In Tilburg was er toch een snackbar die Lucky Hill heete. En wij dus altijd "ZULLEN WE NAAR DE JUICY HILL ?!? "quote:
Nee sorry ik lees niet al je topics.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iedereen weet toch al dat ik Lars heet (van dat topic van dat kaartje)
Als ze willen kunnen ze zo mijn Hyves zoeken ja
Ik volg veel, maar dat heb ik gemist hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Iedereen weet toch al dat ik Lars heet (van dat topic van dat kaartje)
Als ze willen kunnen ze zo mijn Hyves zoeken ja
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In Tilburg was er toch een snackbar die Lucky Hill heete. En wij dus altijd "ZULLEN WE NAAR DE JUICY HILL ?!? "
Waarom laat je zo'n hottie als wd lopen?quote:
Stoer topic zeg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Was anders een goed topic hoor
Meisjes die een relatie willen terwijl je alleen wil neuken!
Waar komt dat nou ineens vandaan danquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Vertel eens over carnaval.
[..]
Waarom laat je zo'n hottie als wd lopen?
Answer the questionquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan dan?
Waarom geef je niet gewoon antwoord?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar komt dat nou ineens vandaan dan?
Ik ben dan ook een loser.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Answer the question. Je doet net of je uitvinder van monogamie bent, met je vriendin
. Op jouw leeftijd hebben alleen losers een relatie. Seks gewoon lekker met wd, dat zal je goed doen!
Was wel funtime jaquote:
Ah, leukquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Was wel funtime jaWel grappig want Skylarks accent was erger dan ik dacht
En Otis is een beef zoeker.
Maar we waren wel fucked up toen we weer naar huis gingen
Wat verleid je mijn Indo boi naar de Dark Side. ?!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |