En dan zijn we Twente voorbijquote:
Of hij kent je echt niet meer. Arme All. Zo inwisselbaar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neh.
Nouja, smsje van een of andere scharrel van eeuwen geleden. Doet ie net of ie me niet meer kent. Puh-lease.
'Hmm All_, wie is dit? All_ als in lekkerste All die ik ooit ontmoet heb?'
.
Wat een goedkoop kankernummerquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:17 schreef Allure_ het volgende:
YOU'RE A JERK OP TMF.
Ik zeg je dit wordt een hype.
Hi schatje.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
Hee Lulu.![]()
Jongens, ben boodschappen doen. 3kg aardappelen. De groetjes.
Oja, en ik heb deze in m'n hoofd:
En dat ook.quote:
Douglas?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat ook.Wel jammer dat ik morgenavond Douglas niet zie staan in de kelder met zijn pruimkop dan.
Deze boodschappen zijn ouders-ondersteunend, niet voor mezelf dus. Goede zoon ben ik tochquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hi schatje.
Doe meteen even boodschappen voor mij, wil je?
Ik heb een geniaal gerecht bedacht voor vanavond.
Jawel, het was gewoon een verkapte bootytext.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of hij kent je echt niet meer. Arme All. Zo inwisselbaar.
Ja, maar jerken an sich is wel een 2010 hype.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat een goedkoop kankernummer
Waarom zenden ze dit überhaupt uit
Iets van aardappeltjes in de oven met verse rozemarijn, knoflook en zeezoutquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze boodschappen zijn ouders-ondersteunend, niet voor mezelf dus. Goede zoon ben ik toch. En wat ga je maken?
Hoezo ben jij het weekend trouwens thuis? Oja, ik zat gisteren in de trein en zo'n chick van 28 ofzo tegenover me begon tegen me te praten, ze kwam uit Breda dus ik dacht meteen aan jou
. Maar ze had een buitenlands accent dus dat kon niet.
In plaats van te kankeren kun je ook de tv uitzetten, en lekker naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:22 schreef Japsnars het volgende:
En wat is dit nu weerHeeft TMF vandaag het thema vout?
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IM ONLY GOING TO BREAK BREAK YOUR HEART
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
I'm only gonna BREAK BREAK BREAK your heeeaaaaart.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:34 schreef reetveter het volgende:
I'm only gonna break break, yeah break break ya heart.
Wat een koelienummert zeg.
Nee hoor, ik kan mij ook gewoon afvragen waarom ze ineens al die rotzooi uitzenden. Daarnaast kom ik net van buiten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In plaats van te kankeren kun je ook de tv uitzetten, en lekker naar buiten gaan.
Kip Tandoori is overal lekker bijquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iets van aardappeltjes in de oven met verse rozemarijn, knoflook en zeezout. En iets van kip erbij, dat moet ik nog bedenken
. Welke thuis bedoel je?
Wat lief dat je aan me dacht. Ook al ben ik nog lang geen 28.
Ik heb nog wel van die kip tandori kruiden, ja. Goed idee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kip Tandoori is overal lekker bij. Simpel, gewoon zo'n kruidenzakje kopen, olijfolie erbij, kip in blokjes in een schaal, wat roeren en 15 mins laten intrekken. En zó lekker
.
Ze leek een beetje op je. En ze ging richting Eindje.
Maar ik ben weg!
[ afbeelding ]
Ligt eraan, hè.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:35 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet hoe de inhoud er uit ziet van een brief naar de examencommissie?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:35 schreef Allure_ het volgende:
Wie weet hoe de inhoud er uit ziet van een brief naar de examencommissie?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:49 schreef Allure_ het volgende:
Jitzzzze, m'n vader heeft een BMW. Hebben die een trekhaak?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
"Jitzzzze, ik heb hier een stuk fruit in m'n hand. Is het een appel?"
What the fuck, die tweedequote:
Ik moest bij je brief-vraag denken aan die trekhaak-vraag.quote:
Hoe kun jij je nou nog zo'n vraag herinnerenquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moest bij je brief-vraag denken aan die trekhaak-vraag.
Je vraagt iets alsof het antwoord erop zo vanzelfsprekend/eenduidig is.
Omdat het een van mijn betere grappen was.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kun jij je nou nog zo'n vraag herinneren?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat het een van mijn betere grappen was.
Ik moet altijd meteen het desbetreffende topic doorlezen als je weer een oldie post.quote:
WHAT?!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh. Hoe is het afgelopen met bp en z'n toompje?Heb je 'm nog hard uitgelachen?
En gaan schone kleren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:59 schreef Broekpaling het volgende:
SCHIPHOL - Het luchtruim boven Nederland blijft nog tot zeker zaterdagavond 20.00 uur gesloten.
Tering, wat afschuwelijk lijkt het me om zoiets mee te maken. Ik vond de 6 uur vertraging die we op Ibiza hadden al een hell.
Daar zit je dan op Schiphol, sinds donderdag met een veldbed, geen privacy, en amper douches.
quote:Crematie Sugar Lee Hooper geeft meer last dan verwacht...
Jij neemt geen kleren mee op reis?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En gaan schone kleren.
Straks kunnen die werkweken bij ons op school ook niet doorgaanEr komt nog steeds As uit die vulkaan en ze waren van plan donderdag te vertrekken.
Dan zijn we van ijsland afquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:03 schreef Broekpaling het volgende:
Toch ben ik wel rete benieuwd naar hoe het zal zijn als die andere vulkaan nu zou klappen en weet ik veel hoeveel meer as de lucht in pompt.
Ehm nee. Sla de nieuwsberichten er maar op na. De 1500 passagiers achter de douane kunnen niet bij hun bagage komen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij neemt geen kleren mee op reis?![]()
De enige die daar echt last van hebben zijn mensen die op kort zakelijk bezoek waren.
Chilling!quote:
En vaak ook niet bij hun geld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee. Sla de nieuwsberichten er maar op na. De 1500 passagiers achter de douane kunnen niet bij hun bagage komen.
Boh, zuuuuuur.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee. Sla de nieuwsberichten er maar op na. De 1500 passagiers achter de douane kunnen niet bij hun bagage komen.
Ja, ik zat me al af te vragen of die nou wel konden vliegen. Die hebben natuurlijk een hele andere aandrijving, net als dat er tussen verschillende types vliegtuigen ook allerlei verschillen zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:06 schreef Broekpaling het volgende:
Wel veel helikopters komen nu overvliegen trouwens richting Schiphol.
Natuurlijk kan dat, de as zit boven de 6KM. Kleine vliegtuigen zouden eigenlijk nu wel kunnen vliegen. Propellorvliegtuigen ook wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ik zat me al af te vragen of die nou wel konden vliegen. Die hebben natuurlijk een hele andere aandrijving, net als dat er tussen verschillende types vliegtuigen ook allerlei verschillen zitten.
Hier heb ik trouwens echt al dagen geen heli of iets dergelijks meer gezien.
Geil. Helaas heb ik nog geen auto,quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Chilling!
Vandaag of morgen softtop op de auto zetten en stoer doen met de kap naar beneden.
Een deel van het as daalt ook weer neer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, de as zit boven de 6KM. Kleine vliegtuigen zouden eigenlijk nu wel kunnen vliegen. Propellorvliegtuigen ook wel.
Inderdaad. Rijke mensen met privévliegtuigen vliegen ook gewoon nog.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef TheKC het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, de as zit boven de 6KM. Kleine vliegtuigen zouden eigenlijk nu wel kunnen vliegen. Propellorvliegtuigen ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |