Ik heb geen ban meer.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een ban, bij m'n ouders thuis, hier niet.
Kan 1 van de dames vertalen wat daar staat?quote:
Heb je ze een mail gestuurd met je borsten erin? Zo werkt dat op FOK ook tenminste.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WUT? Waarom ben ik dan nog steeds gebanned?
BLABLA!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan 1 van de dames vertalen wat daar staat?
TOETER OP M'N WATERSCOOTERquote:
Okee, kan 1 van de heren die vrouwentaal spreekt vertalen wat daar staat?quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind een hert met een gewei best mannelijk.
Onmogelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, kan 1 van de heren die vrouwentaal spreekt vertalen wat daar staat?
Ik ben zojuist keihard genomen.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Dat kan.quote:
de kernquote:Op donderdag 15 april 2010 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah bedankt!quote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben zojuist keihard genomen.
[..]
Ik ben daar ook blij om.quote:
Thanks, ben ermee bezig.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
En Bragi, misschien is dit ook wat voor je.
http://www.baisoft.it/msnbackup_english.asp
Hoewel ik niet weet welke versie actueel is enzo en of het goed werkt want ik heb MSN al jaren niet meer gebruikt.
Ik heb een ander IP.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WUT? Waarom ben ik dan nog steeds gebanned?
Omdat ze niet meer geremd worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:01 schreef BobbyB het volgende:
Waarom kunnen kinderen tegenwoordig niet meer op een normaal volume praten maar moeten ze meteen zo hard schreeuwen?
Je zou ze godverdomme verhuren aan een moskee.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben me een partij misselijk.
Misschien zometeen gemalen patat/frikandel/kipcorn voor de liefhebbert.
Even in de herhaling:quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, er zijn gegadigden.quote:
PATAT. FRIKANDEL.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
ok, ga ik ffe niet tongzoenen met jequote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
Krijg ook z'n om mezelf te uiten. Dat uit zich echter in een flinke schop tegen hun onvolgroeide klokkenspel waarbij ze drie blokken verder boven op de asociaal geparkeerde SUV van hun papa belanden.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze niet meer geremd worden.
Ze moeten zich kunnen eh... uiten.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even in de herhaling:
dat zal je leren om een kipcorn te eten.
Ik bewaar mijn 1e keer zoenen voor een minderspeciaal iemand.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, ga ik ffe niet tongzoenen met je
Dat isquote:
Dat meisje is ook wel leuk ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat isis voor dat meisje dat je in het begin ziet toch?
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg ook z'n om mezelf te uiten. Dat uit zich echter in een flinke schop tegen hun onvolgroeide klokkenspel waarbij ze drie blokken verder boven op de asociaal geparkeerde SUV van hun papa belanden.
De repareer functie van MS.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef Bragi het volgende:
Ah, bij het uninstallen van WLM kon ik ook voor repareren kiezen.
Even kijken hoe dat uitpakt.
quote:
Rigoureus.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe dan ook even die papa onvruchtbaar maken.
Zometeen komen er nog meer koters bij.
Hij zegt nu dat Windows Live Messenger is gerepareerd.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De repareer functie van MS.Dat is net zoiets als een Pool je auto laten repareren. Kapotter kan het dan niet meer gaan.
Ik ben.quote:
Heeft iemand daar een rijverbod?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef MiVer het volgende:
ga kijken of mijn scooter nog start
ok, juridisch ben ik fout, want ....
maar zal low profile doen, dus moet goed gaan
tot straks...
Dagdag!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef MiVer het volgende:
tot straks...
Ik weet niet of ik zo graag mensen die knetterlam van de wierie zijn achter het stuur zou willen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand daar een rijverbod?
Hoe stuk is 'ie?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
Welke loeder heeft trouwens mijn fiets gemold. Heb 'm van de week net naar de fietsenmaker gebracht, is ie weer eens kaduuk.
BAAP BAAPquote:Op donderdag 15 april 2010 20:10 schreef MiVer het volgende:
tot straks...
Wierie?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zo graag mensen die knetterlam van de wierie zijn achter het stuur zou willen.
Mijn fietsbel is kapot.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
Welke loeder heeft trouwens mijn fiets gemold. Heb 'm van de week net naar de fietsenmaker gebracht, is ie weer eens kaduuk.
Jongeuhhh je komt zelf ook uit de randstadquote:
Nee, maar ik heb wel een fiets.quote:
Neen, daar "werk" ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongeuhhh je komt zelf ook uit de randstad
Ik heb er wel 3.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een fiets.
Boer'nvla.quote:
Ik heb er twee.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er wel 3.
Ik begrijp niet dat ik die krengen niet weggeef door ze te parkeren op het station ofzo.
Tegeweurdig doet toch iedereen het met die afneembare lampen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn koplamp en mijn rechterremkabel heeft een hakkumdoordemidduh gehad.
Wat nou weer?quote:
Ik had net 15,- gelapt om weer remmen en licht te hebben.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tegeweurdig doet toch iedereen het met die afneembare lampen.
En remmen zijn overbodig.
Denk dat er een tank overheen is gereden.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
Bel hem op.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Skylark. het volgende:
Is m'n homeboy Lakitu hier nog steeds niet.
Ik heb 3 mauntonbaiks om het even bourgondisch Nederlandsch uit te spreken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er twee.![]()
Mijn oude schoolfiets die ik gekregen heb toen ik 12 was, reken maar uit hoe oud hij nu is.
En een fiets die ik gratis had gekregen om bij de tram te stallen
quote:
ZOMG BIJ HET STATION EEN TANK HOE KAN DIT DAT DIT KAN IN NEDERLAND ZONDER DAT ANDERE FIETSEN ZIJN BESCHADIGD ONMOGELIJK BIZARquote:Op donderdag 15 april 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat er een tank overheen is gereden.
Poreus.quote:
Je had beter voor 5 euro een paar afneembare lampen kunnen kaufen en een knoop in de kabel leggen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had net 15,- gelapt om weer remmen en licht te hebben.
Ensaf, maak eens een leuke paint voor ons.quote:
Waarom drie?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 3 mauntonbaiks om het even bourgondisch Nederlandsch uit te spreken.
Nee niksquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ZOMG BIJ HET STATION EEN TANK HOE KAN DIT DAT DIT KAN IN NEDERLAND ZONDER DAT ANDERE FIETSEN ZIJN BESCHADIGD ONMOGELIJK BIZAR
Ik was eerst naar de Action gefietst. Toen had ik er batterijen in gefixt (net gekochte batterijen). Ik fiets de straat nog niet uit met die ondingen of ze doen het al niet meer. Met het volgende setje batterijen precies hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je had beter voor 5 euro een paar afneembare lampen kunnen kaufen en een knoop in de kabel leggen.
Ik snap mensen die een auto en een fiets hebben, niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook een fiets. Weet alleen niet waarom en volgens mij issie ook al helemaal vast geroest.
Dus ik had het goed met mijn vertaling?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee niks!
En hoezo wat nou weer, ik ben in het algemeen heel gelukkig sinds mijn break up make up
Ach ja, zo zijn er ook mensen die van Miley Cyrus, Frans Duyts en Rinus fan zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ZOMG BIJ HET STATION EEN TANK HOE KAN DIT DAT DIT KAN IN NEDERLAND ZONDER DAT ANDERE FIETSEN ZIJN BESCHADIGD ONMOGELIJK BIZAR
Fiets = alcoholische vervoer.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap mensen die een auto en een fiets hebben, niet.
Wat, welke vertaling?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus ik had het goed met mijn vertaling?
Die Hannah Montana film heb ik al wel even mooi omgezet voor mijn spange Nokia en iPod.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, zo zijn er ook mensen die van Miley Cyrus, Frans Duyts en Rinus fan zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat make up gelukkig kon maken. Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee niks!
En hoezo wat nou weer, ik ben in het algemeen heel gelukkig sinds mijn break up make up
Gast, er mag dan wel een taboe op liggen maar geef toe, dit is gewoon goed:quote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, zo zijn er ook mensen die van Miley Cyrus, Frans Duyts en Rinus fan zijn. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als ik op een shetlander zou rijden dan hoef ik alleen maar mijn hakken in het zand te steken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nouja...een beetje dan.
In de auto rem ik zelden. Altijd op de bak.
NEE.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben zojuist keihard genomen.
[..]
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, er mag dan wel een taboe op liggen maar geef toe, dit is gewoon goed:
Ik heb een Getz in het echt gezien.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen Getz.
Die fiets had ik al voor de auto. De fiets wilde ik niet weg doen voor als ik even snel ergens heen wilde of zo. Maar jaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap mensen die een auto en een fiets hebben, niet.
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat is een verrekte goeies vroag.
Late reactie.quote:
Sinds ik die Getz heb gekocht zie ik ze overal rijden en daarvoor was het me eigenlijk nooit opgevallen en was ik alleen maar Hyundai aan het bashen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een Getz in het echt gezien.![]()
Ook grijs.
En hij lijkt kleiner in het echt dan op jouw foto.
Die krengen hobbelen harder dan de gemiddelde vibo.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik op een shetlander zou rijden dan hoef ik alleen maar mijn hakken in het zand te steken.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, er mag dan wel een taboe op liggen maar geef toe, dit is gewoon goed:
Oh, die kans was bij jouw natuurlijk wel 80%quote:
Ja gewoon. Zo'n gedoe.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat make up gelukkig kon maken. Dat wist ik niet.
En hoezo dan relaties?
Mensen met auto's zitten vastgeroest in hun auto's.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die fiets had ik al voor de auto. De fiets wilde ik niet weg doen voor als ik even snel ergens heen wilde of zo. Maar ja
Kun je ook in de trein erop fappen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die Hannah Montana film heb ik al wel even mooi omgezet voor mijn spange Nokia en iPod.
Ik zie nooit meer van die Renaults met die rare konten..quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sinds ik die Getz heb gekocht zie ik ze overal rijden en daarvoor was het me eigenlijk nooit opgevallen en was ik alleen maar Hyundai aan het bashen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die fiets had ik al voor de auto. De fiets wilde ik niet weg doen voor als ik even snel ergens heen wilde of zo. Maar ja
En dat zie je nu voor je.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je ook in de trein erop fappen.
O ja?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die krengen hobbelen harder dan de gemiddelde vibo.
Wat heeft de prachtige gestyleerde ass van een Getz met een Megane te maken?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nooit meer van die Renaults met die rare konten..
Zou dat een reden hebben?_!
Was het maar 80 %.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, die kans was bij jouw natuurlijk wel 80%
Maakt het uit en ga met mij verder. Je zal nooit meer voor zulke teleurstellingen komen te staan.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon. Zo'n gedoe.
Vriendje wilde hier slapen vanavond, maar toen wilde hij ineens zuipen met vrienden, dus ik ja doe wat je wilen hij extreem overaardig doen om het goed te maken maar daar trap ik natuurlijk niet in
Shotgun voor Suus.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt het uit en ga met mij verder. Je zal nooit meer voor zulke teleurstellingen komen te staan.
Maar het kan toch? Dat ie zich van gedachte veranderd?
Nee, dan ga ik wel lopen. Ik ga niet voor die kleine stukkies de auto pakken.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
De snackbar staat pak 'm beet 200 meter van huis. Daar pak ik de auto nog voor.
Met de fiets ben je waarschijnlijk 3 keer zo snel.![]()
Suus moet d'r bek houden. Moet bijna iedere avond al in die grot van d'r wroeten.quote:
Ik wel. Maar dan ga ik mijn eigen om stoer te zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik wel lopen. Ik ga niet voor die kleine stukkies de auto pakken.
Nietsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft de prachtige gestyleerde ass van een Getz met een Megane te maken?
quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Suus moet d'r bek houden. Moet bijna iedere avond al in die grot van d'r wroeten.![]()
Nee. Daar kan ik me prima voor afsluiten verder.quote:
WAZEGGIE?!quote:
Dat is Suus heul niet. Lilluk mokkel.quote:
Ja dat kan ook, maar bedenk dat dan voordat je zegt dat je met mij gaat slapen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maakt het uit en ga met mij verder. Je zal nooit meer voor zulke teleurstellingen komen te staan.
Maar het kan toch? Dat ie zich van gedachte veranderd?
Ja ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Daar kan ik me prima voor afsluiten verder.
Mooi zo.quote:
Late reactiequote:Op donderdag 15 april 2010 18:55 schreef Maisnon het volgende:
Ohja dat moet je overmaken naar je Paypal toch?
L0t hoe doe jij dat dan
Ja okee dat wel. Domme keus, dat ook. Ik had het wel geweten hoor.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar bedenk dat dan voordat je zegt dat je met mij gaat slapen.
Een nieuwe MBP?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
Jongens ik jizz zowat van ongeduld in mijn broek. Zondag gaat het gebeuren.
Creditcards.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Late reactieMaar gewoon met creditcard
Nee, volgende aankoop wordt een iMac / iPad. Maar nee, mijn levende held in mijn UI ga ik ontmoeten.quote:
Hey S_a!!!quote:
Altijd, maat. Altijd.quote:
iMac.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, volgende aankoop wordt een iMac / iPad. Maar nee, mijn levende held in mijn UI ga ik ontmoeten.
Haiiii. Ik ging vanmiddag met een vriendin prosecco met aarbeienlikeur drinken en sushi eten. Hoe decadent. Dus ik vrij aangeschoten, belt m'n vader ineens op.quote:
Waarom heeft Marlous een zak over d'r hoofd?quote:
Hey WD.quote:
Da's mij ook altijd een vraag geweest.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heeft Marlous een zak over d'r hoofd?
55.000? Die staat toch allang op over de miljoen?quote:
Daar wil ik bij zijn!quote:
Ja nou hij dus nietquote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee dat wel. Domme keus, dat ook. Ik had het wel geweten hoor.
En jij zo van "Jij moet niet dronken dat ik denken ben *hik*"quote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haiiii. Ik ging vanmiddag met een vriendin prosecco met aarbeienlikeur drinken en sushi eten. Hoe decadent. Dus ik vrij aangeschoten, belt m'n vader ineens op.![]()
Anderhalf ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
55.000? Die staat toch allang op over de miljoen?
Maakt mij dat uit, hij is er gewoon.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Daar wil ik bij zijn!
Maar wel erg gedateerde informatie in dat bericht.
Haha!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haiiii. Ik ging vanmiddag met een vriendin prosecco met aarbeienlikeur drinken en sushi eten. Hoe decadent. Dus ik vrij aangeschoten, belt m'n vader ineens op.![]()
Wat een sukkel. Ik zou hem pikstraf geven. Weekje of zo.quote:
Jawel ik zei dat ik wat had gedronken en een beetje aangeschoten was. En toen zei ik: ik ben echt een dochter van jou he.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En jij zo van "Jij moet niet dronken dat ik denken ben *hik*"
Prosecco met aardbeienlikeur, dat klinkt echt heel lekkerquote:Op donderdag 15 april 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij wil aandacht!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, want ik kan nu bijna niet op de laptop
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jawel ik zei dat ik wat had gedronken en een beetje aangeschoten was. En toen zei ik: ik ben echt een dochter van jou he.En toen lachte die en zei die: inderdaad!
Pikstrafquote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Ik zou hem pikstraf geven. Weekje of zo.
Nou m'n vriendin had nog aarbeienlikeur staan, dus we hebben prosecco gekocht en zelf gemixt.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Prosecco met aardbeienlikeur, dat klinkt echt heel lekkerkun je dat overal krijgen?
Joah, hij ligt nu op mijn schoot te slapenquote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij wil aandacht!Geef het, ik kan het nooit weerstaan.
![]()
Ik vind prosecco al aardig zoet/gemakkelijk drinkbaarquote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou m'n vriendin had nog aarbeienlikeur staan, dus we hebben prosecco gekocht en zelf gemixt.Super lekker inderdaad. Prosecco zelf vind ik altijd wat te zuur. Net als witte wijn enzo, ben ik allemaal niet zo'n fan van eigenlijk.
Prrr.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Joah, hij ligt nu op mijn schoot te slapen
Kom maar bij mij langsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
Nou gezellig, mn ouders zijn weer thuis hoor
Mmm ik weet niet, ben zelf eigenlijk totaal geen fan van wijn. Prosecco ook maar mwoah. Ik denk dat je dat inderdaad gewoon bij de Gall&Gall koopt. Ze wilde geloof ik eerst iet van Cassis blabla kopen, maar dat was er niet meer. Vandaar dat aardbeienspul. Maar was erg goed weg te krijgen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind prosecco al aardig zoet/gemakkelijk drinkbaarvaak beter te doen dan witte wijn want daar moet je echt zin in hebben anders is het ranzig. Maar waar koop je die aardbeienlikeur dan
? Heb je dat bij elke Gall&Gall?
Boh, het is inderdaad onwerkelijk hoe snel alcohol op je inhakt als je niks gegeten hebt.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm ik weet niet, ben zelf eigenlijk totaal geen fan van wijn. Prosecco ook maar mwoah. Ik denk dat je dat inderdaad gewoon bij de Gall&Gall koopt. Ze wilde geloof ik eerst iet van Cassis blabla kopen, maar dat was er niet meer. Vandaar dat aardbeienspul. Maar was erg goed weg te krijgen.Had maar 1 wit bolletje gegeten en we zaten in de zon, dus dan gaat het snel.
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pikstrafoverrated. Ik heb daar meer last van dan hij gok ik zo
En wat let je om zelf te gaan?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
Morgen kan ik die BlackBerry ophalen, lijkt me dat iedereen snapt dat ik daar zelf gewoon bij wil zijn. Nee mijn moeder loopt weer te kankeren dat zij dat wil doen en dat zij is 5 minuten klaar is. Ja kanker leuk, maar ik wil godverdomme gewoon mee omdat op de bon staat dat als hij het niet doet, ik wel moet betalen maar dan geen andere krijg. En die kankerkut op benen snapt de kanker niet hoe een telefoon uberhaupt werkt.
Ja crème de cassis is datquote:Op donderdag 15 april 2010 20:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm ik weet niet, ben zelf eigenlijk totaal geen fan van wijn. Prosecco ook maar mwoah. Ik denk dat je dat inderdaad gewoon bij de Gall&Gall koopt. Ze wilde geloof ik eerst iet van Cassis blabla kopen, maar dat was er niet meer. Vandaar dat aardbeienspul. Maar was erg goed weg te krijgen.Had maar 1 wit bolletje gegeten en we zaten in de zon, dus dan gaat het snel.
Ja dat die zeikmajoor zo zit te kankeren dat er niet eens een normaal gesprek met haar is aan te knopen en zij moet betalen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En wat let je om zelf te gaan?
Ja okee, maar hoezo kan je het dan niet zelf doen? Dat mag je dan toch zelf weten of zeg ik nou iets raars?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
Morgen kan ik die BlackBerry ophalen, lijkt me dat iedereen snapt dat ik daar zelf gewoon bij wil zijn. Nee mijn moeder loopt weer te kankeren dat zij dat wil doen en dat zij is 5 minuten klaar is. Ja kanker leuk, maar ik wil godverdomme gewoon mee omdat op de bon staat dat als hij het niet doet, ik wel moet betalen maar dan geen andere krijg. En die kankerkut op benen snapt de kanker niet hoe een telefoon uberhaupt werkt.
Champagne, wat een bende blijft het.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja crème de cassis is dat! Deden m'n ouders altijd bij onze champagne zodat we één slokje konden nemen met Nieuwjaar zonder te kotsen
!
Maar klinkt als een leuk middagje dame
Ja, dat zei ik tegen m'n moeder maar nee dan is het weer niet goed en moet ik mijn bek ineens houden. Ik leg 7 keer uit dat er op die bon staat dat ik hem persoonlijk moet testen. Maar daar wil ze niet naar luisteren. En maar schreeuwen tegen me.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, maar hoezo kan je het dan niet zelf doen? Dat mag je dan toch zelf weten of zeg ik nou iets raars?
yo dawg i herd you like posts so here's a postquote:
Doe eens normaalquote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef wolvendagen het volgende:
Hebben je ouders weer ruzie?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
En toen ik "Hoi" tegen mijn vader zei keek hij nors vooruit, dus ik kan beter weer gewoon naar boven toe in plaats van dat ik bij die chagrijn blijf zitten.
Dat ik mee moet, omdat ik die telefoon moet testen, want als hij het niet doet, moet ik alsnog 129 euro betalen en dan vernietigen ze hem omdat hij het vooralsnog niet doet. En zij heeft mijn simkaart niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe eens normaalze wil gewoon die telefoon voor je ophalen, wat is daar mis mee?
Jaaaa, dat was het!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja crème de cassis is dat! Deden m'n ouders altijd bij onze champagne zodat we één slokje konden nemen met Nieuwjaar zonder te kotsen
!
Maar klinkt als een leuk middagje dame
En als je haar nou gewoon rustig uitlegt dat dat echt nodig is?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ik mee moet, omdat ik die telefoon moet testen, want als hij het niet doet, moet ik alsnog 129 euro betalen en dan vernietigen ze hem omdat hij het vooralsnog niet doet. En zij heeft mijn simkaart niet.
Weet ik niet, mijn moeder loopt weer te kankeren op alles en mijn vader zit als een norse lappen pop voor zich uit te staren op de bank en negeert me.quote:
Denk je dat ik dat niet al tig keer heb geprobeerd net? Zij schreeuwt toch gelijk tegen me, ik ben gewoon weggelopen, er is geen normale conversatie met haar te beginnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En als je haar nou gewoon rustig uitlegt dat dat echt nodig is?
Ja echte champagne is belachelijk duurquote:Op donderdag 15 april 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaaa, dat was het!Dat wilde ze inderdaad icm champagne. Maar dat was ons iets te duur, dus daarom wilde ze het icm prosecco. Maar omdat ze die creme de cassis niet kon vinden werd het aardbeienlikeur.
Nou goed, dat was ook goed te drinken.
Ja was zeker gezellig.Jij nog wat gedaan?
Hey Maisnon, je leeft nog.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:53 schreef Lakitu het volgende:
Gerard Joling wordt baas SBS6
Jolinginnedag
Je moet je bek houden, zij schreeuwt de hele straat bij elkaar tegen mij terwijl ik tot 9 maal toe een normaal gesprek met haar probeer aan te knopen. Als je dan nog tegen me blijft schreeuwen, moet je echt opflikkeren.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
Wolvendagen, je noemt je moeder toch geen kankerkut op benen.![]()
Da's wel kut voor je.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik tegen m'n moeder maar nee dan is het weer niet goed en moet ik mijn bek ineens houden. Ik leg 7 keer uit dat er op die bon staat dat ik hem persoonlijk moet testen. Maar daar wil ze niet naar luisteren. En maar schreeuwen tegen me.
Okay dat is behoorlijk klotequote:Op donderdag 15 april 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet al tig keer heb geprobeerd net? Zij schreeuwt toch gelijk tegen me, ik ben gewoon weggelopen, er is geen normale conversatie met haar te beginnen.
Waar dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Walgelijk trouwens dat het kampioensfeest niet op het Leidse gaat zijn
Nou ik kan beter gaan slapen zo. Die wordt echt niet rustig meer, die gaat de hele avond lopen schelden op alles en iedereen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okay dat is behoorlijk klotemisschien nog eens proberen als ze een beetje gekalmeerd is..
Sterkte
P2, Arena. En ik had me echt verheugd op Leidse of Museumpleinquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/183306
Nahh, vet domquote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
P2, Arena. En ik had me echt verheugd op Leidse of MuseumpleinVooral het laatste, dan konden ze het podium na Koninginnedag gewoon laten staan
![]()
Dat kampioensfeest wordt gewoon gehouden op de oude markt (in Enschede natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Walgelijk trouwens dat het kampioensfeest niet op het Leidse gaat zijn
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat kampioensfeest wordt gewoon gehouden op de oude markt (in Enschede natuurlijk)
Misschien moeten je ouders gewoon een tijdje uit elkaar. Jaartje of zo. Hebben die van mij ook gedaan en daarna ging het weer goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik kan beter gaan slapen zo. Die wordt echt niet rustig meer, die gaat de hele avond lopen schelden op alles en iedereen.
Oh dit was trouwens echt een superargument waarom ZIJ hem zou MOETEN halen: "Ik ben in 5 minuten daar en we krijgen 's avonds visite, daarom." Hey leuk, als ik hem haal, ben ik er in 20 minuten en komt er alsnog visite 's avonds right.![]()
Maar thanks.
Wat ga je me aanvallen vrouwquote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je bek houden, zij schreeuwt de hele straat bij elkaar tegen mij terwijl ik tot 9 maal toe een normaal gesprek met haar probeer aan te knopen. Als je dan nog tegen me blijft schreeuwen, moet je echt opflikkeren.
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
Bragi is niet meer teruggekeerd na zijn herstart![]()
Uhh ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echte champagne is belachelijk duurbovendien is prosecco veel lekkerder. En ik vind aardbeienlikeur lekkerder klinken
ik lees net dat je het ook zelf kunt maken
beterrrrr. Aardbeienwodka enzo
hoe chill is dat.
En ik heb geleerdik wil er niet over praten
!
vrouwquote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ga je me aanvallen vrouw. Je moet in dat soort gevallen gewoon het onderwerp even laten rusten en op een beter moment over beginnen.
Ah, gelukkigquote:
Of ze gaan gewoon voor altijd uit elkaar. Doe dat maar liever. Schijnhuwelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moeten je ouders gewoon een tijdje uit elkaar. Jaartje of zo. Hebben die van mij ook gedaan en daarna ging het weer goed.
Ja, de dag dat zij rustig is, is zaterdag pas en dan is het te laat.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ga je me aanvallen vrouw. Je moet in dat soort gevallen gewoon het onderwerp even laten rusten en op een beter moment over beginnen.
Dat was ook wat ik dacht. Ik zou m'n lieve moedertje nooit zo noemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
Wolvendagen, je noemt je moeder toch geen kankerkut op benen.![]()
Dat ook ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WANT DIE VAN MIJ HEEFT GEEN BENEN MEER!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht. Ik zou m'n lieve moedertje nooit zo noemen.
Hm, ik denk dat zo'n 'break' in de meeste relaties wel het einde is. Maar fijn dat het bij jouw ouders wel goed gingquote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moeten je ouders gewoon een tijdje uit elkaar. Jaartje of zo. Hebben die van mij ook gedaan en daarna ging het weer goed.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Liever Ajax dan Twente. Ook al hebben alle Ajax-supporters een grote bek, zij verdienen het qua spel het meest.
Maar jij hebt misschien gewoon een lief moedertje en Wd niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht. Ik zou m'n lieve moedertje nooit zo noemen.
Dat. Tig keer beter dan het spel van PSV de afgelopen jaren toen ze kampioen werden.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Liever Ajax dan Twente. Ook al hebben alle Ajax-supporters een grote bek, zij verdienen het qua spel het meest.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Gast, ga N'kufo pijpen.quote:
Da's waar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij hebt misschien gewoon een lief moedertje en Wd niet.
Sky is PSV'er hoorquote:
Anderhalf jaar later overleed ie dus in hoeverre het goed gegaan zou zijn weet ik ook niet. Maar in die tijd was het wel stukken fijner thuis.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat zo'n 'break' in de meeste relaties wel het einde is. Maar fijn dat het bij jouw ouders wel goed ging
Meen je dit ook? Met die verdachte smiley erachteraan...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat zo'n 'break' in de meeste relaties wel het einde is. Maar fijn dat het bij jouw ouders wel goed ging
Liever Twente. En ik wil er geen discussie over.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
En ook dat zal ze niet van een vreemde geleerd hebben. Maar goed, ik ken d'r moeder verder niet dus daar zal ik geen uitspraken over doen verder.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's waar.En wd scheldt nou eenmaal wat vaker dan ik.
Ja stom, dat er niet met haar te praten valt dan.. Zij zal ongetwijfeld denken dat het gewoon handiger is.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik kan beter gaan slapen zo. Die wordt echt niet rustig meer, die gaat de hele avond lopen schelden op alles en iedereen.
Oh dit was trouwens echt een superargument waarom ZIJ hem zou MOETEN halen: "Ik ben in 5 minuten daar en we krijgen 's avonds visite, daarom." Hey leuk, als ik hem haal, ben ik er in 20 minuten en komt er alsnog visite 's avonds right.![]()
Maar thanks.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat gaan jullie mij-en?
Ik vind het juist aan van mezelf dat ik als PSV-supporter toegeef dat Ajax dit seizoen de betere was.
Lot vertrouw ik sowieso niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Meen je dit ook? Met die verdachte smiley erachteraan...
Zou jij willen dat Feyenoord verliest zondag?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever Twente. En ik wil er geen discussie over.
Voor de winterstop was Twente veruit de betere, na de winterstop is het wat minder. Maar om Ajax nou de betere te noemen dit seizoenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat gaan jullie mij-en?
Ik vind het juist aan van mezelf dat ik als PSV-supporter toegeef dat Ajax dit seizoen de betere was.
Eh ja, ik meen ditquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Meen je dit ook? Met die verdachte smiley erachteraan...
Je ziet er ook wel aardig uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eh ja, ik meen ditIk ben serieus gewoon aardig hoor
Gast dit is de fucking 4e keer dat je die post, en geen seconde grappig geweestquote:
Qua spel zeker. Ik hou van aanvallend, mooi voetbal en dat speelt Ajax op dit moment. Doelsaldo spreekt voor zichzelf.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voor de winterstop was Twente veruit de betere, na de winterstop is het wat minder. Maar om Ajax nou de betere te noemen dit seizoen![]()
![]()
Ze vindt me nu ook een egoïst, omdat ik hem zelf wil halen. Maar ik heb natuurlijk geen kans gekregen om het uit te leggen, dus voor mij part jaagt ze nu een kogel door m'n kop omdat ze zich zo op zit te winden over me.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja stom, dat er niet met haar te praten valt dan.. Zij zal ongetwijfeld denken dat het gewoon handiger is.
Pf kutsituatie ja
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou jij willen dat Feyenoord verliest zondag?
Op dit moment speelt Ajax een beter spel ja, maar de rest van het seizoen had Twente veruit een beter spel.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Qua spel zeker. Ik hou van aanvallend, mooi voetbal en dat speelt Ajax op dit moment. Doelsaldo spreekt voor zichzelf.
De 'quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je ziet er ook wel aardig uit.Maar die
is altijd zo verdacht.
What de fuck.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dus voor mij part jaagt ze nu een kogel door m'n kop omdat ze zich zo op zit te winden over me.
Dat heb ik heul niet getypt. Iemand heeft m'n account gehacked.quote:
De 90e-minuut-'1-0'tjes bedoel je?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Op dit moment speelt Ajax een beter spel ja, maar de rest van het seizoen had Twente veruit een beter spel.
Twente speelt gewoon heel erg vies, dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Op dit moment speelt Ajax een beter spel ja, maar de rest van het seizoen had Twente veruit een beter spel.
Laat d'r even razen, gaat vanzelf over.quote:
De spelers denken er gelukkig anders over, want ze hebben 3 weekjes meer vakantie als ze 4e staanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
Of Feyenoord nou 4e of 5e staat maakt nu ook niet meer uit, we spelen volgend jaar toch weer Europees en kampioen worden we toch niet meer dit jaar, dus ik heb liever dat Feyenoord zondag verliest van Twente en dat Twente kampioen wordt.
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De 90e-minuut-'1-0'tjes bedoel je?
Vieeeeessss, Patrick.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twente speelt gewoon heel erg vies, dat kun je niet ontkennen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Ajax was dit seizoen gewoon beter dan PSV en Twente.![]()
Ik gebruik dedus ik heb gelijk.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twente speelt gewoon heel erg vies, dat kun je niet ontkennen.
Ja, er werd hier gevraagd of ik liever heb dat ze verliezen er werd niet naar de mening van de spelers gevraagd door Bragi.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De spelers denken er gelukkig anders over, want ze hebben 3 weekjes meer vakantie als ze 4e staan
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.
Patrick Sterquote:
Ja, die 4 goals tegen PSV waren toevalstreffers. Net als die 7 tegen Venlo.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.
Ah PSV. Zojuist las ik nog een artikel dat zij nog een klein beetje hoop hadden op het kampioenschapquote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat gaan jullie mij-en?
Twente won bijna nooit met meer dan 1 goal verschil. Het was gewoon een saai defensief schijtspel dat ze vertoonden.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voor de winterstop was Twente veruit de betere, na de winterstop is het wat minder. Maar om Ajax nou de betere te noemen dit seizoen![]()
![]()
I hate youquote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet getypt. Iemand heeft m'n account gehacked.
Nou de wedstrijden van Ajax die ik gezien heb dit seizoen, wel.quote:
Mja, op zich kan ik begrijpen dat er misschien wat minder op het spel staat, maar is het gewoon niet toffer als Feyenoord wint? Waarom zo veel kijken naar andere (emotioneel rivaliserende) teams?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
Of Feyenoord nou 4e of 5e staat maakt nu ook niet meer uit, we spelen volgend jaar toch weer Europees en kampioen worden we toch niet meer dit jaar, dus ik heb liever dat Feyenoord zondag verliest van Twente en dat Twente kampioen wordt.
Ik ookquote:
Daarom hebben ze ook negentien van de 32 wedstrijden met 3 doelpunten of meer gewonnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou de wedstrijden van Ajax die ik gezien heb dit seizoen, wel.
Geef daar geenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah PSV. Zojuist las ik nog een artikel dat zij nog een klein beetje hoop hadden op het kampioenschap
Dat zullen er veel geweest zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou de wedstrijden van Ajax die ik gezien heb dit seizoen, wel.
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die 4 goals tegen PSV waren toevalstreffers. Net als die 7 tegen Venlo.
IM ONLY GOING TO BREAK BREAK YOUR HEARTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |