Ik zou die rechter geven.quote:
Ja, dikke care. Mijn ex-vriendje heeft op Defqon gedraaid. Ga ik de DVD ook niet voor afzetten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik háááát de dvd van Defqon
Mijn ex staat in totaal 5x in beeld, als een of ander hoertje op het podium
Drugsverslaafde.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's mooi, want ik zat toch zonder stuff.
Webcammen met lelijke Fokkersquote:
Ik had 4 (!!!) jaar met haarquote:
Gadverredamme, check die knieën.quote:
Ik ook niet. Nouja een ziek paard in de gaten houden. Wordt ook echt ziek in dat ene weekend in het hele jaar dat mijn vader er niet is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:42 schreef reetveter het volgende:
Wow ik heb vanavond gewoon voor het eerst geen fuck te doen. Maar dan gewoon echt helemaal niks.
Ze vraagt naar Fokroulette, niet naar tinychat.quote:
Parkpop of zo. Denk ik. Jij?quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had 4 (!!!) jaar met haar
Zo praat je niet over je moeder, jongedamequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nouja een ziek paard in de gaten houden. Wordt ook echt ziek in dat ene weekend in het hele jaar dat mijn vader er niet is.
Welk nummer vind jij dan leuk, en is niet uitgemolken?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hááát trouwens die nummers die gigantisch uitgemolken zijn
Nobody said it was easy
One blade
Music made addictz
Etc
Zitten er lelijke mensen op Fok! dan? Is me nooit opgevallen.quote:
Wat een plofkopquote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze vraagt naar Fokroulette, niet naar tinychat.
[..]
Parkpop of zo. Denk ik. Jij?
Gelukkig ben ik niet zo behaard als zij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder, jongedame
HOAX DA"S MIJN CHICKEYquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
Bij 0:06, die brunette.
Ik had 3 jaar met haar.
Moet je eens op veronica zetten, die ene die rachel speelt deed ik vorige week.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
Bij 0:06, die brunette.
Ik had 3 jaar met haar.
Juicyhilquote:
Werchter en miss Pukkelpop ofzo. Ben weer weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze vraagt naar Fokroulette, niet naar tinychat.
[..]
Parkpop of zo. Denk ik. Jij?
Jij vindt alles grappig.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik vond het wel grappig
.
Moh, nee niet echt knap ofzo.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nog een foto van hun 2 op die dag, als bewijs
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:50 schreef McFearless het volgende:
[..]
Werchter en miss Pukkelpop ofzo. Ben weer weg.
Oke ik geloof je, mooi jetsers.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nog een foto van hun 2 op die dag, als bewijs
[ afbeelding ]
The undersound, van Technoboy is een goed nummerquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Welk nummer vind jij dan leuk, en is niet uitgemolken?
[..]
Zitten er lelijke mensen op Fok! dan? Is me nooit opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |