Of niet. We zullen zien.quote:Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Precies het weer wat nodig is om Twente kampioen te laten worden.
quote:Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Precies het weer wat nodig is om Ajax koploper te laten worden.
Wat, waarom?quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
Dat jochie op die foto, vind ik echt een Bragi type.
Die zijn allemaal weer terug naar Ajaxquote:Op zondag 18 april 2010 11:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Wel leuk trouwens dat er ineens overal Twentesupporters zijn. Was de afgelopen jaren met AZ ook zo, maar die zijn er nu weer steeds minder
True.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
30.000
Ik wil graag bedanken;NoelGallagher: Voor het mij hier brengen. Allure_: Lijkt me duidelijk. Chai & de rapist: Die wilde allebei bedankt worden. Bragi: Als ik 'm niet bedank, gaat 'ie klagen. Reetveter: Rest.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een keer een indo, of een half indo. Staat nog op mijn to do lijstje.
Dat is meer iets voor WFquote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi lijkt me echt zo'n type als die gast die bij DWDD over de iPad kwam praten.
Deze dus:
Helemaal enthousiast en fan van alles wat nieuw en digitaal is, af en toe een beetje latent, vindt zichzelf op momenten wel erg grappig.
Bragi juist niet. Iig niet over de iPad.quote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Bragi lijkt me echt zo'n type als die gast die bij DWDD over de iPad kwam praten.
Deze dus:
Helemaal enthousiast en fan van alles wat nieuw en digitaal is, af en toe een beetje latent, vindt zichzelf op momenten wel erg grappig.
True that, sister.quote:
Dude. Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 18 april 2010 11:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Kusje op je zonnende buik.quote:Op zondag 18 april 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
Goodmorning. Tijd om te gaan genieten van le soleil!
Wel, zo ben jij. Ik ken je door en door man.quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude. Nee, gewoon nee.
Behalve dat laatste dan. [ afbeelding ]
Nee, je zit er echt gigantisch naast.quote:Op zondag 18 april 2010 11:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel, zo ben jij. Ik ken je door en door man.
Ik vond het alleen leuk om te zeggen, want ik ga helemaal niet van de zon genieten. Maar een kusje van Bragindo sla ik nooit afquote:
Emimich-stijl.quote:Op zondag 18 april 2010 11:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik laat me niet in de war brengen door je leugens.
Bragindo.quote:Op zondag 18 april 2010 11:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond het alleen leuk om te zeggen, want ik ga helemaal niet van de zon genieten. Maar een kusje van Bragindo sla ik nooit af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |