quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, ik wil niet samen met jou in een post. de zandbak.
Jazeker. Want dat moet ook gewoon, dus ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Was jij niet degene die per se in de eerste wilde?
Als wd nu ooit nog post krijg ik van haar 30k. In euro's.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is 29.999. Ik stop nu met posten, omdat ik dit een kankermooi getal vind.
Dus ik post nu verder onder dit account.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is 29.999. Ik stop nu met posten, omdat ik dit een kankermooi getal vind.
tof verhaal manquote:
wat ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zal ik je ook even vertellen dat ik de 25k aan scrobbles heb gehaald? Voor de tweede keer?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
Ik wil graag bedanken;NoelGallagher: Voor het mij hier brengen. Allure_: Lijkt me duidelijk. Chai & de rapist: Die wilde allebei bedankt worden. Bragi: Als ik 'm niet bedank, gaat 'ie klagen. Reetveter: Rest.
Ik. Kwam. Zojuist.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor WillFerrell. Omdat hij homo is en naar Frans Duijts en Miley Circus luistert.
Maar in UT was je een stuk minder.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Allure_ het volgende:
Bragi, herinner je je nog toen wij zo shinede met die online spelletjes [ afbeelding ]? Een dreamteam, net als Bonny & Clyde, Sjonnie & Anita en Barbie & Ken.
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neuh, ik wil niet samen met jou in een post.
Jij bent oock tof!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
Oh broekpaling moet ik ook bedanken, omdat 'ie tof is.
Why don't you do right, like some other men do? Get out of here, and get me some money too.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik. Kwam. Zojuist.
Jij komt op mijn grafschrift WD.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, en nu reset ik'm mooi niet met Fransie en Rinusie.
Never.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Why don't you do right, like some other men do? Get out of here, and get me some money too.
dankjequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
Ik wil graag bedanken;NoelGallagher: Voor het mij hier brengen. Allure_: Lijkt me duidelijk. Chai & de rapist: Die wilde allebei bedankt worden. Bragi: Als ik 'm niet bedank, gaat 'ie klagen. Reetveter: Rest.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
En ik danquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
fappen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
gaan jullie vanavond nog wat doen, lamzakken?
Eerst thuis wat comateuze dingen doen, dan even mijn broertje ophalen en dan door naar't café. Et toi, mon NG.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
uitquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Zo naar A'foort, even terrasje pakken en potje poolen. Daarna even naar de shop en daarna zie ik het welquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eerst thuis wat comateuze dingen doen, dan even mijn broertje ophalen en dan door naar't café. Et toi, mon NG.
Strak plan dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo naar A'foort, even terrasje pakken en potje poolen. Daarna even naar de shop en daarna zie ik het wel
Aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef NoelGallagher het volgende:
welke donortent was je ook alweer geweestquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:27 schreef WillFerrell het volgende:
Óf Microsoft heeft wat aan de audio setup van Windows 7 gedaan óf er zat wiet in me döners.
Die vent keek me vorige week ook al zo smerig aan of ie me iets had geflikt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef gers het volgende:
[..]
welke donortent was je ook alweer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |