Ik was mijn eigen sokken en ik heb ze van te voren gewaarschuwd.quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah het is wel lachen, totdat je er achter komt dat alsnog iedereen je kan horen neuken en je nog je eigen sokken moet wassen ook.
Ik weet ook echt niet what the fuck me bezieldequote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wel balls dat je dat vraagt bij de 1e x dat je ze ontmoet.
ZOU JIJ NIET MET PASEN KOMEN NAAR ROTTERDAM!?quote:
Chuck_HORRIS?!quote:
Ik heb ze niet gewaarschuwd, volgens mij denken ze dat al dat spanken gewoon mishandeling isquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was mijn eigen sokken en ik heb ze van te voren gewaarschuwd.
Whehequote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]whehe, was maar een grapje
! Maar als er tegen die tijd een kamer vrij zou komen mag hij uiteraard komen hospiteren
!
Waar gaan jullie meestal allemaal heen?quote:Op zondag 18 april 2010 01:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Whehe. Maar als je een keer uit wil en je weet niemand moet je het laten weten want wij gaan meestal wel elke week
.
Chuck_homo.quote:
Spanken hoor je heul niet goed hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 01:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gewaarschuwd, volgens mij denken ze dat al dat spanken gewoon mishandeling is!
En ja ik was m'n eigen sokken ook, de rest van m'n garderobe ook overigens.
ja, mjah, dat was ik allang weer vergetenquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ZOU JIJ NIET MET PASEN KOMEN NAAR ROTTERDAM!?
WAAR WAS JE DAN?!
Lees je de kleine lettertjes goed?quote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet nodig. Je moet wel een jaarcontract tekenen.
Waarom ga je dan nog niet slapen?
Als ik nu zeg in de meivakantie weet je dat ook niet meer.quote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, mjah, dat was ik allang weer vergeten
Nou die gozer die je al gezien hebtquote:Op zondag 18 april 2010 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar gaan jullie meestal allemaal heen?En wie vallen er onder 'wij' in je verhaal
?
Wel een goede move om die lui te impressenquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet ook echt niet what the fuck me bezielde.. Ik zei dat ik schijnbaar altijd gênante dingen zei, dus toen zeiden zij van nou geef eens een voorbeeld
en ik kon niets anders bedenken dan dit
ik dacht van hmm dat is beter dan eerst beweren dat ik dat doe maar daarna niets kunnen noemen.. Toch
?
quote:
Oh, dan zet ik dat wel in m'n agenda ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik nu zeg in de meivakantie weet je dat ook niet meer.
Ja sinds gisterquote:
Je vergeet je agenda.quote:Op zondag 18 april 2010 01:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, dan zet ik dat wel in m'n agenda ofzo
Aah, fijn, fijnquote:Op zondag 18 april 2010 01:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja sinds gisterDe kwaliteitsusers stromen weer binnen.
Ik ookquote:Op zondag 18 april 2010 01:48 schreef reetveter het volgende:
Morgen 7u op YEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH
Waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, echt niet.
ik weet alleen niet of ik durf![]()
COME ONNNN, JE HAD IETS MET FUCKING HEROINJUNK MANquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, vind ik wel beetje eng enzo, hihi
Chris vond mij toen wel leuk in Rotterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, vind ik wel beetje eng enzo, hihi
HAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
COME ONNNN, JE HAD IETS MET FUCKING HEROINJUNK MAN
hahaquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
COME ONNNN, JE HAD IETS MET FUCKING HEROINJUNK MAN
Haha okay, nou binnenkort ga ik een keer mee, ben benieuwd! Vinden jullie dat niet irritant, een chick meequote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou die gozer die je al gezien hebt. Daar ga ik al zolang ik weet mee om. En nog 5 anderen. Maar die zijn ongeveer het zelfde
.
hedde gij chris gemeet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chris vond mij toen wel leuk in Rotterdam.
Dat vind ik het enige goede nummer van Bruce.quote:
Aaii baas.quote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Volgend jaar trouwens hoofdklasse me jonge
.
Zo'n chill nummer.quote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat vind ik het enige goede nummer van Bruce.
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hedde gij chris gemeet?
ChrisSpreek je hem nog weleens?
Ja.quote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef reetveter het volgende:
Wisten jullie al dat ik kankersexy was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |