COME ONNNN, JE HAD IETS MET FUCKING HEROINJUNK MANquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, vind ik wel beetje eng enzo, hihi
Chris vond mij toen wel leuk in Rotterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mja, vind ik wel beetje eng enzo, hihi
HAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
COME ONNNN, JE HAD IETS MET FUCKING HEROINJUNK MAN
hahaquote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha okay, nou binnenkort ga ik een keer mee, ben benieuwd! Vinden jullie dat niet irritant, een chick meequote:Op zondag 18 april 2010 01:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nou die gozer die je al gezien hebt. Daar ga ik al zolang ik weet mee om. En nog 5 anderen. Maar die zijn ongeveer het zelfde
.
hedde gij chris gemeet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Chris vond mij toen wel leuk in Rotterdam.
Dat vind ik het enige goede nummer van Bruce.quote:
Aaii baas.quote:Op zondag 18 april 2010 01:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Volgend jaar trouwens hoofdklasse me jonge
.
Zo'n chill nummer.quote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat vind ik het enige goede nummer van Bruce.
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hedde gij chris gemeet?
ChrisSpreek je hem nog weleens?
Ja.quote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef reetveter het volgende:
Wisten jullie al dat ik kankersexy was.
Ik liep vanavond dus in Amersfoort he, lopen d'r 2 chicks langs. Hoor ik ze nog zeggen dat ik lekker was. Ik kreeg spontaan een stijve door puur narcismequote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef reetveter het volgende:
Wisten jullie al dat ik kankersexy was.
Neuh, vriendin van een huisgenoot gaat vaak genoeg mee en die is me naarquote:Op zondag 18 april 2010 01:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha okay, nou binnenkort ga ik een keer mee, ben benieuwd! Vinden jullie dat niet irritant, een chick mee?
Lollerquote:Op zondag 18 april 2010 01:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet?Heel lang geleden alweer, ik ga in mei wat drinken met 'm, beter ga je dan mee!
quote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hey ik neem een vriend mee.quote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
LollerJa, is best. Moet je niet zeggen dat ik het ben
Hahahaquote:Op zondag 18 april 2010 01:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Neuh, vriendin van een huisgenoot gaat vaak genoeg mee en die is me naar. Nooo problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |