Liever Twente. En ik wil er geen discussie over.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Liever Ajax dan Twente. Ook al hebben alle Ajax-supporters een grote bek, zij verdienen het qua spel het meest.
En ook dat zal ze niet van een vreemde geleerd hebben. Maar goed, ik ken d'r moeder verder niet dus daar zal ik geen uitspraken over doen verder.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Da's waar.En wd scheldt nou eenmaal wat vaker dan ik.
Ja stom, dat er niet met haar te praten valt dan.. Zij zal ongetwijfeld denken dat het gewoon handiger is.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik kan beter gaan slapen zo. Die wordt echt niet rustig meer, die gaat de hele avond lopen schelden op alles en iedereen.
Oh dit was trouwens echt een superargument waarom ZIJ hem zou MOETEN halen: "Ik ben in 5 minuten daar en we krijgen 's avonds visite, daarom." Hey leuk, als ik hem haal, ben ik er in 20 minuten en komt er alsnog visite 's avonds right.![]()
Maar thanks.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat gaan jullie mij-en?
Ik vind het juist aan van mezelf dat ik als PSV-supporter toegeef dat Ajax dit seizoen de betere was.
Lot vertrouw ik sowieso niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Meen je dit ook? Met die verdachte smiley erachteraan...
Zou jij willen dat Feyenoord verliest zondag?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Liever Twente. En ik wil er geen discussie over.
Voor de winterstop was Twente veruit de betere, na de winterstop is het wat minder. Maar om Ajax nou de betere te noemen dit seizoenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat gaan jullie mij-en?
Ik vind het juist aan van mezelf dat ik als PSV-supporter toegeef dat Ajax dit seizoen de betere was.
Eh ja, ik meen ditquote:Op donderdag 15 april 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Meen je dit ook? Met die verdachte smiley erachteraan...
Je ziet er ook wel aardig uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eh ja, ik meen ditIk ben serieus gewoon aardig hoor
Gast dit is de fucking 4e keer dat je die post, en geen seconde grappig geweestquote:
Qua spel zeker. Ik hou van aanvallend, mooi voetbal en dat speelt Ajax op dit moment. Doelsaldo spreekt voor zichzelf.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voor de winterstop was Twente veruit de betere, na de winterstop is het wat minder. Maar om Ajax nou de betere te noemen dit seizoen![]()
![]()
Ze vindt me nu ook een egoïst, omdat ik hem zelf wil halen. Maar ik heb natuurlijk geen kans gekregen om het uit te leggen, dus voor mij part jaagt ze nu een kogel door m'n kop omdat ze zich zo op zit te winden over me.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja stom, dat er niet met haar te praten valt dan.. Zij zal ongetwijfeld denken dat het gewoon handiger is.
Pf kutsituatie ja
Ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zou jij willen dat Feyenoord verliest zondag?
Op dit moment speelt Ajax een beter spel ja, maar de rest van het seizoen had Twente veruit een beter spel.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Qua spel zeker. Ik hou van aanvallend, mooi voetbal en dat speelt Ajax op dit moment. Doelsaldo spreekt voor zichzelf.
De 'quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je ziet er ook wel aardig uit.Maar die
is altijd zo verdacht.
What de fuck.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dus voor mij part jaagt ze nu een kogel door m'n kop omdat ze zich zo op zit te winden over me.
Dat heb ik heul niet getypt. Iemand heeft m'n account gehacked.quote:
De 90e-minuut-'1-0'tjes bedoel je?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Op dit moment speelt Ajax een beter spel ja, maar de rest van het seizoen had Twente veruit een beter spel.
Twente speelt gewoon heel erg vies, dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:08 schreef TheKC het volgende:
[..]
Op dit moment speelt Ajax een beter spel ja, maar de rest van het seizoen had Twente veruit een beter spel.
Laat d'r even razen, gaat vanzelf over.quote:
De spelers denken er gelukkig anders over, want ze hebben 3 weekjes meer vakantie als ze 4e staanquote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
Of Feyenoord nou 4e of 5e staat maakt nu ook niet meer uit, we spelen volgend jaar toch weer Europees en kampioen worden we toch niet meer dit jaar, dus ik heb liever dat Feyenoord zondag verliest van Twente en dat Twente kampioen wordt.
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De 90e-minuut-'1-0'tjes bedoel je?
Vieeeeessss, Patrick.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twente speelt gewoon heel erg vies, dat kun je niet ontkennen.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
Ajax was dit seizoen gewoon beter dan PSV en Twente.![]()
Ik gebruik dedus ik heb gelijk.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Twente speelt gewoon heel erg vies, dat kun je niet ontkennen.
Ja, er werd hier gevraagd of ik liever heb dat ze verliezen er werd niet naar de mening van de spelers gevraagd door Bragi.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De spelers denken er gelukkig anders over, want ze hebben 3 weekjes meer vakantie als ze 4e staan
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.
Patrick Sterquote:
Ja, die 4 goals tegen PSV waren toevalstreffers. Net als die 7 tegen Venlo.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het spel van Ajax. Lucky doelpuntjes.
Ah PSV. Zojuist las ik nog een artikel dat zij nog een klein beetje hoop hadden op het kampioenschapquote:Op donderdag 15 april 2010 21:06 schreef Skylark. het volgende:
Wat gaan jullie mij-en?
Twente won bijna nooit met meer dan 1 goal verschil. Het was gewoon een saai defensief schijtspel dat ze vertoonden.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voor de winterstop was Twente veruit de betere, na de winterstop is het wat minder. Maar om Ajax nou de betere te noemen dit seizoen![]()
![]()
I hate youquote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet getypt. Iemand heeft m'n account gehacked.
Nou de wedstrijden van Ajax die ik gezien heb dit seizoen, wel.quote:
Mja, op zich kan ik begrijpen dat er misschien wat minder op het spel staat, maar is het gewoon niet toffer als Feyenoord wint? Waarom zo veel kijken naar andere (emotioneel rivaliserende) teams?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
Of Feyenoord nou 4e of 5e staat maakt nu ook niet meer uit, we spelen volgend jaar toch weer Europees en kampioen worden we toch niet meer dit jaar, dus ik heb liever dat Feyenoord zondag verliest van Twente en dat Twente kampioen wordt.
Ik ookquote:
Daarom hebben ze ook negentien van de 32 wedstrijden met 3 doelpunten of meer gewonnen.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou de wedstrijden van Ajax die ik gezien heb dit seizoen, wel.
Geef daar geenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah PSV. Zojuist las ik nog een artikel dat zij nog een klein beetje hoop hadden op het kampioenschap
Dat zullen er veel geweest zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou de wedstrijden van Ajax die ik gezien heb dit seizoen, wel.
Gast, alsof ik elke kankerwedstrijd van Ajax uberhaupt kijken wil voor mijn plezier. De wedstrijden die ik gezien heb waren allemaal 90'ste minuut scoor wedstrijden. Your argument is now pretty invalid.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, die 4 goals tegen PSV waren toevalstreffers. Net als die 7 tegen Venlo.
IM ONLY GOING TO BREAK BREAK YOUR HEARTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |