Haha Skylark is aan het fappen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn rechterarm is al 2 dagen lang op willekeurige momenten aan het trillen, zoals een spasme. Volgens mij valt hij er zometeen af.
Godverdetyfus wat vind ik jou een kutuser zeg. Een soort Broekpaling maar dan met kuttopics.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
hiahjsh is dit een bagger topic ahishaas
That's real fucking neato.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
Mijn rechterarm is al 2 dagen lang op willekeurige momenten aan het trillen, zoals een spasme. Volgens mij valt hij er zometeen af.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Godverdetyfus wat vind ik jou een kutuser zeg. Een soort Broekpaling maar dan met kuttopics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt een irritant ventje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:41 schreef AdvancedPower het volgende:
hiahjsh is dit een bagger topic ahishaas
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Leuk zeg, zo'n plaatje. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Eerlijk, je bent echt een tyfus. 2 muppets voor deze user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Oké.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent echt een irritant ventje.
Wat een kutzin maar ik kan het niet verergeren doordat ik de ogen van admins in m'n rug voel prikken.
Wow, bedankt zeg! Die heb ik altijd al willen hebben!quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerlijk, je bent echt een tyfus. 2 muppets voor deze user.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
hoezo isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:47 schreef Lakitu het volgende:
Jij hebt geeneens eigen materiaal jonghe
Jammer, volgend seizoen beter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha, jongens, Skylark is voor PSV! Je weet wel, die club die als gedoodverfde titelfavoriet alles in een paar wedstrijden tijd heeft verneukt! Haha!
Haha, beter zegt-ie! Terwijl hij ook wel doorheeft dat Dszsudzak volgend jaar bij een Spaanse middenmoter balt en Afellay óf vertrekt, óf volgend jaar gratis de deur uitloopt! Hahaquote:
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, beter zegt-ie! Terwijl hij ook wel doorheeft dat Dszsudzak volgend jaar bij een Spaanse middenmoter balt en Afellay óf vertrekt, óf volgend jaar gratis de deur uitloopt! Haha.
Schatje.quote:
Gelukkig kunnen ze Aissati terugkrijgen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, beter zegt-ie! Terwijl hij ook wel doorheeft dat Dszsudzak volgend jaar bij een Spaanse middenmoter balt en Afellay óf vertrekt, óf volgend jaar gratis de deur uitloopt! Haha.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze Aissati terugkrijgen.
Mensen die morgen geen voetbal gaan kijkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:59 schreef Broekpaling het volgende:
Vandaag 15 en morgen 17 graden. Boh, zometeen eindelijk de hardtop er weer af halen.
Mag blij zijn als ze hem daar nog willen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Afellay valt trouwens wel flink door de mand zeg dit seizoen. Die komt niet verder dan HSV ofzo.
Affelay is gewoon een faalhaas 1e klas. Ik snap niet waar mensen het vandaan halen dat het één van de beste spelers van de eredivisie is. Die gast komt niet verder dan een subtopper in het buitenland idd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Afellay valt trouwens wel flink door de mand zeg dit seizoen. Die komt niet verder dan HSV ofzo.
Met of zonder poeder in de neus?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso moeten we de hele aanval verkopen. Van mij mogen Koevermans, Toivonen én Amrabat weg. Tijd voor wat talent uit Brazilië.
Dat is niet veel.quote:PSV gaat op zoek naar een nieuwe tenuesponsor om meer geld in het laatje te krijgen. De huidige sponsor, Philips, is bereid afstand te doen van het shirt.
Philips maakt jaarlijks tussen de vier en maximaal zeven euro over aan de Eindhovense club.
Kunnen ze een McChicken van kopen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, voor een provincieclubje als PSV is het best een aardig bedrag hoor.
Ja, dat is vast goed voor het Nederlands voetbal.quote:
Een menu zelfs, met frietsaus. Als ze goed presteren en het maximale bedrag binnenhalen dan hè.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kunnen ze een McChicken van kopen.
Inderdaad, weer meer plek voor andere kwaliteits eerste divisie clubs.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat is vast goed voor het Nederlands voetbal.
Ik gheef gheen fok om het Nederlandse voetbal.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat is vast goed voor het Nederlands voetbal.
Dus jij kijkt van de zomer geen Nederland - Japan met een pils in je hand.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik gheef gheen fok om het Nederlandse voetbal.
Wat een vreemde conclusie trek jij uit die post.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus jij kijkt van de zomer geen Nederland - Japan met een pils in je hand.
De Graafschapquote:Op zaterdag 17 april 2010 13:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Inderdaad, weer meer plek voor andere kwaliteits eerste divisie clubs.
Je vader?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Christus, was een lekker weer. En wie zat er vanmorgen om 9 uur met z'n brakke kop in het zwembad en maakte daarna een heerlijke boswandeling.
Gaat zijn vader 's ochtends al naar het Amsterdamse Bos?quote:
OMG! ALLURE!quote:
Houd je bek joh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaat zijn vader 's ochtends al naar het Amsterdamse Bos?
My penis. 'Cause you're back.quote:
Opkankeren NG, normaal doen of wyberenquote:
Note jezelf anders even.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Opkankeren NG, normaal doen of wyberen
Doe jij 's normaal, klaphark.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ha, heeft de vrouw de riem strak aangetrokken thuis, dat je hier de agent moet spelen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jouw "betrouwbare" bronnen zijn niet betrouwbaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, terug. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het hier super lame is.
Thought so.quote:
Ben jij hier ook weer 24/7 dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jouw "betrouwbare" bronnen zijn niet betrouwbaar.
True. Tenzij je van voetbal houdt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, terug. Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat het hier super lame is.
Ik ben er altijd en overal.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij hier ook weer 24/7 dan?
Ik mis trouwens ook nog een user, die de SC veraangenaamde.
Joehoe, hier ben ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Ah, dan is er tenminste nog enige inhoudelijke inbrengquote:
Volgend seizoen wil ik best weer over voetbal praten.quote:
Eyo!quote:Halfbloedjes aantrekkelijker en succesvoller
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
oijoijoi, straks ook nog werken van 3 tot 6Even een lekkere preek incasseren voor het mollen van een glazen wand
POST ZE! NU!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Sommige jongens sturen echt retarded smsjes.
php is er nog gewoon hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gooi het in de groepquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Sommige jongens sturen echt retarded smsjes.
Neh.quote:
De geile bokquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh.
Nouja, smsje van een of andere scharrel van eeuwen geleden. Doet ie net of ie me niet meer kent. Puh-lease.
'Hmm All_, wie is dit? All_ als in lekkerste All die ik ooit ontmoet heb?'
.
En dan zijn we Twente voorbijquote:
Of hij kent je echt niet meer. Arme All. Zo inwisselbaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh.
Nouja, smsje van een of andere scharrel van eeuwen geleden. Doet ie net of ie me niet meer kent. Puh-lease.
'Hmm All_, wie is dit? All_ als in lekkerste All die ik ooit ontmoet heb?'
.
Wat een goedkoop kankernummerquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:17 schreef Allure_ het volgende:
YOU'RE A JERK OP TMF.
Ik zeg je dit wordt een hype.
Hi schatje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
Hee Lulu.![]()
Jongens, ben boodschappen doen. 3kg aardappelen. De groetjes.
Oja, en ik heb deze in m'n hoofd:
En dat ook.quote:
Douglas?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat ook.Wel jammer dat ik morgenavond Douglas niet zie staan in de kelder met zijn pruimkop dan.
Deze boodschappen zijn ouders-ondersteunend, niet voor mezelf dus. Goede zoon ben ik tochquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hi schatje.
Doe meteen even boodschappen voor mij, wil je?
Ik heb een geniaal gerecht bedacht voor vanavond.
Jawel, het was gewoon een verkapte bootytext.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of hij kent je echt niet meer. Arme All. Zo inwisselbaar.
Ja, maar jerken an sich is wel een 2010 hype.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een goedkoop kankernummer
Waarom zenden ze dit überhaupt uit
Iets van aardappeltjes in de oven met verse rozemarijn, knoflook en zeezoutquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze boodschappen zijn ouders-ondersteunend, niet voor mezelf dus. Goede zoon ben ik toch. En wat ga je maken?
Hoezo ben jij het weekend trouwens thuis? Oja, ik zat gisteren in de trein en zo'n chick van 28 ofzo tegenover me begon tegen me te praten, ze kwam uit Breda dus ik dacht meteen aan jou
. Maar ze had een buitenlands accent dus dat kon niet.
In plaats van te kankeren kun je ook de tv uitzetten, en lekker naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
En wat is dit nu weerHeeft TMF vandaag het thema vout?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IM ONLY GOING TO BREAK BREAK YOUR HEART
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
I'm only gonna BREAK BREAK BREAK your heeeaaaaart.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
I'm only gonna break break, yeah break break ya heart.
Wat een koelienummert zeg.
Nee hoor, ik kan mij ook gewoon afvragen waarom ze ineens al die rotzooi uitzenden. Daarnaast kom ik net van buiten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In plaats van te kankeren kun je ook de tv uitzetten, en lekker naar buiten gaan.
Kip Tandoori is overal lekker bijquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets van aardappeltjes in de oven met verse rozemarijn, knoflook en zeezout. En iets van kip erbij, dat moet ik nog bedenken
. Welke thuis bedoel je?
Wat lief dat je aan me dacht. Ook al ben ik nog lang geen 28.
Ik heb nog wel van die kip tandori kruiden, ja. Goed idee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kip Tandoori is overal lekker bij. Simpel, gewoon zo'n kruidenzakje kopen, olijfolie erbij, kip in blokjes in een schaal, wat roeren en 15 mins laten intrekken. En zó lekker
.
Ze leek een beetje op je. En ze ging richting Eindje.
Maar ik ben weg!
[ afbeelding ]
Ligt eraan, hè.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:35 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet hoe de inhoud er uit ziet van een brief naar de examencommissie?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:35 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet hoe de inhoud er uit ziet van een brief naar de examencommissie?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
What the fuck, die tweedequote:
Ik moest bij je brief-vraag denken aan die trekhaak-vraag.quote:
Hoe kun jij je nou nog zo'n vraag herinnerenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moest bij je brief-vraag denken aan die trekhaak-vraag.
Je vraagt iets alsof het antwoord erop zo vanzelfsprekend/eenduidig is.
Omdat het een van mijn betere grappen was.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kun jij je nou nog zo'n vraag herinneren?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat het een van mijn betere grappen was.
Ik moet altijd meteen het desbetreffende topic doorlezen als je weer een oldie post.quote:
WHAT?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh. Hoe is het afgelopen met bp en z'n toompje?Heb je 'm nog hard uitgelachen?
En gaan schone kleren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
SCHIPHOL - Het luchtruim boven Nederland blijft nog tot zeker zaterdagavond 20.00 uur gesloten.
Tering, wat afschuwelijk lijkt het me om zoiets mee te maken. Ik vond de 6 uur vertraging die we op Ibiza hadden al een hell.
Daar zit je dan op Schiphol, sinds donderdag met een veldbed, geen privacy, en amper douches.
quote:Crematie Sugar Lee Hooper geeft meer last dan verwacht...
Jij neemt geen kleren mee op reis?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En gaan schone kleren.
Straks kunnen die werkweken bij ons op school ook niet doorgaanEr komt nog steeds As uit die vulkaan en ze waren van plan donderdag te vertrekken.
Dan zijn we van ijsland afquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:03 schreef Broekpaling het volgende:
Toch ben ik wel rete benieuwd naar hoe het zal zijn als die andere vulkaan nu zou klappen en weet ik veel hoeveel meer as de lucht in pompt.
Ehm nee. Sla de nieuwsberichten er maar op na. De 1500 passagiers achter de douane kunnen niet bij hun bagage komen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij neemt geen kleren mee op reis?![]()
De enige die daar echt last van hebben zijn mensen die op kort zakelijk bezoek waren.
Chilling!quote:
En vaak ook niet bij hun geld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee. Sla de nieuwsberichten er maar op na. De 1500 passagiers achter de douane kunnen niet bij hun bagage komen.
Boh, zuuuuuur.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee. Sla de nieuwsberichten er maar op na. De 1500 passagiers achter de douane kunnen niet bij hun bagage komen.
Ja, ik zat me al af te vragen of die nou wel konden vliegen. Die hebben natuurlijk een hele andere aandrijving, net als dat er tussen verschillende types vliegtuigen ook allerlei verschillen zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
Wel veel helikopters komen nu overvliegen trouwens richting Schiphol.
Natuurlijk kan dat, de as zit boven de 6KM. Kleine vliegtuigen zouden eigenlijk nu wel kunnen vliegen. Propellorvliegtuigen ook wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik zat me al af te vragen of die nou wel konden vliegen. Die hebben natuurlijk een hele andere aandrijving, net als dat er tussen verschillende types vliegtuigen ook allerlei verschillen zitten.
Hier heb ik trouwens echt al dagen geen heli of iets dergelijks meer gezien.
Geil. Helaas heb ik nog geen auto,quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Chilling!
Vandaag of morgen softtop op de auto zetten en stoer doen met de kap naar beneden.
Een deel van het as daalt ook weer neer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, de as zit boven de 6KM. Kleine vliegtuigen zouden eigenlijk nu wel kunnen vliegen. Propellorvliegtuigen ook wel.
Inderdaad. Rijke mensen met privévliegtuigen vliegen ook gewoon nog.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, de as zit boven de 6KM. Kleine vliegtuigen zouden eigenlijk nu wel kunnen vliegen. Propellorvliegtuigen ook wel.
Dat deel is te klein om schade aan te richten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een deel van het as daalt ook weer neer.
Neger! Neem rijlessen en doe stoer in de auto van pa.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geil. Helaas heb ik nog geen auto,of rijbewijs.
Ik ga echt niet in de auto van paps rijden. Als ik dat ding in de kreukels rijd kan ik gaan betalen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neger! Neem rijlessen en doe stoer in de auto van pa.
Dat het op je 17e al kan is toch pas vanaf september?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En in september word ik sowieso 18.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het op je 17e al kan is toch pas vanaf september?
Zou 1 januari al zijn maar het is uitgesteld dus ik denk op zijn vroegst 2011.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het op je 17e al kan is toch pas vanaf september?
Ik wil ook een auto, paar gasten hadden laatst een aggregaat + dikke speakers meegenomen in hun auto en naast de school aangeslotenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is de verwachting maar men wil geen risico's nemen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat deel is te klein om schade aan te richten.
En als ik het nieuws moet geloven veranderd het vliegtuig zometeen in een grafkist.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:16 schreef Japsnars het volgende:
Lufthansa heeft nog een kist in de lucht.
Zanger Waylon vloog wel gewoon. (quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is de verwachting maar men wil geen risico's nemen.
Waarp[ Fok dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zanger Waylon vloog wel gewoon. (gelezen op fok)
En daar wil jij een auto voor?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil ook een auto, paar gasten hadden laatst een aggregaat + dikke speakers meegenomen in hun auto en naast de school aangesloten![]()
Tuurlijk nietquote:
Mijn buurjongen deed dat ook altijd, speakers in zijn auto heel hard aanzetten.quote:
Dat is iets anders dan wat ik zei, maar oke.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn buurjongen deed dat ook altijd, speakers in zijn auto heel hard aanzetten.
Hij hield van hardcore
quote:BreakingNews: Lufthansa cancels all flights until 6 p.m. GMT (2 p.m. ET) due to volcanic ash, no Lufthansa plane is flying anywhere in the world
Ja maar er zou dus helemaal geen Lufthansa vliegen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat vreemd, maar hij vliegt wel heel laag. misschien is die onder de 6 km gebleven?
Dat doet jordy hem niet na.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:56 schreef Japsnars het volgende:
Jordy is trouwens bezig met zijn VMBO-examens
work itquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
Alhoewel, ik zou het best wel cool vinden om 2 gigantische speakers + aggregaat voor mijn MBO neer te zetten, en dan Daft Punk te gaan blasten ofzo.
Was het leuk?quote:
Dat ging over bp, niet over jou, Bp.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet altijd meteen het desbetreffende topic doorlezen als je weer een oldie post.
Dus:
[..]
WHAT?!
Volgens mij is hij nog hier Jasper.quote:
Ik merk het.quote:
quote:Kandidaat Piratenpartij trekt zich terug na incident
Tijdens de conferentie van de Pirate Parties International te Brussel is Wilfred Raterink, student journalistiek, belaagd door Reinier Bakels, voorgenomen kandidaat Tweede Kamerlid voor de Piratenpartij Nederland. Naar aanleiding van dit incident heeft dhr. Bakels zich terug getrokken van de kieslijst van de Piratenpartij. De Piratenpartij betreurt dit voorval ten zeerste en zal met deze omstandigheden in ogenschouw genomen haar kieslijst aanpassen.
Er wordt nog uitgezocht wat er zich precies heeft voorgevallen. Voorzitter Thijs Markus geeft aan dat de Piratenpartij alle vormen van fysiek geweld sterk afkeurt. "Piraten moeten immers ook met de tijd meegaan," aldus Markus.
Ik voel me altijd een beetje extra goed als ik door het dorp rijd. Een paar gasten waarmee ik in de basisschool zat hadden altijd de grootste bek etc en die lopen nu in die plastic nike jasjes, petje etc en spenderen 8 uur per dag hangend rond bushokjes op hun puch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
Alhoewel, ik zou het best wel cool vinden om 2 gigantische speakers + aggregaat voor mijn MBO neer te zetten, en dan Daft Punk te gaan blasten ofzo.
Ik ken dat gevoel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje extra goed als ik door het dorp rijd. Een paar gasten waarmee ik in de basisschool zat hadden altijd de grootste bek etc en die lopen nu in die plastic nike jasjes, petje etc en spenderen 8 uur per dag hangend rond bushokjes op hun puch.
die zit dr schoenen aan te trekkenquote:
Post eens onder je eigen naam, fagquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die zit dr schoenen aan te trekken
de verleiding tubgirl hier te plaatsen is groot
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die zit dr schoenen aan te trekken
de verleiding tubgirl hier te plaatsen is groot
inloggen, uitloggen, zoveel werkquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post eens onder je eigen naam, fag
[ afbeelding ]
Muil houden.quote:
ze staat toch std ingelogd, aardbeiquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat ze d'r pass niet meer zou weggeven aan Jan en alleman.
Auto-login?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat ze d'r pass niet meer zou weggeven aan Jan en alleman.
Geloof ik niet in.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
Dit wordt gewoon de zesde keer deze week al dat ik döner ga eten.
Heul nietquote:
Ik geloof het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan hem. Dat vindt hij erg lekker.
Tot de volgende keer schatjuh.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
Deze post is een ode aan Devvie. Mijn klant.
Ik zie hem een paar keer per week langskomen, en dan verkoop ik mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan hem. Dat vindt hij erg lekker.
Tot de volgende keer schatjuh.
Baby darling doll face honey
NE SWARTEUNquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
ZE LIET EEN BH ZIEN OP DE TINYCAM!![]()
![]()
Echt niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
ZE LIET EEN BH ZIEN OP DE TINYCAM!![]()
![]()
Die wind maakt het wel lekker koud.quote:
Bring it!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die wind maakt het wel lekker koud.![]()
Zul je net zien dat het met 35 graden, windstil is.
* Brengt.quote:
... 35 windstille graden.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
WIJ HEBBEN DE NAAKTE RUG VAN CRACK GEZIEN TERWIJL ZE HAAR BH OPNIEUW AANDEED.
BOH! EN OF!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
Vandaag en morgen is het echt heilig weerquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een korte broek en een shirt aan en ik zie hier allemaal mensen met winterjassen voorbij scharrelen:')
IK KWAM PARTYBUCKETS.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
EN IK WAS ERBIJ!!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
Oeh misschien dan naar het strand.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vandaag en morgen is het echt heilig weer
Veni, Vidi, Veniquote:
BOEIEND CRACK WAS POEDELNAAKT!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die geen richting aangeven in het verkeer, moeten dood.
Evenals mensen zonder licht.
Dat moet mij interesseren?quote:
Jij nu ook bijna een ongeluk?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, dít trekt bezoekers:quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben toch geen bi?quote:
Nee, maar gewoon: slome duikelaars in het verkeer die last-minute beslissen dat ze van richting veranderen.quote:
Ik heb anders nog niets van jou gezien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben toch geen bi?
![]()
Kijk het was anders geweest als een van de mannelijke users uit de kleren ging.
Mannelijk schoon![]()
O ja,quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben terug, dat moet je interesseren.
Dat trekt volle zalen, ja.quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niets van jou gezien.
Dan krijg je ook niets.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt.
Gelukkig ben ik niet de enige.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb anders nog niets van jou gezien.
Dramaqueen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:52 schreef Bragi het volgende:
JONGENS, HET IS BIJNA ZO VER!!!!!1 DE LAPO IS IN ZICHT!!!
/EINDE MEDEDELING
Ik vraag ook niets.quote:
Ja, met jou ook?quote:
quote:
Want?quote:
HUSH HUSH NOW!quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dan is het maar goed dat ik het niet deed.
Ik deed alleen maar een suggestie.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |