Nahh, vet domquote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
P2, Arena. En ik had me echt verheugd op Leidse of MuseumpleinVooral het laatste, dan konden ze het podium na Koninginnedag gewoon laten staan
![]()
Dat kampioensfeest wordt gewoon gehouden op de oude markt (in Enschede natuurlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Walgelijk trouwens dat het kampioensfeest niet op het Leidse gaat zijn
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat kampioensfeest wordt gewoon gehouden op de oude markt (in Enschede natuurlijk)
Misschien moeten je ouders gewoon een tijdje uit elkaar. Jaartje of zo. Hebben die van mij ook gedaan en daarna ging het weer goed.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik kan beter gaan slapen zo. Die wordt echt niet rustig meer, die gaat de hele avond lopen schelden op alles en iedereen.
Oh dit was trouwens echt een superargument waarom ZIJ hem zou MOETEN halen: "Ik ben in 5 minuten daar en we krijgen 's avonds visite, daarom." Hey leuk, als ik hem haal, ben ik er in 20 minuten en komt er alsnog visite 's avonds right.![]()
Maar thanks.
Wat ga je me aanvallen vrouwquote:Op donderdag 15 april 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet je bek houden, zij schreeuwt de hele straat bij elkaar tegen mij terwijl ik tot 9 maal toe een normaal gesprek met haar probeer aan te knopen. Als je dan nog tegen me blijft schreeuwen, moet je echt opflikkeren.
Ik ben er weer.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:44 schreef BobbyB het volgende:
Bragi is niet meer teruggekeerd na zijn herstart![]()
Uhh ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echte champagne is belachelijk duurbovendien is prosecco veel lekkerder. En ik vind aardbeienlikeur lekkerder klinken
ik lees net dat je het ook zelf kunt maken
beterrrrr. Aardbeienwodka enzo
hoe chill is dat.
En ik heb geleerdik wil er niet over praten
!
vrouwquote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ga je me aanvallen vrouw. Je moet in dat soort gevallen gewoon het onderwerp even laten rusten en op een beter moment over beginnen.
Ah, gelukkigquote:
Of ze gaan gewoon voor altijd uit elkaar. Doe dat maar liever. Schijnhuwelijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moeten je ouders gewoon een tijdje uit elkaar. Jaartje of zo. Hebben die van mij ook gedaan en daarna ging het weer goed.
Ja, de dag dat zij rustig is, is zaterdag pas en dan is het te laat.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat ga je me aanvallen vrouw. Je moet in dat soort gevallen gewoon het onderwerp even laten rusten en op een beter moment over beginnen.
Dat was ook wat ik dacht. Ik zou m'n lieve moedertje nooit zo noemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
Wolvendagen, je noemt je moeder toch geen kankerkut op benen.![]()
Dat ook ja.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WANT DIE VAN MIJ HEEFT GEEN BENEN MEER!!!quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht. Ik zou m'n lieve moedertje nooit zo noemen.
Hm, ik denk dat zo'n 'break' in de meeste relaties wel het einde is. Maar fijn dat het bij jouw ouders wel goed gingquote:Op donderdag 15 april 2010 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien moeten je ouders gewoon een tijdje uit elkaar. Jaartje of zo. Hebben die van mij ook gedaan en daarna ging het weer goed.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Liever Ajax dan Twente. Ook al hebben alle Ajax-supporters een grote bek, zij verdienen het qua spel het meest.
Maar jij hebt misschien gewoon een lief moedertje en Wd niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht. Ik zou m'n lieve moedertje nooit zo noemen.
Dat. Tig keer beter dan het spel van PSV de afgelopen jaren toen ze kampioen werden.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Liever Ajax dan Twente. Ook al hebben alle Ajax-supporters een grote bek, zij verdienen het qua spel het meest.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Gast, ga N'kufo pijpen.quote:
Da's waar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar jij hebt misschien gewoon een lief moedertje en Wd niet.
Sky is PSV'er hoorquote:
Anderhalf jaar later overleed ie dus in hoeverre het goed gegaan zou zijn weet ik ook niet. Maar in die tijd was het wel stukken fijner thuis.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat zo'n 'break' in de meeste relaties wel het einde is. Maar fijn dat het bij jouw ouders wel goed ging
Meen je dit ook? Met die verdachte smiley erachteraan...quote:Op donderdag 15 april 2010 21:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat zo'n 'break' in de meeste relaties wel het einde is. Maar fijn dat het bij jouw ouders wel goed ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |