quote:
Zijn acc is geshredderd. Maar hij heeft wel een paar keer gezegd dat hij wel weer een account wilt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Hey! Gezellig, jij bent er ook weer. Kan jij niet even regelen dat Seagal terug komt
?
watquote:
haha ik was naar xzibit omdat het maar 10E kostte. veel negersquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:15 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat ik maar naar een optreden ga tussen al die relnegerts.
Haha kijk Chelsea fag.quote:
In Raalte heb je der wel wat rondlopen. I can set you up with my cousinquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha ik was naar xzibit omdat het maar 10E kostte. veel negers.
Dus?quote:
Ja als ik ga ga ik gratis want het is mijn neefje. Zulks een open mic avond ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha ik was naar xzibit omdat het maar 10E kostte. veel negers.
Hahaha.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, ik support een Nederlandse ploeg want ik kom uit Nederland.
Volgens mij is mijn accu ook kapot. Maar dan kan je laptop niet meer aan tochquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zijn acc is geshredderd. Maar hij heeft wel een paar keer gezegd dat hij wel weer een account wilt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergelijk mezelf graag met haar.
Ik keek laatst in mijn trofeeën kast en toen zag ik tussen de tennis/voetbal/tafeltennis bekers ook een schaakbeker.quote:
Ieuw.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef reetveter het volgende:
Mensen vergelijken mij altijd met Suarez
Acc=accountquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn accu ook kapot. Maar dan kan je laptop niet meer aan toch? Nouja, dan zal het wel iets anders zijn
.
quote:Harde kern Feyenoord eist dat Rotterdammers verliezen bij Twente
De spelers van Feyenoord zitten in een ongemakkelijke spagaat. In de strijd om de vierde plek willen de Rotterdammers graag winnen van FC Twente, maar de harde kern van de club is het daar duidelijk niet mee eens. Ongeveer 200 supporters maakten zaterdag bij de training duidelijk dat Feyenoord expres moet verliezen van de koploper van de Eredivisie.
Twente heeft momenteel één punt meer dan Ajax en kan bij een nederlaag tegen Feyenoord dus gepasseerd worden op de ranglijst. De harde kern van de Rotterdamse club wil echter niet dat Feyenoord de aartsrivaal op weg helpt naar de landstitel en liet volgens AD/Sportwereld tijdens de laatste training op niet verstane wijze weten dat Feyenoord in Enschede móét verliezen.
Waar er donderdag bij een protestmars voor de gedeelde bekerfinale nog een grimmige sfeer hing, daar was daar zaterdagmiddag volgens het dagblad geen sprake van. Kort na de training op Varkenoord vertrok de selectie van Mario Been al naar het oosten: Feyenoord overnacht in de buurt van Enschede. Been zelf zei vrijdag al met de situatie in de maag te zitten: “Ik heb nog nooit meegemaakt dat een deel van de supporters wil dat we verliezen.”
Ik zeg toch ook: "Dat doen alleen nerds"quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik keek laatst in mijn trofeeën kast en toen zag ik tussen de tennis/voetbal/tafeltennis bekers ook een schaakbeker.
Exclusive pics?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
http://itsmichabitch.hyves.nl/
Ik ben vrienden met haar.
Ik heb het voor je gevraagd op msn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, pijnlijk.
Zijn account kan niet verwijderd worden hoor.
Haha neeequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ey hoor deze. Ik had fifa gedownload maar mn videokaart is te slecht![]()
.
I know, accounts kunnen niet verwijderd worden. Ik was namelijk ook ooit geshredderdquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, pijnlijk.
Zijn account kan niet verwijderd worden hoor.
ja fo real.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha neee![]()
Mn videokaart is ook scare, maar toch draai ik 'm.
quequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn accu ook kapot. Maar dan kan je laptop niet meer aan toch? Nouja, dan zal het wel iets anders zijn
.
Zeg 'm dat ie naar yvonne moet mailen, die doet het wel.quote:
Wat krijg je dan, een error ofzo?quote:
Ik heb gewoon forum@fok.nl gezegd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg 'm dat ie naar yvonne moet mailen, die doet het wel.
Oki. Als ze een beetje normaal zijn laten ze 'm wel terug.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon forum@fok.nl gezegd.
Haha ik moest echt hardop lachen toen ik jou post las.quote:
Iedereen is terug, waarom hij dan niet. Als hij niet terug mag, mail ik nog.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oki. Als ze een beetje normaal zijn laten ze 'm wel terug.
Ik moest hardop lachen omdat het zo dom wasquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik moest echt hardop lachen toen ik jou post las.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha ik moest echt hardop lachen toen ik jou post las.
Ja gewoon zo eentje die zegt van "ey je videokaart is niet goed genoeg voor fifa".quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |