ook me abbo op de Tubantia opgezegd.
Hey you!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:34 schreef McFearless het volgende:
Ik denk dat Feijenoord kampioen gaat worden.
Dat zei ik van de week nog tegen je...quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Nondetyfuskanker, ik wist helegaar niet dat vandaag Defqon kaartjes te koop warenWat een faal.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Nondetyfuskanker, ik wist helegaar niet dat vandaag Defqon kaartjes te koop warenWat een faal.
Ik hoorde het gister zelfs nogquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week nog tegen je...
In 20 minuten uitverkochtquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:35 schreef reetveter het volgende:
Kutwijf. Nu moet ik Defqon.1 kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat laatste nummer is zo vet. De eerste trouwens ook nog steeds.
Pak de DVD er weer bij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat laatste nummer is zo vet. De eerste trouwens ook nog steeds.
Ik háááát de dvd van Defqonquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kutwijf. Nu moet ik Defqon.1 kijken.
Timestamps gaarne.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik háááát de dvd van Defqon
Mijn ex staat in totaal 5x in beeld, als een of ander hoertje op het podium
Lekker wijf? Pics? Rugnummer?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk jaar?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Boh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op mijn PC staan meer
Ik zou die rechter geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |