quote:Kandidaat Piratenpartij trekt zich terug na incident
Tijdens de conferentie van de Pirate Parties International te Brussel is Wilfred Raterink, student journalistiek, belaagd door Reinier Bakels, voorgenomen kandidaat Tweede Kamerlid voor de Piratenpartij Nederland. Naar aanleiding van dit incident heeft dhr. Bakels zich terug getrokken van de kieslijst van de Piratenpartij. De Piratenpartij betreurt dit voorval ten zeerste en zal met deze omstandigheden in ogenschouw genomen haar kieslijst aanpassen.
Er wordt nog uitgezocht wat er zich precies heeft voorgevallen. Voorzitter Thijs Markus geeft aan dat de Piratenpartij alle vormen van fysiek geweld sterk afkeurt. "Piraten moeten immers ook met de tijd meegaan," aldus Markus.
Ik voel me altijd een beetje extra goed als ik door het dorp rijd. Een paar gasten waarmee ik in de basisschool zat hadden altijd de grootste bek etc en die lopen nu in die plastic nike jasjes, petje etc en spenderen 8 uur per dag hangend rond bushokjes op hun puch.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
Alhoewel, ik zou het best wel cool vinden om 2 gigantische speakers + aggregaat voor mijn MBO neer te zetten, en dan Daft Punk te gaan blasten ofzo.
Ik ken dat gevoel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje extra goed als ik door het dorp rijd. Een paar gasten waarmee ik in de basisschool zat hadden altijd de grootste bek etc en die lopen nu in die plastic nike jasjes, petje etc en spenderen 8 uur per dag hangend rond bushokjes op hun puch.
die zit dr schoenen aan te trekkenquote:
Post eens onder je eigen naam, fagquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die zit dr schoenen aan te trekken
de verleiding tubgirl hier te plaatsen is groot
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die zit dr schoenen aan te trekken
de verleiding tubgirl hier te plaatsen is groot
inloggen, uitloggen, zoveel werkquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post eens onder je eigen naam, fag
[ afbeelding ]
Muil houden.quote:
ze staat toch std ingelogd, aardbeiquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat ze d'r pass niet meer zou weggeven aan Jan en alleman.
Auto-login?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dacht dat ze d'r pass niet meer zou weggeven aan Jan en alleman.
Geloof ik niet in.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
Dit wordt gewoon de zesde keer deze week al dat ik döner ga eten.
Heul nietquote:
Ik geloof het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan hem. Dat vindt hij erg lekker.
Tot de volgende keer schatjuh.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:23 schreef Mozy het volgende:
Deze post is een ode aan Devvie. Mijn klant.
Ik zie hem een paar keer per week langskomen, en dan verkoop ik mijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. aan hem. Dat vindt hij erg lekker.
Tot de volgende keer schatjuh.
Baby darling doll face honey
NE SWARTEUNquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.
ZE LIET EEN BH ZIEN OP DE TINYCAM!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |