Ja, als ze het geld niet hebben kunnen ze moeilijk een lening voor je aanvragen.quote:Op zondag 18 april 2010 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dan, dan moeten ze nu niet gaan janken
Veel plezier als je uit je moderne lesauto komt en alles denkt te kunnen redden in een Kever.quote:Op zondag 18 april 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik krijg mn rijbewijs ook van mn ouders.mn auto spaar ik nu al voor. Mijn eerste moet een VW kever cabrio zijn. Zwart.
daarna een gt390.
Alsof jij gelijk een Jaguar voor je deur hebt staan. Kneus.quote:Op zondag 18 april 2010 12:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Veel plezier als je uit je moderne lesauto komt en alles denkt te kunnen redden in een Kever.
Dat bedoel ik niet droefkut.quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij gelijk een Jaguar voor je deur hebt staan. Kneus.
Ik snap wel wat je bedoeld en wat ik probeer te zeggen is dat jij ook niet gelijk een wagen met 4x4 hebt staan en stuurbekrachtiging en automaat.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 13:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij gelijk een Jaguar voor je deur hebt staan. Kneus.
Automaatquote:Op zondag 18 april 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld en wat ik probeer te zeggen is dat jij ook niet gelijk een wagen met 4x4 hebt staan en stuurbekrachtiging en automaat.
Want dat is immers gelijk aan een Jag.quote:Op zondag 18 april 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld en wat ik probeer te zeggen is dat jij ook niet gelijk een wagen met 4x4 hebt staan en stuurbekrachtiging en automaat.
Nee, maar dat zeg ik dan ook nergens. En als ik een beetje goed zoek, heb je die gewoon met airco en desnoods laat ik dat er fijn inbouwen, dus wat is je punt nou?quote:Op zondag 18 april 2010 13:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want dat is immers gelijk aan een Jag.Nee, maar wel airco, alle elektrisch en een eigen bolide.
HAHAHAHA. Je bent wel grappig moet ik zeggen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik dan ook nergens. En als ik een beetje goed zoek, heb je die gewoon met airco en desnoods laat ik dat er fijn inbouwen, dus wat is je punt nou?
Automaatquote:
Jij niet, wat zonde.quote:Op zondag 18 april 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HAHAHAHA. Je bent wel grappig moet ik zeggen.!!!1
Verbouwde Kevers?quote:Op zondag 18 april 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
Tevens de kever die ik gezien had was elektrisch en geheel verbouwd, your arguments are invalid.
Nee, jij begint toch te muiken over succes in je kevertje dan. Ik denk ik leg even uit dat het wel kan. Maar goedn zo ver reikt jouw gedachte dus blijkbaar niet.quote:Op zondag 18 april 2010 13:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je wilt in een Kever airco hebben?!!!
Mijn ouders hebben geld zat. Enn omdat ik toen net als mn toetsen had, dus niet echt tijd voor een rijbewijs. Nu is het rustig en heb ik alleen nog examens, waar ik al voor heb moeten leren in mn laatste toetsweek.quote:Op zondag 18 april 2010 12:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, als ze het geld niet hebben kunnen ze moeilijk een lening voor je aanvragen.Maar je bent toch al iets van drie weken legal, dus hoezo kom je er nu pas mee aan? Ik had een halfjaar voor ik 18 werd al mijn eerste rijles geregeld.
Nee.quote:Op zondag 18 april 2010 13:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verbouwde Kevers?Zeker USA import.
Kan mij dat nou weer schelenquote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
AutomaatEcht vrouwen. Niets chiller dan schakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |