Dat deel is te klein om schade aan te richten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een deel van het as daalt ook weer neer.
Neger! Neem rijlessen en doe stoer in de auto van pa.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geil. Helaas heb ik nog geen auto,of rijbewijs.
Ik ga echt niet in de auto van paps rijden. Als ik dat ding in de kreukels rijd kan ik gaan betalen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neger! Neem rijlessen en doe stoer in de auto van pa.
Dat het op je 17e al kan is toch pas vanaf september?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En in september word ik sowieso 18.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het op je 17e al kan is toch pas vanaf september?
Zou 1 januari al zijn maar het is uitgesteld dus ik denk op zijn vroegst 2011.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat het op je 17e al kan is toch pas vanaf september?
Ik wil ook een auto, paar gasten hadden laatst een aggregaat + dikke speakers meegenomen in hun auto en naast de school aangeslotenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is de verwachting maar men wil geen risico's nemen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat deel is te klein om schade aan te richten.
En als ik het nieuws moet geloven veranderd het vliegtuig zometeen in een grafkist.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:16 schreef Japsnars het volgende:
Lufthansa heeft nog een kist in de lucht.
Zanger Waylon vloog wel gewoon. (quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is de verwachting maar men wil geen risico's nemen.
Waarp[ Fok dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Zanger Waylon vloog wel gewoon. (gelezen op fok)
En daar wil jij een auto voor?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil ook een auto, paar gasten hadden laatst een aggregaat + dikke speakers meegenomen in hun auto en naast de school aangesloten![]()
Tuurlijk nietquote:
Mijn buurjongen deed dat ook altijd, speakers in zijn auto heel hard aanzetten.quote:
Dat is iets anders dan wat ik zei, maar oke.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn buurjongen deed dat ook altijd, speakers in zijn auto heel hard aanzetten.
Hij hield van hardcore
quote:BreakingNews: Lufthansa cancels all flights until 6 p.m. GMT (2 p.m. ET) due to volcanic ash, no Lufthansa plane is flying anywhere in the world
Ja maar er zou dus helemaal geen Lufthansa vliegen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat vreemd, maar hij vliegt wel heel laag. misschien is die onder de 6 km gebleven?
Dat doet jordy hem niet na.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:56 schreef Japsnars het volgende:
Jordy is trouwens bezig met zijn VMBO-examens
work itquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
Alhoewel, ik zou het best wel cool vinden om 2 gigantische speakers + aggregaat voor mijn MBO neer te zetten, en dan Daft Punk te gaan blasten ofzo.
Was het leuk?quote:
Dat ging over bp, niet over jou, Bp.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet altijd meteen het desbetreffende topic doorlezen als je weer een oldie post.
Dus:
[..]
WHAT?!
Volgens mij is hij nog hier Jasper.quote:
Ik merk het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |