Je mag hem hebben.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat verleid je mijn Indo boi naar de Dark Side. ?!?
Graagquote:
Ik heb een vriendin en dat hou ik zo. Veel duidelijker kan ik het niet maken. Dat ik aardig tegen iemand doe maakt voor de rest niet zo veel uit lijkt mij.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar ben je niet duidelijk genoeg tegen d'r dan.
Mijn vriendin is 25% Indonesischquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een keer een indo, of een half indo. Staat nog op mijn to do lijstje.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een keer een indo, of een half indo. Staat nog op mijn to do lijstje.
He, kut. Sorry wd, maar ik kan niet boos zijn op reetveter als ie zo doetquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en dat hou ik zo. Veel duidelijker kan ik het niet maken. Dat ik aardig tegen iemand doe maakt voor de rest niet zo veel uit lijkt mij.
Maakt mij niks uit hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He, kut. Sorry wd, maar ik kan niet boos zijn op reetveter als ie zo doet.
Een paar maar die zijn allemaal verneukt en wazigquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, leuk! Hebben jullie ook nog picca's gemaakt? En nog belangrijker, wie heeft het meeste gescoord?
Nu moet ik huilen, dank je.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bij deze reactie kwam ineens dit nummer tevoorschijn:
Ik heb een half indo in mijn klas kwam ik laatst achter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ja, bij sommigen zie je helemaal niet dat ze indo background hebben. Die zijn dan ook meer Nederlands, maar toch hebben ze iets extra'squote:Op zaterdag 17 april 2010 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een half indo in mijn klas kwam ik laatst achter.
Wil je een kusje van me? Die werken heel helend.quote:
Hehe, wat een playersquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een paar maar die zijn allemaal verneukt en wazig. Alleen de eerste avond zat er nog een hosselstemming in
![]()
. Ik weet niet precies maar volgens mij had iedereen 1x geregeld. Alleen Otis mocht niet regelen door zijn vriendin
Hij had wel een meisje helemaal gek gemaakt. En toen zei dat meisje op het eind "ik ga weg, ga je mee?" En toen zei hij "nee"
![]()
Hartenbreker dat het is.
Hey! Gezellig, jij bent er ook weerquote:
Ja.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil je een kusje van me? Die werken heel helend.
Bitchboi.quote:
Deze is niet bepaald 'quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, bij sommigen zie je helemaal niet dat ze indo background hebben. Die zijn dan ook meer Nederlands, maar toch hebben ze iets extra's.
[..]
Wil je een kusje van me? Die werken heel helend.
[..]
Hehe, wat een players. Foto mogen altijd naar mijn inbox natuurlijk!
[..]
Hey! Gezellig, jij bent er ook weer. Kan jij niet even regelen dat Seagal terug komt
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |